Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.
Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:
administracja publiczna
architektura, wyposażenie wnętrz
artysta, celebryta
biznes
bloger
ekologia
fotografia
fundacja, organizacja
gaming
informacje
inne
kulinaria
kultura, sztuka
lifestyle
marka, produkt, firma
media
moda, uroda
motoryzacja
nowe technologie
parenting
podróże
polityka
przyroda
rozrywka, czas wolny
sport, fitness
uczelnia, szkoła, edukacja
zdrowie
zwierzęta.
Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), oznaczających wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję.
Wyszukiwarka influencerów – wprowadzanie słów kluczowych
W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:
alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście)
współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane).
W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.
Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.
W tym momencie, moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na platformach Facebook, Instagram, Twitter i YouTube.
Wyszukiwarka influencerów – publikacje i zasięg
Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.
Wyszukiwarka influencerów – statystyki
Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.
Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.
Odpowiedzi na nasze pytania udzieliła Karolina Bukała – Głowa, Manager ds. Marketingu i Komunikacji w Soletanche Polska, która zajmuje się marketingiem i komunikacją wewnętrzna oraz zewnętrzną. Występuje w roli rzecznika prasowego oraz koordynatora regionu ECE and Greater Middle Esast w ramach struktury Soletanche Bachy, która jest światowym liderem budownictwa podziemnego oraz członkiem Grupy VINCI Construction.
Przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielkami Fundacji Nasza Ziemia. Fundacja Nasza Ziemia jest organizacją pozarządową, założoną w 1994 roku, która realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej. Dąży do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.
Przeprowadziliśmy wywiad z Bartłomiejem Dwornikiem z Ogólnopolskiego Operatora Oświaty, który działa w mediach i internecie od ponad ćwierć wieku. Z wykształcenia jest dziennikarzem związanym z redakcjami prasowymi i internetowymi. Przez lata pełnił funkcję wiceredaktora naczelnego największych mediów biznesowych w Polsce: portalu Money.pl i serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska. Czynnie wspiera organizacje pożytku publicznego. W fundacji...