Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On InstagramVisit Us On Google PlusVisit Us On PinterestVisit Us On YoutubeVisit Us On Linkedin

Blog

Polskie marki modowe mogą pochwalić się nie tylko coraz lepszymi wynikami sprzedaży. Jak wynika z raportu przygotowanego przez nas, Mustache.pl  i NapoleonCat, młode polskie brandy poza szyciem modnych ciuchów, szyją także dobre story w internecie. Przeprowadziliśmy badanie dotyczące aktywności polskich brandów modowych w social media i wyłoniliśmy firmy, które są najbardziej widoczne w polskiej sieci. Jesteście ciekawi na kogo warto postawić? Czytajcie dalej!

Topową marką okazało się Mosqito. Sieć posiada ponad 80 tysięcy followersów na Instagamie i blisko 601 tysięcy fanów na Facebooku. Co prawda, są marki, które mają więcej fanów, np. Yeah Bunny, którą na Instagramie obserwuje blisko 125 tys. osób, jednak to co wyróżnia Mosqito i dzięki temu daje mu laur pierwszeństwa, to interakcje użytkowników i fanów, którzy właśnie posty tej marki najchętniej komentowali i  lajkowali oraz udostępniali ich treści na swoim profilu. Co zapewniło Mosqito taki wynik? Topowe posty związane były z rabatem, któremu towarzyszą często hasła: (rewolucja, zakupy123, rabat, darmóweczka), wpisy dodatkowo wzbogacano memami. Dużą interakcyjność na umieszczane wpisy wywołało z pewnością także włączenie się do promocji Mosqito znanej dziennikarki – Doroty Wellman, która w jednym z programów Dzień Dobry TVN prezentowała się w koszulce marki z napisem „ŁOBUZIARA”. Marka Mosqito wykazała się również największym zapałem, jeśli chodzi o liczbę zamieszczonych znaczników. Hashtagi: #skleponline, #mosquitopl oraz #zakupyonline pokazały się łącznie pod 322 postami.

Drugą lokatę w rankingu rozpoznawalności zajęła marka Dziedzic Pruski. Jak się okazuje nie wystarczy śmieszny obrazek i kilka fraz na koszulce, aby podbić serca odbiorców. Trzeba robić to tak jak Dziedzic Pruski. Kultowe już t-shirty sprawiły, że marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm. Co wyróżnia markę w social media? Przede wszystkim grafiki z firmowym logo okraszone śmiesznymi cytatami, np. „Nie po to Pan Bóg stworzył pizzę, żeby jeść sałatki”. Marka posiada blisko 82 tysiące obserwujących na Instagramie i blisko 125 tys. fanów na Facebooku.

Trzecie miejsce w rankingu przypadło marce RISK Made In Warsaw, która od kilku lat z powodzeniem podbija serca kobiet. Brand łączy w sobie elegancję z wygodą, proponując ubrania z dresu i jak się okazuje to właśnie ta marka zamieszcza posty i wpisy, które najbardziej angażują internautów, a w szczególności internautki. Facebook’owy fanpage marki może się pochwalić największą ilością reakcji, komentarzy i udostępnień w stosunku do liczby followersów. Jaki jest pomysł na budowanie zaangażowania? Konkursy, w które włączają się setki fanek marki.

W celu powstania zestawiania przeanalizowaliśmy ponad 14 tys. polskich portali internetowych, social media, m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google+, NK, GoldenLine, Instagram, mniejsze platformy społecznościowe oraz fora i blogi. Wśród innych analizowanych 20 marek znalazły się: Sugarfree, Diamante, Yeah Bunny, MISBHV, MROVCA, PLNY LALA, PLNY Textylia, Alkopoligamia, Mr GuGu & Miss Go, Hultaj Polski, Colorat, Sugarpllis, Alloha From Deer, MSZZ, Kozacki Mops, Jungmob, A150.

Zachęcamy do zapoznania się z całym raportem, w którym przeanalizowaliśmy wiele ciekawych wskaźników.

Raport do otwarcia w nowej zakładce: KLIKNIJ

Bądź do obejrzenia poniżej:

MŁDA-POLSKA-raport-Newspoint-NapoleonCat-Mustache

0 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *