Blog

Aktualności Raporty Relacje Szkolenia Wydarzenia Panel Newspoint Wideo Poradniki Infografiki

Najnowsze wpisy

21 stycznia 2022, Adriana Baranowska

TikTok dla biznesu – 12 powodów dla których warto tam być

TikTok to aplikacja, która jest z nami od 2016 roku. Początkowo rozwijana była tylko na rynku chińskim, rok później zaczęła zyskiwać popularność na całym świecie. Co ciekawe – apka została dostosowana do Androida, iOS’a, a także Windowsa. Nadal stanowi najczęściej pobieraną i używaną aplikację. Jego popularność to ogromny potencjał marketingowy i reklamowy. To możliwość wykorzystania...

14 stycznia 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Semantyczna analiza treści

Zapraszamy na jubileuszowy 30.webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint opowie na czym polega semantyczna analiza treści i jak dzięki niej określać, za co chwalone są nasze produkty i usługi, a co wymaga poprawy. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 27 stycznia 2022, 12:00. Agenda webinarium: jak ważne są opinie internautów, czym jest analiza semantyczna, monitoring...

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

6 stycznia 2022, Robert Sadowski

Zgłoś projekt do Mobile Trends Awards

W Krakowie, już 17-18 marca 2022 roku odbędzie się największa konferencja w Polsce poświęcona technologiom mobilnym – Mobile Trends Conference! Będzie to już 11. edycja. Wydarzeniu towarzyszy uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostaną najlepsze projekty i aplikacje minionego roku. Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Zgłoś projekt i wygraj Mobile Trends Awards 2021 – zgłoszenia do 12....


21 stycznia 2022, Adriana Baranowska

TikTok dla biznesu – 12 powodów dla których warto tam być

TikTok to aplikacja, która jest z nami od 2016 roku. Początkowo rozwijana była tylko na rynku chińskim, rok później zaczęła zyskiwać popularność na całym świecie. Co ciekawe – apka została dostosowana do Androida, iOS’a, a także Windowsa. Nadal stanowi najczęściej pobieraną i używaną aplikację. Jego popularność to ogromny potencjał marketingowy i reklamowy. To możliwość wykorzystania...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

3 stycznia 2022, Mateusz Pałka

Jak osiągnąć sukces w nowej erze marketingu i przyspieszonej digitalizacji w 2022? Część 2.

Kontynuujemy dziś porady dla marterów na 2022 rok. Influencer marketing jest obecnie dominującą strategią sprzedażową, ponieważ rozwój mediów społecznościowych trwa na dobre na całym świecie, podobnie jak płynące z nich przychody.

31 grudnia 2021, Mateusz Pałka

Jak osiągnąć sukces w nowej erze marketingu i przyspieszonej digitalizacji w 2022? Część 1.

Ludzie codziennie korzystają z internetu i z chęcią odwiedzają każde zakamarki wirtualnej sieci. Dzięki stale rozwijającej się cyfryzacji, marki mogą dotrzeć do większej liczby odbiorców w coraz krótszym czasie. Postęp technologiczny powoduje to, że konsumenci częściej sięgają po tablety i smartfony, niż po prasę tradycyjną. Użytkownicy w sieci poszukują szybkiego działania, kompleksowych wyników i prawdziwego,...

28 grudnia 2021, Robert Sadowski

28 Akcja Sprzątanie świata – Polska

W tym toku – podobnie jak i rok temu – Newspoint wspierał Akcję Sprzątania świata – Polska. Udostępniliśmy bezpłatnie narzędzie do monitoringu mediów i wspomogliśmy Fundację Nasza Ziemia. Dzięki temu możliwe było monitorowanie skuteczności nadawanych komunikatów i śledzenie edukacyjnego waloru informacji publikowanych przez media do opinii publicznej.

