Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Google PlusVisit Us On PinterestVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin

Blog

Open Eyes Economy Summit 2016 to pierwsza edycja międzynarodowego szczytu poświęconego Ekonomii Wartości. „Gospodarka otwierających się oczu” to przyszłość. Konferencja odbędzie się 15-16 listopada 2016 w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie.

Organizatorzy Kongresu  Open Eyes Economy Summit 2016  stawiają tezę, że Przebudzeni Konsumenci będą kupowali produkty i usługi od firm uczciwych, społecznie potrzebnych i zaangażowanych, posiadających własną, unikalną kulturę, wynikającą z właściwie określonej, wiarygodnej misji przedsiębiorstwa.

Idea

Open Eyes Economy to gospodarka przyszłości, oparta na wartościach i zaufaniu. Firma-Idea to nowa filozofia zarządzania przedsiębiorstwem i jego marką. Zakłada ona redefinicję biznesu, jego rzeczywistą społeczną wrażliwość i przydatność oraz odpowiedzialność firmy – traktowane jako cel i sens istnienia.

Nowo określone wartości przedsiębiorstwa w naturalny i uczciwy sposób wzbudzą zaufanie do firmy – ze strony Partnerów, Pracowników oraz Klientów. Dopiero w efekcie takiego podejścia możliwe będzie osiąganie zysku.

Formuła Open Eyes Economy Summit

OEES to nowa, odświeżona formuła konferencji o tematyce biznesowej i rezygnacja z tradycyjnych paneli dyskusyjnych. Organizatorzy stawiają na sesje inspiracyjne, living case study, czyli najbardziej inspirujące studia przypadków z całego świata oraz pojedynki intelektualne, czyli BITWY, inspirowane pojedynkami poetów i raperów (tzw. slam battle). Będą to starcia dwóch jak najbardziej różnych punktów widzenia.

Prelegenci

Wśród prelegentów m.in.: prof. Akiko Okabe – architekt z Uniwersytetu w Tokio, Jennifer Clark – starszy wiceprezes  Green and Corporate Community Investment, SKANSKA, José Ignacio Nuño – dyrektor i założyciel meksykańskiej firmy Suhab, prof. Danuta Hübner – ekonomistka, posłanka do Parlamentu Europejskiego, prof. Jerzy Hausner – ekonomista z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Faith Liddell – dyrektor Festiwalu Edynburskiego, Natalia Hahn – globalny menedżer ds. rozwoju, Retail & Expansion, IKEA Group, Harm Goossens – wiceprezes wykonawczy CEE oraz prezes firmy Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej, Piotr Voelkel – przedsiębiorca, Grupa VOX, Ana de Palacio – b. Minister Spraw Zagranicznych Hiszpanii, prof. Salvatore Babones – socjolog z Uniwersytetu w Sydney.

Rejestracja na Kongres na: https://www.oees.pl/

Firma-Idea

Firma-Idea to model, w którym opisujemy koncepcję Open Eyes Economy zastosowaną w konkretnej, biznesowej rzeczywistości. Elementy Firmy-Idei znajdujemy dziś w działaniach takich firm i marek, jak np. VOX, TESLA, DYSON, Coca-Cola, IKEA, Timberland, H&M, SKANSKA, PZU, KGHM, Nespresso, Disney, LEGO, In Post, Mazda i oczywiście wielu, wielu innych. Firmy-Idee bazują na wartościach, traktują swoich klientów po partnersku, dbają o uczciwą komunikację, są odpowiedzialne w wymiarze społecznym i ekologicznym. Świadome wagi, jaką należy przywiązywać do innowacji, designu, inwestycji w badania i rozwój. Ich relacje z nową generacją konsumentów polegają na współwytwarzaniu wartości. Tych konsumentów nazywamy „przebudzonymi”. Konkretne przykłady i wynikające z nich szersze wnioski zostaną zaprezentowane w listopadzie 2016 roku, w ICE Kraków Congress Centre podczas I edycji Open Eyes Economy Summit.

Więcej informacji na temat koncepcji Firmy-Idei na: https://www.firmaidea.pl

0 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *