Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Google PlusVisit Us On PinterestVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin

O firmie

Newspoint świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o metody ilościowe i jakościowe, m.in. analizę treści, CAWI, FGI, IDI. Oferujemy najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 13 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).
Misja Newspoint to:
• powiadamiać najszybciej
• raportować najpełniej
• dostarczać klientom najtrafniejsze informacje z mediów
Nasze wartości
• efektywność
• elastyczność
• fair play
• jakość
• konkurencyjność
• nowoczesność
• partnerstwo
• profesjonalizm
• skuteczność
• zaangażowanie
Produkty i usługi:
• monitoring mediów
• dane XML i RSS
• raporty i analizy
• kompleksowa obsługa komunikacji w sieci
Naszym partnerem strategicznym jest Opoint AS, europejski lider w monitoringu mediów tradycyjnych i serwisów internetowych. Dzięki sieci partnerów, Newspoint jest obecny ze swoimi usługami na wielu rynkach zagranicznych.

Historia Newspoint

Jako marka, Newspoint jest obecny na polskim rynku od 2007 roku. Został wprowadzony jako rozwiązanie do monitoringu serwisów internetowych. Dwa lata później oferta Newspoint poszerzyła się o system monitorujący media społecznościowe, a także o raporty i analizy wykonywane na potrzeby klientów. W 2013 roku Newspoint przekształcił się w odrębną firmę, w której 100% udziałów objął Opoint A.S. Prezesem zarządu nowopowstałej spółki został dr Robert Stalmach, który pełni jednocześnie funkcję członka zarządu Opoint AS.

Szerokie grono odbiorców

Usługi i rozwiązania Newspoint przeznaczone są dla szerokiego grona odbiorców – PR i marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, badań i rozwoju oraz zasobów ludzkich, począwszy od firm jednoosobowych do korporacji. Pomagają mierzyć i oceniać efekty działań komunikacyjnych, monitorować rynek i konkurencję, szybko reagować na sytuacje kryzysowe, oceniać jakość obsługi klienta, produktu czy też wizerunek firmy jako pracodawcy.      

AMEC

Newspoint należy do Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC). Dzięki temu członkostwu Newspoint oferuje najwyższe na polskim rynku standardy badań komunikacji, a równocześnie podąża za najnowszymi trendami międzynarodowego rynku mierzenia efektów działań komunikacyjnych.