Blog

Aktualności Raporty Relacje Szkolenia Wydarzenia Panel Newspoint Wideo Poradniki Infografiki

Najnowsze wpisy

30 września 2022, Mateusz Pałka

Budowanie świadomości i zaufania marki online przy pomocy monitoringu mediów

Świadomość marki to nie tylko problem małych, lokalnych i mniej znanych przedsiębiorstw oraz organizacji. Globalne firmy, które wiodą prym komercyjny w różnych kanałach społecznościowych na całym świecie, również zmagają się z utrzymywaniem wskaźnika świadczącego o rozpoznawalności marki na wysokim poziomie. Moment jego wahań najczęściej następuje, gdy przedsiębiorstwa wprowadzają na rynek pionierskie produkty, starają się dotrzeć...

29 września 2022, Robert Sadowski

Nadchodzi kolejna edycja konferencji I ❤ marketing & technology!

W dniach 29 listopada – 2 grudnia 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej – I ​​❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online. Newspoint został patronem wydarzenia.

26 września 2022, Mateusz Pałka

Jak monitoring mediów będzie wpływał na najbliższą przyszłość digital marketingu?

Od dawna marketerzy i profesjonaliści od komunikacji polegają na korzystaniu z narzędzi atrybucji i śledzenia konwersji, które obserwują i badają podróże klientów za pomocą plików cookies. Jednak wiedza o pełnej ścieżce konsumentów, która wiedzie do konwersji nie jest już tak prosta ze względu na dostępność różnych najnowszych urządzeń, dzięki którym dokonują oni zakupów oraz przez...

16 września 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Join the Game

14 września odbyło się pierwsze IAB HowTo w wersji stacjonarnej po długich Covidowych obostrzeniach. Ideą konferencji IAB HowTo: Join the game było przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Prelegenci przybliżyli również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej...


1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

1 lutego 2022, Adriana Baranowska

Podsumowanie nowości 2021 w Newspoint

Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.

28 stycznia 2022, Robert Sadowski

M-commerce – dlaczego warto się nim zainteresować?

Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...

25 stycznia 2022, Robert Sadowski

Analiza semantyczna w Newspoint

Newspoint do swojej oferty wprowadza analizę semantyczną monitorowanych artykułów, wpisów, porad i opinii. Ponieważ semantyka zajmuje się opisem znaczenia fraz, zdań i długich tekstów, to dzięki jej zastosowaniu marketerzy lepiej poznają, co dokładnie użytkownicy sądzą o ich produktach oraz usługach. Analiza ręczna została rozszerzona o automatyczne metody klasy NLP, clusteringu, text miningu, sztucznej inteligencji i...

21 stycznia 2022, Adriana Baranowska

TikTok dla biznesu – 12 powodów dla których warto tam być

TikTok to aplikacja, która jest z nami od 2016 roku. Początkowo rozwijana była tylko na rynku chińskim, rok później zaczęła zyskiwać popularność na całym świecie. Co ciekawe – apka została dostosowana do Androida, iOS’a, a także Windowsa. Nadal stanowi najczęściej pobieraną i używaną aplikację. Jego popularność to ogromny potencjał marketingowy i reklamowy. To możliwość wykorzystania...


31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

1 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Światowy Raport ICCO na temat PR 2021-2022

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) jest globalnym głosem w branży public relations oraz branży komunikacyjnej. Posiada sieć 41. stowarzyszeń, reprezentujących agencje PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach. Poprzez doskonalenie i dostosowywanie standardów członkowie ICCO kształtują przyszłość komunikacji oraz rozwiązują zbiorowe problemy. W związku z tym, co roku powstaje raport, który ma na celu...

16 czerwca 2021, Robert Sadowski

Raport Newspoint: Szczepionki przeciw COVID

W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.

13 listopada 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR 2020-2021

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny głos w zakresie public relations i branży komunikacyjnej. Dzięki sieci 41 stowarzyszeń reprezentujących PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach na świecie, członkowie ICCO starają się kształtować przyszłość komunikacji poprzez ulepszanie standardów i wspólne rozwiązywanie problemów.  W związku z tym, co roku powstaje Raport, który ma na...

16 października 2020, Robert Sadowski

Iga Świątek wygrywa nie tylko na korcie – zyskuje 85 tys. publikacji i 6,5 mln PLN AVE

Rok 2020 jest bardzo trudny dla świata sportu. Do zmagań z własnymi rekordami, czasem, przeciwnikami, słabościami, doszedł jeszcze koronawirus i światowa epidemia. Ta ciągła niepewność, czy zawody się odbędą, czy będzie gdzie trenować i czy organizm jest na tyle odporny, by temu wszystkiemu podołać? Nurtujące pytania, czy oby nie jestem zarażony, co wykażą testy, czy...

17 września 2020, Robert Sadowski

Wpływ COVID-19 na kondycję światowego marketingu

Specjalne wydanie badania CMO Survey 19 edycja, czerwiec 2020 w Stanach Zjednoczonych ukazuje, jaki wpływ ma pandemia COVID-19 na działania, zatrudnienie, kondycję, wydatki oraz wyniki działów marketingu. Zapraszamy do zapoznania się z naszym streszczeniem tej ankiety.

15 maja 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR w 2020

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny i wyraźny głos w temacie public relations i w branży komunikacji. Raport ICCO Świat PR jest najświeższą analizą stanu branży PR w 2020 roku. Opierając się na odpowiedziach 3000 szefów agencji działających w 41 stowarzyszeniach ICCO, raport ten zawiera nie tylko dane globalne, ale także regionalne. Zapewnia...


16 września 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Join the Game

14 września odbyło się pierwsze IAB HowTo w wersji stacjonarnej po długich Covidowych obostrzeniach. Ideą konferencji IAB HowTo: Join the game było przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Prelegenci przybliżyli również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej...

19 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Relacja z Samorządowego Kongresu Finansowego 2022

11 – 12 kwietnia w Sopocie eksperci w cieniu wojny w Ukrainie i jej skutków dla uchodźców, samorządów oraz kraju poruszali m.in. tematy związane z finansowymi narzędziami i politykami polskimi i europejskimi, bezpieczeństwem energetycznym i zarządzaniem finansami samorządów w warunkach ograniczania dochodów własnych. Newspoint był partnerem medialnym Kongresu.

11 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022

IAB HowTo: Boost your digital PR in 2022, to konferencja, która pokazała, jak zmienia się oblicze public relations i jakie konsekwencje oraz trendy klarują się na podstawie tych przemian. Poznaliśmy najciekawsze zjawiska, zagadnienia oraz świat public relations pokazany oczami ekspertów praktyków. Dla wszystkich nieobecnych przygotowaliśmy obszerną relację ze zdjęciami i screenami prezentacji z tej konferencji....

11 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje

Konferencja IAB HowTo: Co to znaczy, że mobile sprzedaje powstała w odpowiedzi na potrzebę pogłębienia wiedzy na temat reklamy mobilnej, w szczególności w zakresie dostępnych na rynku narzędzi oraz dobrych praktyk. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób reklama mobilna może wesprzeć współczesnego marketera oraz jak należy weryfikować jej skuteczność zarówno w kampaniach mających na celu budowanie...

8 marca 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Programmatic – dzień 2

Oto relacja z 2 dnia konferencji IAB HowTo Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic. Wydarzenie w formule online miało miejsce 2 i 3 marca 2022. Newspoint przygotował streszczenia wygłoszonych prelekcji.

7 marca 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Programmatic – dzień 1

Na konferencji IAB HowTo Jak wykorzystać szanse i pokonać bariery w Programmatic o programmatycznym modelu reklamy opowiedzieli eksperci z Grupy Programmatic przy IAB Polska, i podzielili się swoją specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Wydarzenie w formule online miało miejsce 2 i 3 marca 2022. Newspoint przygotował streszczenia wszystkich wystąpień.

31 stycznia 2022, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Live Commerce

IAB HowTo: Live Commerce, to konferencja w całości poświęcona sprzedaży za pośrednictwem video. Poznaliśmy pomysły i wskazówki na prowadzenie najlepszych Live Sales oraz praktyczne porady i inspiracje na udane i konwertujące streamingi oraz mnóstwo case studies z rynku polskiego i ze świata. Dla wszystkich nieobecnych przygotowaliśmy obszerną relację ze zdjęciami i screenami prezentacji z tej...


