Najczęściej zadawane pytania

Najważniejsze odpowiedzi na temat naszego monitoringu

Newspoint

Źródła

Źródła

Newspoint monitoruje 1 500 tytułów prasowych, 200 stacji RTV, 160 000 serwisów www,
50 000 000 źródeł social media i ponad 10 000 forów i blogów. Platformy społecznościowe, które monitorujemy to m.in. Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Instagram, TikTok, Pinterest, Vimeo, Disqus, WordPress, Blogspot, Wykop, Quora, Goldenline, NK, Blip, Pinger, Flaker i wiele innych. Niewiele firm na świecie jest w stanie zapewnić pokrycie danych z Social Media na poziomie 50 mln źródeł i indeksowania wszystkich istotnych platform. Żadna firma w Polsce nie dysponuje tak zaawansowaną technologią zbierania forów i blogów.

Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt z doradcami Newspoint na adres kontakt@newspoint.pl.

Nie. Mamy w ofercie monitoring 75 języków z 170 krajów świata. Żadna firma w Polsce i tylko kilka firm globalnie mogą zapewnić dane z tylu języków i krajów świata.

Jako jedna z nielicznych firm na rynku globalnym indeksujemy grupy, eventy, komentarze FB na zewnętrznych pluginach i komentarze na YouTube, co ma istotne znaczenie pod kątem szczelności monitoringu i analityki influencerów (w szczególności microinfluencerów).

Tak, na życzenie dodajemy odpowiednie źródła w internecie i social mediach. Wystarczy napisać do nas na adres kontakt@newspoint.pl.

Tak. Można zawęzić monitorowanie do konkretnego źródła. Wystarczy odpowiednio ustawić kryteria wyszukiwania w Panelu Klienta albo poprosić o pomoc doradców Newspoint pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Newspoint

Jak działa Newspoint

Jak działa Newspoint

Możliwa jest w pełni samodzielna obsługa konta w systemie Newspoint – począwszy od rejestracji, poprzez założenie profili, wpisanie słów kluczowych, ustawienie dodatkowych kryteriów i alertów aż po codzienne korzystanie z monitoringu Newspoint. Wszystkie te czynności można również bez żadnych dodatkowych opłat zlecić doradcom Newspoint pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Częstotliwość odświeżania danych zależy od źródła z którego pochodzą. Większość publikacji można wyszukać w panelu w mniej niż 10 minut po opublikowaniu, znaczna część treści dostępna jest w panelu praktycznie w trybie real time (z minimalnym opóźnieniem).

Dysponujemy 10 letnim archiwum danych z internetu, social media i prasy. Żadna firma nie dysponuje 10 letnim archiwum danych digital z języka polskiego. Archiwum RTV jest zależne od słów kluczowych – w tym przypadku okres przechowywania plików jest zróżnicowany i warto o szczegóły dopytać naszych konsultantów pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Tak, w panelu Newspoint można ustawić dowolne powiadomienia o nowych publikacjach – cykliczne – np co godzinę lub dwa razy dziennie, bieżące (real time), a także alerty kryzysowe (na wybrane słowa kluczowe lub negatywny wydźwięk publikacji). Ustawienie powiadomień według preferencji użytkownika można też zlecić doradcom Newspoint pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Tak. Można je samemu wygenerować z Panelu albo poprosić o pomoc doradców Newspoint pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Słowa kluczowe można dodać samodzielnie w Panelu Klienta. Można też dodanie słów kluczowych zlecić doradcom Newspoint pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Analizujemy 5 typów metadanych: polubienia (likes), udostępnienia (shares), komentarze (comments), obserwujących (followers) i odtworzenia filmów (views). Wszystkie wyniki uzyskane, jako wyniki wyszukiwania w profilach, można filtrować wg wymienionych powyżej typów metadanych. Na przykład selekcjonować tylko wpisy które były polubione nie mniej niż 1000 razy w danym okresie, udostępnione nie mniej niż 100 razy, skomentowane nie mniej niż 50 razy, takie których autorzy mieli nie mniej niż 10000 obserwujących lub filmy, które odtworzono co najmniej 100 000 razy.

Tak, można filtrować wyniki po okresach, typach mediów, wydźwięku, źródłach, zasięgu publikacji, ekwiwalencie reklamowym, autorach, płci, metadanych (lajkach, udostępnieniach, komentarzach, followersach, odtworzeniach filmów (viewsach)).

Projekt to inaczej zapisane kryterium wyszukiwania; zestaw słów kluczowych na bazie których można potem filtrować wyniki, przygotowywać statystyki i analizy. Przy dużej liczbie słów kluczowych warto kryteria wyszukiwania dzielić na kilka projektów. Dzięki temu uzyskujemy przejrzysty podział publikacji i statystyk w wynikach.

Jeśli chodzi o internet to bazujemy na unikalnych użytkownikach UU (Megapanel/PBI) a w social mediach brana jest pod uwagę wielkość profilu (liczba followers, polubień) i liczba interakcji (lajki postów, udostępnienia, komentarze, viewsy).

Newspoint powstał jako pierwszy w Polsce system monitoringu komunikacji w internecie. Żadna firma w Polsce nie dysponuje tak bogatym doświadczeniem w opracowaniu silnika wyszukiwarki: możliwość wyszukiwania w kontekście, z wykluczeniami, fleksją, z wykorzystaniem operatorów logicznych typu span i near.

Newspoint

Moduł influencerów

Moduł influencerów

Tak, w Panelu Klienta umożliwiamy monitoring influencerów. Statystyki i rankingi oparte są na liczbie publikacji, polubień, komentarzy, udostępnień, followersów, odtworzeń filmów (viewsach). Analizujemy też online ekwiwalent reklamowy i zasięgi publikacji influencerów i o influencerach.

Dzięki naszej aplikacji możliwe jest monitorowanie, porównywanie i tworzenie rankingów liderów opinii, wyszukiwanie naturalnych ambasadorów marek w internecie w obrębie danej tematyki, komunikacja marki z potencjalnymi influencerami, mierzenie efektów współpracy na linii osoba promująca markę w internecie a marka.

Newspoint

Okres testowy

Okres testowy

Tak. Umożliwiamy przeprowadzenie testu monitoringu marki przez okres 7 dni. Zapraszamy na: https://newapp.newspoint.pl/registration lub do kontaktu z nami pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Po upływie 7 dni konto jest automatycznie blokowane, jednocześnie przedstawiamy ofertę na kontynuowanie współpracy. Jeśli potrzebujecie w tym zakresie pomocy prosimy o kontakt z naszymi doradcami pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Newspoint

Opłaty i formalności

Opłaty i formalności

Wystarczy podpisanie formularza zamówienia. Można też skorzystać z oferty online. Jeśli potrzebujecie w tym zakresie pomocy prosimy o kontakt z naszymi doradcami pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Tak. Pakiet na wyższy można zmienić w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego. Zmienić pakiet na niższy można po upływie okresu abonamentowego. Jeśli potrzebujecie w tym zakresie pomocy prosimy o kontakt z naszymi doradcami pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Tak. Jest taka możliwość. Do każdego pakietu można dokupić dodatkowe projekty. Wystarczy skontaktować się z naszymi doradcami pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Nie ma żadnego limitu otrzymywanych materiałów. Nie pobieramy opłat za większą liczbę materiałów w okresie rozliczeniowym.

Jeden użytkownik to jeden login. Zależnie od pakietu cenowego newspoint.pl/pricing.html możemy przydzielić dowolną liczbę loginów, która mieści się w pakiecie.

Newspoint

Licencje

Licencje

Newspoint jako jedna z nielicznych firm na rynku, uiszcza opłaty z tytułu korzystania z materiałów wydawców na cele monitoringu mediów, odprowadzając należne opłaty na rzecz jedynego uprawnionego w tym zakresie przez MKiDN podmiotu, jakim jest Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol.

Masz pytania?

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je bezpośrednio w mailu. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej, jak to możliwe

Mam pytanie

Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo