Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.
Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:
administracja publiczna
architektura, wyposażenie wnętrz
artysta, celebryta
biznes
bloger
ekologia
fotografia
fundacja, organizacja
gaming
informacje
inne
kulinaria
kultura, sztuka
lifestyle
marka, produkt, firma
media
moda, uroda
motoryzacja
nowe technologie
parenting
podróże
polityka
przyroda
rozrywka, czas wolny
sport, fitness
uczelnia, szkoła, edukacja
zdrowie
zwierzęta.
Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), oznaczających wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję.
Wyszukiwarka influencerów – wprowadzanie słów kluczowych
W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:
alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście)
współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane).
W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.
Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.
W tym momencie, moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na platformach Facebook, Instagram, Twitter i YouTube.
Wyszukiwarka influencerów – publikacje i zasięg
Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.
Wyszukiwarka influencerów – statystyki
Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.
Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.
Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował...
Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.
Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...
Newspoint do swojej oferty wprowadza analizę semantyczną monitorowanych artykułów, wpisów, porad i opinii. Ponieważ semantyka zajmuje się opisem znaczenia fraz, zdań i długich tekstów, to dzięki jej zastosowaniu marketerzy lepiej poznają, co dokładnie użytkownicy sądzą o ich produktach oraz usługach. Analiza ręczna została rozszerzona o automatyczne metody klasy NLP, clusteringu, text miningu, sztucznej inteligencji i...