27 grudnia 2021, Adriana Baranowska

Google Alerts vs. Newspoint – podobieństwa i różnice

Google Alerts i Newspoint to narzędzia umożliwiające monitorowanie w mediach wzmianek o marce, firmie czy wybranej osobie. Obserwacje trendów w branży, działalności konkurencji oraz wydźwięku opinii o realizowanych projektach dostarczają wartościowych informacji dla wielu obszarów biznesu. Skąd je pozyskiwać? Jak wybrać skuteczne i funkcjonalne narzędzie? Jakie się różnice i podobieństwa między Google Alerts a Newspoint?

23 grudnia 2021, Robert Sadowski

Wesołych Świąt życzy Newspoint

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku pragniemy podziękować za zaufanie i dotychczasową współpracę. Niech świąteczny czas obfituje w spokój i rodzinne chwile. Okres trwającej pandemii pokazał, jak ważne jest wzajemnie okazywane wsparcie. Trzymajmy się razem! Życzymy zdrowia i nowej energii na wspólne przedsięwzięcia. Zespół Newspoint.


16 czerwca 2021, Robert Sadowski

Raport Newspoint: Szczepionki przeciw COVID

W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.

13 listopada 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR 2020-2021

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny głos w zakresie public relations i branży komunikacyjnej. Dzięki sieci 41 stowarzyszeń reprezentujących PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach na świecie, członkowie ICCO starają się kształtować przyszłość komunikacji poprzez ulepszanie standardów i wspólne rozwiązywanie problemów.  W związku z tym, co roku powstaje Raport, który ma na...

16 października 2020, Robert Sadowski

Iga Świątek wygrywa nie tylko na korcie – zyskuje 85 tys. publikacji i 6,5 mln PLN AVE

Rok 2020 jest bardzo trudny dla świata sportu. Do zmagań z własnymi rekordami, czasem, przeciwnikami, słabościami, doszedł jeszcze koronawirus i światowa epidemia. Ta ciągła niepewność, czy zawody się odbędą, czy będzie gdzie trenować i czy organizm jest na tyle odporny, by temu wszystkiemu podołać? Nurtujące pytania, czy oby nie jestem zarażony, co wykażą testy, czy...

17 września 2020, Robert Sadowski

Wpływ COVID-19 na kondycję światowego marketingu

Specjalne wydanie badania CMO Survey 19 edycja, czerwiec 2020 w Stanach Zjednoczonych ukazuje, jaki wpływ ma pandemia COVID-19 na działania, zatrudnienie, kondycję, wydatki oraz wyniki działów marketingu. Zapraszamy do zapoznania się z naszym streszczeniem tej ankiety.

15 maja 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR w 2020

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny i wyraźny głos w temacie public relations i w branży komunikacji. Raport ICCO Świat PR jest najświeższą analizą stanu branży PR w 2020 roku. Opierając się na odpowiedziach 3000 szefów agencji działających w 41 stowarzyszeniach ICCO, raport ten zawiera nie tylko dane globalne, ale także regionalne. Zapewnia...

28 sierpnia 2019, Kamil Kalinowski

Raport „7 wspaniałych w IT”: Jak wybrane polskie software house’y budują markę pracodawcy?

Jak wskazują wyniki badania jakościowego przeprowadzonego wśród liderów polskiej branży programistycznej, zwycięska kultura organizacyjna opiera się na 4 elementach: poczuciu sensu i celowości firmy, wspólnych wartościach, inspirującym przywództwie oraz pracy zespołowej połączonej z dwustronną komunikacją. Publikacja jest dostępna bezpłatnie na stronie http://www.7wspanialychwit.pl/

17 czerwca 2019, Robert Sadowski

Pocztówka z ogrodu

Newspoint przeanalizował, które drzewa i krzewy cieszyły się największą popularnością wśród internautów na przestrzeni całego roku. Przebadane zostały wszystkie gatunki roślin uprawianych w Polsce. Na podstawie sumy reakcji: lajków, udostępnień i komentarzy przygotowano ranking popularności. TOP 10 każdej kategorii wzbogacono o zdjęcie, opis i wykres częstości pojawiających się w internecie wzmianek.