8 września 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego potrzebujesz monitoringu opinii?

Zapraszamy na 36. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak ważne w każdym biznesie są opinie zadowolonych klientów zostawiane w internecie, a także skargi tych nieukontentowanych, którzy mają wiele uwag i zastrzeżeń. Wszystkie je powinniśmy śledzić i odpowiednio reagować. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Wtorek, 27 września 2022, 12:00.

20 czerwca 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Nowości w Panelu Newspoint

Zapraszamy na 35. webinar Newspoint. Aleksandra Kamińska – Senior Analyst i Robert Sadowski – Digital Marketing Manager z Newspoint pokażą, o jakich funkcjach w monitoringu mediów jeszcze nie wiecie. Rozmowa o wszystkich nowych i bardzo użytecznych wdrożeniach w Panelu Newspoint z ostatnich miesięcy. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Wtorek, 28 czerwca 2022, 12:00.

8 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Webinar: Co każdy sprzedawca internetowy musi wiedzieć o prawie konsumenta do zwrotu towaru?

Zapraszamy na 34. webinar Newspoint. Chcesz wiedzieć, czy w Twoim sklepie internetowym zwroty towarów są robione zgodnie z prawem? Jaki wpływ na prawo konsumenta do zwrotu mają informacje na Twojej stronie? Jakie obowiązki masz Ty, a jakie konsument? O tym wszystkim, z naciskiem na kwestie praktyczne, opowie podczas naszego webinaru ekspert z Fundacji Konsumentów – Filip Golis. Zapraszamy...

31 marca 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Jak pisać dobrze pozycjonujące się teksty w internecie?

Zapraszamy na 33. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, co ma najważniejsze znaczenie przy pisaniu tekstów w internecie. Dowiemy się, jak pisać, aby zachęcać użytkownika do częstych odwiedzin naszych serwisów www i profili w social media. Jak zdobywać wysokie pozycje w Google. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek, 21 kwietnia 2022, 12:00.

2 marca 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: 3 cykle komunikacji, które powinieneś zautomatyzować

Zapraszamy na 32. webinar Newspoint. Gościnnie u nas wystąpi Ireneusz Klimczak – Senior Project Manager z GetResponse. Podczas naszego webinaru Ireneusz pokaże gotowe scenariusze automatyzacji, dzięki którym oszczędzisz czas i zwiększysz skuteczność komunikacji marketingowej. Skupi się na segmentacji odbiorców, promocji produktów i zachęcaniu klientów do regularnych zakupów. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek, 17 marca 2022,...

3 lutego 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Jak wybrać dobre narzędzie do monitoringu mediów?

Zapraszamy na 31. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, czym kierować się przy wyborze najlepszego narzędzia do monitoringu mediów. Dlaczego jedne usługi są lepsze od innych? Jak podjąć niełatwą decyzję i mieć dostęp do najważniejszych publikacji? Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek, 24 lutego 2022, 12:00.

14 stycznia 2022, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Semantyczna analiza treści

Zapraszamy na jubileuszowy 30.webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint opowie na czym polega semantyczna analiza treści i jak dzięki niej określać, za co chwalone są nasze produkty i usługi, a co wymaga poprawy. Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek 27 stycznia 2022, 12:00. Agenda webinarium: jak ważne są opinie internautów, czym jest analiza semantyczna, monitoring...


29 września 2022, Robert Sadowski

Nadchodzi kolejna edycja konferencji I ❤ marketing & technology!

W dniach 29 listopada – 2 grudnia 2022 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kultowej konferencji marketingowej – I ​​❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy, ale można wziąć w nim udział również online. Newspoint został patronem wydarzenia.

12 września 2022, Robert Sadowski

Znamy speakerów i tematy E-commerce Trends Summit 2022

Trzecia edycja E-commerce Trends Summit odbędzie się 15 września w interaktywnej formule online. Konferencja posiada akredytację DIMAQ, a na wirtualnej scenie wystąpią polscy i zagraniczni eksperci, m.in. Phill Buden (MIT Sloan School of Management), Cezary Kożon (Spyrosoft) i Damian Wiszowaty (Gonito, ekspert Amazon). Organizatorem wydarzenia jest ICAN Institute, lider branży executive education, a partnerami merytorycznymi...

7 września 2022, Robert Sadowski

Konferencja I love commerce 2022

20 września 2022 roku odbędzie się konferencja online przygotowująca do sprzedaży w ostatnim kwartale roku – I ​​❤ commerce Xmass edition. Newspoint został partnerem medialnym wydarzenia. Przed nami okres sezonowych akcji specjalnych, Black Friday , świątecznych zakupów  oraz noworocznych wyprzedaży. Czy Twój biznes jest na to gotowy? W tym roku trzeba będzie przygotować się do...

30 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Konferencja SEO Poland już 16 września

16 września w Centrum Kongresowym ICE Kraków odbędzie się najbardziej wyczekiwane wydarzenie branży SEO tego roku! Konferencja SEO Poland połączy w sobie setki uczestników, kilkunastu prelegentów-specjalistów, masę atrakcji oraz niezapomniane afterparty.

29 sierpnia 2022, Robert Sadowski

IAB HowTo: Join the Game

IAB HowTo wraca do trybu stacjonarnego! Już 14 września zapraszamy do przestrzeni ESPORT SPOT w Elektrowni Powiśle na konferencję IAB HowTo: Join the Game, poświęconą marketingowi w grach. Newspoint został patronem wydarzenia.

25 sierpnia 2022, Robert Sadowski

semKRK #20

semKRK odsłona 20-sta! Największy barcamp o tematyce SEM i SEO zawita ponownie do Muzeum Manggha w Krakowie, a razem z nim 7 ekspertów z branży ze swoimi prelekcjami! Rozpocznij ostatni październikowy weekend z DevaGroup i semKRK! Newspoint został patronem medialnym konferencji.

22 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Mobile Trends for Experts, konferencja dla specjalistów i dla Ciebie

Już 25-26 października w Warsaw Plaza Hotel spotkasz się z ekspertami i przedstawicielem branży mobile na Mobile Trends for Experts. Nie przegap dwóch dni merytorycznych prelekcji podzielonych na sześć tematycznych ścieżek. Nie zwlekaj i sprawdź stronę www.2022.mobiletrends.pl i dołącz do społeczności MTC! Będzie o UX, marketingu, zarządzaniu projektami, handlu i bankingu.


Panel Newspoint

Przejdź do artykułów

1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

30 września 2021, Robert Sadowski

Nowe języki w panelu Newspoint

Od początku tygodnia w panelu Newspoint istnieje możliwość ustawienia nowych, nieco egzotycznych dla nas języków: malajskiego oraz tajskiego.

26 maja 2021, Robert Sadowski

Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

17 lutego 2021, Robert Sadowski

Wyszukiwanie haseł w adresie URL – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w naszym Panelu do monitoringu mediów. Od teraz słowa kluczowe można przeszukiwać także w adresach URL zebranych przez nas dokumentów. Oznacza to, że jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć w Panelu Newspoint.


19 lipca 2019, Kamil Kalinowski

Content marketing. Siła marketingu online! [video]

Content marketing to wiodąca siła w marketingu online. Zalewa nas tona materiałów mających na celu zebranie jak największej atencji wokół marki, usługi czy produktu. Dlaczego content marketing jest tak popularny i skuteczny?

2 kwietnia 2019, Kamil Kalinowski

Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google? [wideo]

SEO w oczach początkującego twórcy internetowej może wydawać się skomplikowane. Warto jednak przyswoić podstawową wiedzę, aby zrozumieć dlaczego Google pozycjonuje jedną stronę na szczycie a inną na szarym końcu wyszukiwarki. Im więcej czynników wpływających na działanie algorytmu poznasz, tym większa szansa, że Twój content przebije się przez ścianę konkurencyjnych treści. Przygotowaliśmy film, który odpowie na...

8 stycznia 2019, Kamil Kalinowski

Panel Newspoint – Krok po kroku [wideo]

Panel Newspoint jest zaawansowanym narzędziem do monitoringu mediów online, jak i tych tradycyjnych. Jego funkcjonalność i obsługa jest wciąż optymalizowana i dostosowywana do potrzeb użytkownika tak, aby każdy, nawet bez uprzedniego korzystania z podobnych narzędzi, potrafił odnaleźć się w ogromie postów, filmów oraz artykułów. Pamiętamy również o najbardziej wymagających użytkownikach, którzy oczekują największej precyzji oraz...

