P

Poradnik

Jak odnosić korzyści z social media?

Z poradnika dowiesz się:

  • Które platformy rozważyć aby promować swój biznes?
  • Jak przeprowadzać analizę konkurencji?
  • Jak zarządzać recenzjami w mediach społecznościowych?

Pobierz poradnik:

Korzyści z social media
konsumentów uważa, że największym czynnikiem, który obniża zaufanie do marki, jest usuwanie negatywnych opinii
konsumentów czyta opublikowane recenzje, przed zakupem przez internet od nieznanej przez nich firmy
konsumentów uważa, że odpowiadanie na negatywne komentarze przyczynia się do wzrostu zaufania do marki
klientów podczas pobytu w sklepie tradycyjnym prowadzi poszukiwania online o produktach i markach

W poradniku piszemy:

O potrzebie monitorowania social media

Jak korzystać z social media aby lepiej zrozumieć rynek

Jak dbać o employer branding

O marketingowych taktykach wspieranych przez social media

Jak dotrzeć do grupy docelowej

O powodach
niepowodzeń startupów

Pobierz poradnik

Jak odnosić korzyści z social media?

"Bardzo ważne jest łączenie wiedzy o strategiach, kampaniach reklamowych i marketingowych, które dały największe efekty, jak i ciągły monitoring bieżącej aktywności naszej konkurencji i trendów rynkowych w kraju i na świecie."

Robert Stalmach CEO Newspoint