1 listopada 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Influencer vs. Marketing

IAB HowTo: Influencer vs. Marketing to wydarzenie poświęcone kulisom działań opartych na współpracy z influencerami. Praktycy i eksperci z branży podzieli się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzieli, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Dla wszystkich nieobecnych przygotowaliśmy obszerną relację ze zdjęciami i screenami z tej konferencji cyklu...

28 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: GAMING

Trzeci i ostatni dzień konferencji IAB HowTo DAYS pokazał nam, jak obecnie wygląda rynek gamingu. Poznaliśmy specyfikę tej branży oraz sposoby, jak skutecznie uruchomić działania marketingowe i jak prowadzić kampanie właśnie w tym sektorze. Dodatkowo zapoznaliśmy się z kilkoma bardzo ciekawymi case study, co zobrazowało, w jak ciekawy sposób największe marki wchodzą w relację z...

27 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: E-RETAIL

Drugiego dnia konferencji IAB HowTo DAYS eksperci wzięli na warsztat zagadnienia z obszaru retail w odniesieniu do zmian konsumenckich związanych z nadejściem pandemii. Mogliśmy dowiedzieć się, w jaki sposób docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych oraz poznać najnowsze trendy w tej dziedzinie. Konferencja E-RETAIL odbyła się 21 kwietnia. Newspoint przygotował streszczenia wszystkich wystąpień.

23 kwietnia 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo DAYS: SEM

IAB HowTo DAYS to trzy dni konferencji w czasie których eksperci branżowi wzięli pod lupę zmiany, które dokonały się w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy w trzech obszarach: SEM, e-retail i gaming. Pierwszy dzień to HowTo SEM, czyli czwarta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Wiodącym tematem konferencji...

23 marca 2021, Robert Sadowski

Innowacje w zamawianiu treści – sprawdzamy nowy moduł Content Premium od WhitePress®

WhitePress® zbudował  silną pozycję na rynku branży content marketingowej. Za pomocą platformy można publikować artykuły na ponad 20 tys. portali w Polsce i na kilkunastu rynkach zagranicznych, a nowy moduł umożliwia również zlecenie i przygotowanie potrzebnych treści. Jak działa Content Premium i które funkcje są szczególnie pomocne w pracy marketera? Zespół Newspoint właśnie sprawdził.

19 marca 2021, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: switch Programmatic to first

Przygotowaliśmy relację z dwudniowej konferencji IAB How to switch Programmatic to first. Eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat ekosystemu automatycznego zakupu reklamy. Wydarzenie odbyło się w formule online 16 i 17 marca 2021.

11 lutego 2021, Robert Sadowski

IAB HowTo Digital PR. Nowy wymiar reputacji – relacja z konferencji

Przygotowaliśmy obszerną relację z konferencji IAB HowTo Digital PR – nowy wymiar reputacji. Event o łączeniu PR z marketingiem online, efektywnych działaniach, mierzeniu aktywności PR, współpracach z influencerami i pomysłach na ciekawe kampanie storytellingowe. Eksperci pokazali w jaki sposób wykorzystywać efekt synergii oraz realizować cele komunikacyjne. Wydarzenie odbyło się w formule online.


14 stycznia 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Semantyczna analiza treści

Zapraszamy na jubileuszowy 30.webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint opowie na czym polega semantyczna analiza treści i jak dzięki niej określać, za co chwalone są nasze produkty i usługi, a co wymaga poprawy. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 27 stycznia 2022, 12:00. Agenda webinarium: jak ważne są opinie internautów, czym jest analiza semantyczna, monitoring...

29 listopada 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Monitoring mediów krok po kroku

Zapraszamy na kolejny, 29. webinar Newspoint. Aleksandra Kamińska – Senior Analyst Newspoint pokaże, jak bezproblemowo i efektywnie korzystać z narzędzi do monitoringu mediów. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 9 grudnia 2021, 12:00.

20 października 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Tworzenie raportu medialnego z danych monitoringu mediów

Zapraszamy na kolejny 28. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint zaprezentuje wskaźniki i dane, które można wykorzystać z panelu monitoringu mediów do tworzenia raportów medialnych. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Środa 27 października 2021, 12:00.

20 września 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Jak zdobyć pozycję numer 1 w Google?

Zapraszamy na kolejny 27. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint zaprezentuje zaawansowane metody pozycjonerskie, prowadzące na szczyt wyników wyszukiwania Google. Szkolenie dla ambitnych marketerów znających już podstawy SEO. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 30 września 2021, 12:00.

15 lipca 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Jak działa monitoring mediów i czym się różni od Google?

Zapraszamy na kolejny, 26. webinar Newspoint. Tym razem Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, czym dokładnie jest monitoring mediów i czym różni się od wyszukiwarki Google. Zobaczymy, czy korzystanie z samego Google do poszukiwania wpisów o naszej marce, to dobry pomysł. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 29 lipca 2021, 12:00.

9 czerwca 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Jak informacje z mediów możesz wykorzystać w swojej sprzedaży?

Zapraszamy na kolejny, 25 już webinar Newspoint. W trakcie webinaru Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint – pokaże, jak wykorzystać monitoring mediów do wzmocnienia sprzedaży. Zaczynamy we wtorek 22 czerwca o 12:00. Rejestracja już ruszyła. Zapraszamy do udziału i zadawania pytań na żywo.

15 marca 2021, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Monitoruj media skutecznie – funkcje i narzędzia

Zapraszamy na kolejny 24.webinar Newspoint. Tym razem Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jakie funkcjonalności posiadają narzędzia monitorujące media i jakie z tego płyną zalety dla marketerów i PR-owców. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Wtorek 30 marca 2021, 12:00.


6 stycznia 2022, Robert Sadowski

Zgłoś projekt do Mobile Trends Awards

W Krakowie, już 17-18 marca 2022 roku odbędzie się największa konferencja w Polsce poświęcona technologiom mobilnym – Mobile Trends Conference! Będzie to już 11. edycja. Wydarzeniu towarzyszy uroczysta Gala, podczas której nagrodzone zostaną najlepsze projekty i aplikacje minionego roku. Galę poprowadzi Jarosław Kuźniar. Zgłoś projekt i wygraj Mobile Trends Awards 2021 – zgłoszenia do 12....

28 grudnia 2021, Robert Sadowski

28 Akcja Sprzątanie świata – Polska

W tym toku – podobnie jak i rok temu – Newspoint wspierał Akcję Sprzątania świata – Polska. Udostępniliśmy bezpłatnie narzędzie do monitoringu mediów i wspomogliśmy Fundację Nasza Ziemia. Dzięki temu możliwe było monitorowanie skuteczności nadawanych komunikatów i śledzenie edukacyjnego waloru informacji publikowanych przez media do opinii publicznej.

15 grudnia 2021, Robert Sadowski

Rynek mobile umiera?

Technologia towarzyszy ludziom od zarania dziejów. Dla człowieka jaskiniowego szczytem techniki mógł być ociosany kamień. Podobnie postęp dotyczy technologii komputerowych i mobilnych. 30 lat temu zachwycaliśmy się komputerem IBM Simon 1, a jeszcze dekadę temu telefonami komórkowymi HTC Era G1 czy Samsung Avila. Dzisiaj mówimy już smartfon, a urządzenie dotykowe z 6 obiektywami i siecią...

23 listopada 2021, Robert Sadowski

Kongres Consumer Finance

Siedemnasta edycja Kongresu Consumer Finance odbędzie się 14 grudnia w Warszawie w Centrum Giełdowym. Od kilkunastu lat Kongres Consumer Finance to największe branżowe forum dyskusyjne o wyzwaniach, problemach i perspektywach rynku consumer finance. Newspoint został jego partnerem medialnym. Serdecznie zapraszamy do udziału.

17 listopada 2021, Robert Sadowski

Konferencja: Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Zapraszamy na konferencję online o sposobach na usprawnienie swoich działań marketingowych oraz sprzedażowych. Poznamy 6 różnych patentów na zaoszczędzenie czasu przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności pracy. Wszystko o automatyzacji w marketingu i sprzedaży! W tym Robert Sadowski z Newspoint opowie o automatyzacji powiadomień o pojawiających się w mediach wzmiankach na temat marki. Wydarzenie odbędzie się 30...

11 października 2021, Robert Sadowski

Konferencja IAB HowTo: Influencer vs. Marketing

IAB HowTo: Influencer vs. Marketing to kolejna odsłona cyklu konferencji – tym razem w całości poświęcona kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Wydarzenie w wersji online. 28 października 2021. Newspoint patronuje wydarzeniu.

8 października 2021, Robert Sadowski

Kongres Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej

Serdecznie zapraszamy na Kongres Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, który odbędzie się w dniach 25-26 października 2021 w Warszawie w Centrum Giełdowym. Newspoint został partnerem medialnym wydarzenia.


Panel Newspoint

Przejdź do artykułów

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

26 maja 2021, Robert Sadowski

Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

17 lutego 2021, Robert Sadowski

Wyszukiwanie haseł w adresie URL – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w naszym Panelu do monitoringu mediów. Od teraz słowa kluczowe można przeszukiwać także w adresach URL zebranych przez nas dokumentów. Oznacza to, że jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć w Panelu Newspoint.

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji.

22 września 2020, Robert Sadowski

Instruction, how to set up simple queries in the Newspoint panel.

With this short instruction, we’ll show you how to set up simple queries in the Newspoint panel.

30 lipca 2020, Robert Sadowski

Funkcje Newspoint, których prawdopodobnie nie znasz

Czasami z jakiegoś produktu korzystamy niemal codziennie, ale nie do końca zdajemy sobie sprawę z jego wszystkich możliwości. A one czasem mogą podnieść komfort naszej pracy lub pozwalają zaoszczędzić dużo czasu. Dlatego dziś prezentujemy kilka nowych, mniej znanych lub nieoczywistych funkcji narzędzia Newspoint, które mogą okazać się przydatne lub po prostu warto o nich wiedzieć.  


19 lipca 2019, Kamil Kalinowski

Content marketing. Siła marketingu online! [video]

Content marketing to wiodąca siła w marketingu online. Zalewa nas tona materiałów mających na celu zebranie jak największej atencji wokół marki, usługi czy produktu. Dlaczego content marketing jest tak popularny i skuteczny?

2 kwietnia 2019, Kamil Kalinowski

Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google? [wideo]

SEO w oczach początkującego twórcy internetowej może wydawać się skomplikowane. Warto jednak przyswoić podstawową wiedzę, aby zrozumieć dlaczego Google pozycjonuje jedną stronę na szczycie a inną na szarym końcu wyszukiwarki. Im więcej czynników wpływających na działanie algorytmu poznasz, tym większa szansa, że Twój content przebije się przez ścianę konkurencyjnych treści. Przygotowaliśmy film, który odpowie na...

8 stycznia 2019, Kamil Kalinowski

Panel Newspoint – Krok po kroku [wideo]

Panel Newspoint jest zaawansowanym narzędziem do monitoringu mediów online, jak i tych tradycyjnych. Jego funkcjonalność i obsługa jest wciąż optymalizowana i dostosowywana do potrzeb użytkownika tak, aby każdy, nawet bez uprzedniego korzystania z podobnych narzędzi, potrafił odnaleźć się w ogromie postów, filmów oraz artykułów. Pamiętamy również o najbardziej wymagających użytkownikach, którzy oczekują największej precyzji oraz...

9 lutego 2018, Robert Sadowski

Monitorowaliśmy RemaDays 2018

Ekipa Newspoint udała się na RemaDays 2018. To największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Europie Środkowej. Tegoroczna, 14 edycja, miała miejsce w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO w Nadarzynie i trwała od 7 do 9 lutego. Równocześnie przeanalizowaliśmy, jak często pisano i komentowano to wydarzenie w internecie. Powstał z tego bardzo ciekawy materiał z...

24 stycznia 2018, Marek Bysaha

Przygoda jedyna w swoim rodzaju. Newspoint w finale WeXelerate

Zgłoszenie, wielkie wyróżnienie, sukces, wiedza, kontakty i zabawa. Tak w skrócie można podsumować 4 miesiące przygody Newspointa z jednym z największych europejskich akceleratorów start-upów w Europie – weXelerate.


21 stycznia 2022, Adriana Baranowska

TikTok dla biznesu – 12 powodów dla których warto tam być

TikTok to aplikacja, która jest z nami od 2016 roku. Początkowo rozwijana była tylko na rynku chińskim, rok później zaczęła zyskiwać popularność na całym świecie. Co ciekawe – apka została dostosowana do Androida, iOS’a, a także Windowsa. Nadal stanowi najczęściej pobieraną i używaną aplikację. Jego popularność to ogromny potencjał marketingowy i reklamowy. To możliwość wykorzystania...

3 stycznia 2022, Mateusz Pałka

Jak osiągnąć sukces w nowej erze marketingu i przyspieszonej digitalizacji w 2022? Część 2.

Kontynuujemy dziś porady dla marterów na 2022 rok. Influencer marketing jest obecnie dominującą strategią sprzedażową, ponieważ rozwój mediów społecznościowych trwa na dobre na całym świecie, podobnie jak płynące z nich przychody.

31 grudnia 2021, Mateusz Pałka

Jak osiągnąć sukces w nowej erze marketingu i przyspieszonej digitalizacji w 2022? Część 1.

Ludzie codziennie korzystają z internetu i z chęcią odwiedzają każde zakamarki wirtualnej sieci. Dzięki stale rozwijającej się cyfryzacji, marki mogą dotrzeć do większej liczby odbiorców w coraz krótszym czasie. Postęp technologiczny powoduje to, że konsumenci częściej sięgają po tablety i smartfony, niż po prasę tradycyjną. Użytkownicy w sieci poszukują szybkiego działania, kompleksowych wyników i prawdziwego,...

27 grudnia 2021, Adriana Baranowska

Google Alerts vs. Newspoint – podobieństwa i różnice

Google Alerts i Newspoint to narzędzia umożliwiające monitorowanie w mediach wzmianek o marce, firmie czy wybranej osobie. Obserwacje trendów w branży, działalności konkurencji oraz wydźwięku opinii o realizowanych projektach dostarczają wartościowych informacji dla wielu obszarów biznesu. Skąd je pozyskiwać? Jak wybrać skuteczne i funkcjonalne narzędzie? Jakie się różnice i podobieństwa między Google Alerts a Newspoint?

17 listopada 2021, Adriana Baranowska

Monitoring mediów dla marketera – gama korzyści

Aktywność w mediach społecznościowych stała się czymś powszechnym. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, fora internetowe, a także podcasty i blogi to tylko niektóre ze źródeł wykorzystywanych przez klientów do wyrażania opinii o produkcie czy marce. Monitoring mediów umożliwia całościową analizę bieżących informacji na dany temat w kanałach medialnych, a także kontrolę trendów na rynku i śledzenie...

13 sierpnia 2021, Robert Sadowski

Jak monitorować wizerunek cenowy marki?

Jak konsumenci postrzegają markę? Czy produkty z jej logo uważają za dobra wysokiej jakości? Wpływ na to mają nie tylko materiały użyte do wytworzenia produktów, opis na stronie czy słowa influencera, który je reklamuje, ale także – cena. Jak skutecznie monitorować wizerunek cenowy marki?

19 lipca 2021, Robert Sadowski

Jak efektywnie wykorzystać monitoring mediów? TOP 20 porad

Firmy coraz chętniej decydują się na monitoring internetu i social media, aby usprawnić funkcjonowanie działów PR, marketingu, analizy konkurencji, obsługi klienta, czy dywizji wprowadzającej nowe produkty na rynek. Wzrastająca liczba udanych studiów przypadków, coraz bardziej funkcjonalne narzędzia do monitorowania i dokonywania pomiarów, lepsze zrozumienie analizowanych danych sprawiają, że coraz więcej firm inwestuje właśnie w monitoring mediów.


5 stycznia 2021, Robert Sadowski

Finał plebiscytu Słowo Roku 2020

Plebiscyt Uniwersytetu Warszawskiego na Słowo Roku stał się cyklicznym wydarzeniem. Za nami kolejna, dziesiąta już edycja. Dzisiaj poznaliśmy wyniki konkursu na najważniejsze słowo ostatnich 12 miesięcy.

16 października 2020, Robert Sadowski

Iga Świątek wygrywa nie tylko na korcie – zyskuje 85 tys. publikacji i 6,5 mln PLN AVE

Rok 2020 jest bardzo trudny dla świata sportu. Do zmagań z własnymi rekordami, czasem, przeciwnikami, słabościami, doszedł jeszcze koronawirus i światowa epidemia. Ta ciągła niepewność, czy zawody się odbędą, czy będzie gdzie trenować i czy organizm jest na tyle odporny, by temu wszystkiemu podołać? Nurtujące pytania, czy oby nie jestem zarażony, co wykażą testy, czy...

30 stycznia 2019, Kamil Kalinowski

Żryj czy żyj – Nadwagi i otyłości Polaków [infografika]

Wiele było kampanii społecznych dotyczących otyłości w Polsce. Nie każda jednak zebrała taki rozgłos jak ostatnia kampania „Jedz Ostrożnie!”,  organizowana w ramach 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Przeanalizowaliśmy głos internautów oraz opinie na ten temat.

21 grudnia 2018, Kamil Kalinowski

Monitoring smogowy [infografika]

Smog coraz śmielej przykrywa krajobraz Polskich miast. Nie zasłoni jednak problemu, który już dawno przekroczył barierę pozwalającą to bagatelizować. Przy pomocy narzędzia Newspoint oraz danych pochodzących z Google Trends oraz airly.eu – sprawdziliśmy jak na przestrzeni roku rozkładał się internetowy głos na temat jakości powietrza w Polsce.

31 października 2018, Robert Sadowski

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

25-26 października w Rzeszowie odbył się kolejny – VIII już Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia były „Skuteczne kampanie promocyjne miasta i regionu.” Newspoint był partnerem Kongresu. Przeprowadziliśmy warsztat na temat „Jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia dobrze pozycjonującego się contentu?”.

7 września 2018, Robert Sadowski

Badanie produktów do opalania

Wakacje właśnie minęły. Nasze opalenizny ładnie wyglądają ale czy opalaliśmy się bezpiecznie? Czy używaliśmy filtrów i olejków do opalania? Jakie marki wiodły prym? Sprawdziliśmy to! Wykorzystując monitoring internetu i social mediów poddaliśmy analizie 49 marek w okresie czerwiec, lipiec i sierpień 2018 roku.

1 marca 2018, Marek Bysaha

Olimpiada zimowa w Pjongczang okiem internautów

Obok takich wydarzeń nie sposób przejść obojętnie. Sprawdziliśmy o jakich dyscyplinach zimowych wzmiankowano w internecie najwięcej, jak wyglądał rozkład publikacji podczas olimpiady, a także wpisy, których influencerów lajkowane były najchętniej podczas wydarzenia.

Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo