Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:

  • administracja publiczna
  • architektura, wyposażenie wnętrz
  • artysta, celebryta
  • biznes
  • bloger
  • ekologia
  • fotografia
  • fundacja, organizacja
  • gaming
  • informacje
  • inne
  • kulinaria
  • kultura, sztuka
  • lifestyle
  • marka, produkt, firma
  • media
  • moda, uroda
  • motoryzacja
  • nowe technologie
  • parenting
  • podróże
  • polityka
  • przyroda
  • rozrywka, czas wolny
  • sport, fitness
  • uczelnia, szkoła, edukacja
  • zdrowie
  • zwierzęta.

Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), oznaczających wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję

Wyszukiwarka influencerów - wprowadzanie słów kluczowych
Wyszukiwarka influencerów – wprowadzanie słów kluczowych

W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:

  • alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście)
  • współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane).

W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.

Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.

W tym momencie, moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na platformach Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. 

Wyszukiwarka influencerów - publikacje i zasięg
Wyszukiwarka influencerów – publikacje i zasięg

Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.

Wyszukiwarka influencerów - statystyki
Wyszukiwarka influencerów – statystyki

Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.

Załóż konto i monitoruj media


Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.