P

Poradnik

Audyt mediowy

Z poradnika dowiesz się:

  • Jakie informacje i korzyści uzyskasz wykonując audyt?
  • Jakimi miernikami możesz się posłużyć w trakcie audytu?
  • Jakie kanały mogą podlegać badaniu?

Pobierz poradnik:

Audyt mediowy
odnoszących sukcesy marketerów B2B jest bardzo zaangażowanych w tworzenie wartościowego contentu
użytkowników internetu korzysta z niego oglądając całe filmy, programy i krótsze materiały wideo
marketerów B2B twierdzi, że e-mailing jest najskuteczniejszym kanałem do generowania przychodów
marketerów uznało analitykę, jako kluczowy priorytet strategiczny swoich organizacji w 2018 roku

W poradniku piszemy o

Korzyściach płynących
z dobrego audytu

Czy każdy content
to gwarancja sukcesu?

Miarach sukcesu w poszczególnych kanałach marketingu

Analizie i optymalizacji
działań marketingowych

Słabych i mocnych stronach
komunikacji marketingowej

Czy warto przeprowadzić
audyt SEO?

Pobierz poradnik

Audyt mediowy: potrzeby >> zalety >> mierniki

"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe."

Robert Stalmach CEO Newspoint Sp. z o.o.