9 lutego 2018, Robert Sadowski

Monitorowaliśmy RemaDays 2018

Ekipa Newspoint udała się na RemaDays 2018. To największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Europie Środkowej. Tegoroczna, 14 edycja, miała miejsce w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO w Nadarzynie i trwała od 7 do 9 lutego. Równocześnie przeanalizowaliśmy, jak często pisano i komentowano to wydarzenie w internecie. Powstał z tego bardzo ciekawy materiał z...

24 stycznia 2018, Marek Bysaha

Przygoda jedyna w swoim rodzaju. Newspoint w finale WeXelerate

Zgłoszenie, wielkie wyróżnienie, sukces, wiedza, kontakty i zabawa. Tak w skrócie można podsumować 4 miesiące przygody Newspointa z jednym z największych europejskich akceleratorów start-upów w Europie – weXelerate.


30 września 2022, Mateusz Pałka

Budowanie świadomości i zaufania marki online przy pomocy monitoringu mediów

Świadomość marki to nie tylko problem małych, lokalnych i mniej znanych przedsiębiorstw oraz organizacji. Globalne firmy, które wiodą prym komercyjny w różnych kanałach społecznościowych na całym świecie, również zmagają się z utrzymywaniem wskaźnika świadczącego o rozpoznawalności marki na wysokim poziomie. Moment jego wahań najczęściej następuje, gdy przedsiębiorstwa wprowadzają na rynek pionierskie produkty, starają się dotrzeć...

26 września 2022, Mateusz Pałka

Jak monitoring mediów będzie wpływał na najbliższą przyszłość digital marketingu?

Od dawna marketerzy i profesjonaliści od komunikacji polegają na korzystaniu z narzędzi atrybucji i śledzenia konwersji, które obserwują i badają podróże klientów za pomocą plików cookies. Jednak wiedza o pełnej ścieżce konsumentów, która wiedzie do konwersji nie jest już tak prosta ze względu na dostępność różnych najnowszych urządzeń, dzięki którym dokonują oni zakupów oraz przez...

7 września 2022, Adriana Baranowska

Zmiany na Facebooku i Instagramie, czyli jak TikTok wpływa na media społecznościowe

TikTok dominuje w przestrzeni mediów społecznościowych – jest lubiany przez nastolatków (więc trafia do pokoleń, które niedługo będą główną grupą odbiorców wielu branż), sprawdza się jako źródło opinii o produktach i usługach, a przede wszystkim przebija inne platformy pod względem ilości konsumowanych treści w przeliczeniu na jednego użytkownika oraz dostarczanej rozrywki. Nic dziwnego, że inne...

2 września 2022, Robert Sadowski

5 skutecznych działań SEO PR

Czy wiesz, że w indeksie Google jest ponad 50 mld stron internetowych? Dotarcie do konkretnego użytkownika i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy nie jest więc łatwe ani szybkie. Jeśli zależy Ci na wzmocnieniu działań Search Engine Optimization oraz jednoczesnym pozycjonowaniu materiałów Public Relations, powinieneś planować działania zgodnie z zasadami SEO PR. Poznaj 5 skutecznych sposobów na połączenie obu...

23 sierpnia 2022, Adriana Baranowska

Fake news narzędziem dezinformacji

Każdy – w życiu prywatnym czy zawodowym, czytając o sporcie, polityce czy środowisku – trafił na błędne informacje, których nie zaliczymy do publicznego wyrażania skrajnych poglądów lub celowego wyśmiania absurdalnej sytuacji (to specyficzna forma fake newsa, w przypadku której odbiorca ma świadomość niezgodności z rzeczywistością, a autor nie próbuje zakamuflować fałszywości przekazu; przykładem mogą być...

4 sierpnia 2022, Adriana Baranowska

Kiedy refleks ma znaczenie? Real-time marketing (RTM)

Obecnie nie wystarczy zaistnieć na rynku z produktami czy usługami. Koniecznością jest bycie w sieci, często non-stop. Fanpage, płatne reklamy robią swoje, jednak niezbędne jest także bieżące monitorowanie aktywności otoczenia – klientów, konkurencji, aktualnych trendów i wydarzeń. Szybkość reakcji na wpisy, zajawki i komentarze decyduje o zauważalności i zdecydowanie wpływa m.in. na wizerunek firmy. Jedną...

12 lipca 2022, Robert Sadowski

Poradnik Newspoint – Kompleksowy monitoring mediów

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik „Kompleksowy monitoring mediów”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i social media oraz PR-owców, którzy na co dzień wyszukują w mediach wzmianki na interesujące ich tematy oraz chcą zrozumieć zachowania i reakcje swoich odbiorców, identyfikować branżowe trendy lub zdobywać przewagę konkurencyjną. Monitorowanie mediów to dziś znacznie więcej...


18 maja 2022, Robert Sadowski

Konkurs Eurowizja 2022 [infografika]

66. Konkurs Piosenki Eurowizji został rozegrany 10, 12 i 14 maja 2022 w hali PalaOlimpico w Turynie. Wielki finał odbył się w sobotę 14 maja o godzinie 21:00. Głosami publiczności zwycięzcą tej edycji Eurowizji zostali reprezentanci Ukrainy. Zespół Kalush Orchestra zachwycił wszystkich utworem „Stefania”. Reprezentant Polski – Krystian Ochman – zajął 12. miejsce.

9 marca 2022, Robert Sadowski

Konflikt zbrojny na Ukrainie [infografika]

Konflikt zbrojny na Ukrainie wzbudza ogromne zainteresowanie w mediach. Powstają tysiące artykułów, użytkownicy social media bardzo żywiołowo komentują przebieg agresji, wyrażają swój sprzeciw, deklarują pomoc, zbiórki darów i wyrażają gesty solidarności z Ukrainą. Postanowiliśmy dokładnie przeanalizować wszystkie opinie na ten temat i stworzyliśmy infografikę.

5 stycznia 2021, Robert Sadowski

Finał plebiscytu Słowo Roku 2020

Plebiscyt Uniwersytetu Warszawskiego na Słowo Roku stał się cyklicznym wydarzeniem. Za nami kolejna, dziesiąta już edycja. Dzisiaj poznaliśmy wyniki konkursu na najważniejsze słowo ostatnich 12 miesięcy.

16 października 2020, Robert Sadowski

Iga Świątek wygrywa nie tylko na korcie – zyskuje 85 tys. publikacji i 6,5 mln PLN AVE

Rok 2020 jest bardzo trudny dla świata sportu. Do zmagań z własnymi rekordami, czasem, przeciwnikami, słabościami, doszedł jeszcze koronawirus i światowa epidemia. Ta ciągła niepewność, czy zawody się odbędą, czy będzie gdzie trenować i czy organizm jest na tyle odporny, by temu wszystkiemu podołać? Nurtujące pytania, czy oby nie jestem zarażony, co wykażą testy, czy...

30 stycznia 2019, Kamil Kalinowski

Żryj czy żyj – Nadwagi i otyłości Polaków [infografika]

Wiele było kampanii społecznych dotyczących otyłości w Polsce. Nie każda jednak zebrała taki rozgłos jak ostatnia kampania „Jedz Ostrożnie!”,  organizowana w ramach 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Przeanalizowaliśmy głos internautów oraz opinie na ten temat.

21 grudnia 2018, Kamil Kalinowski

Monitoring smogowy [infografika]

Smog coraz śmielej przykrywa krajobraz Polskich miast. Nie zasłoni jednak problemu, który już dawno przekroczył barierę pozwalającą to bagatelizować. Przy pomocy narzędzia Newspoint oraz danych pochodzących z Google Trends oraz airly.eu – sprawdziliśmy jak na przestrzeni roku rozkładał się internetowy głos na temat jakości powietrza w Polsce.

31 października 2018, Robert Sadowski

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

25-26 października w Rzeszowie odbył się kolejny – VIII już Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia były „Skuteczne kampanie promocyjne miasta i regionu.” Newspoint był partnerem Kongresu. Przeprowadziliśmy warsztat na temat „Jak wykorzystywać dane z monitoringu mediów do tworzenia dobrze pozycjonującego się contentu?”.

Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo