Obejrzyj nasze najświeższe video
na temat monitoringu mediów

Monitoruj swoją markę w mediach cyfrowych i tradycyjnych i zyskaj przewagę nad konkurencją

pokaż więcej
play

Jakie funkcjonalności posiadają narzędzia monitorujące media? Jakie są zalety dla biznesu?

Baza wiedzy

Znajdziesz tu raporty, badania, infografiki, webinary oraz mnóstwo innych treści na temat monitoringu mediów.

Poradniki Wideo Artykuły o nas Badania i raporty Wywiady Infografiki

Filtruj po tematach

Poradniki

Public Relations

Jak mierzyć PR?

Skuteczne social media

Skuteczne działania w mediach społecznościowych

Audyt mediowy

Jak analizować aktywność mediową firmy, marki i konkurencji?

Social media

Kodeks dobrych praktyk dla marki – jak skutecznie działać na platformach społecznościowych?

Video marketing

Wady i zalety reklamy video, najczęściej popełniane błędy podczas planowania i realizacji kampanii

Content marketing

Najnowsze trendy w content marketingu i reklamie natywnej

Programmatic

W jaki sposób wykorzystać technologię i narzędzia tworzące świat programmatic

Monitoring marki

18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki

SEO

Jak w 2018 roku pozycjonować serwis internetowy

Employer branding

Jak usprawnić Twój employer branding

Employer branding

Jak używać Facebooka, by zyskał Employer Branding

Monitoring mediów

Jak może pomóc agencjom marketingowym i agencjom PR?

Content marketing i monitoring efektywności

Rodzaje treści i mierzenie efektywności content marketingu


Wideo

Monitoring mediów krok po kroku – Webinar Newspoint

Automatyzacja powiadomień o wzmiankach na temat marki – Konferencja Sales Hacking

Raport medialny z danych monitoringu mediów – Webinar Newspoint

Jak zdobyć pozycję numer 1 w Google? – Webinar Newspoint

Jak działa monitoring mediów i czym różni się od Google? – Webinar Newspoint

Jak informacje z mediów wykorzystać w sprzedaży? – Webinar Newspoint

Monitoruj media skutecznie – funkcje i narzędzia – Webinar Newspoint

Blogowanie dla zaawansowanych – Webinar Newspoint

SEO dla PR. Jak wygrać z Google? – Webinar Newspoint

Pomiar efektywności działań public relations. Jak mierzyć PR? – Webinar Newspoint

7 praktycznych zastosowań monitoringu mediów w sprzedaży – Webinar Newspoint

Digital PR: czym jest, propozycje działań oraz sposoby mierzenia efektów – Webinar Newspoint

Ktoś właśnie wspomina o Twojej marce – Webinar Newspoint

Monitoring mediów w marketingu i PR – Webinar Newspoint

Budowa systemu wczesnego ostrzegania – Switch w komunikacji

Analiza danych z monitoringu mediów – Webinar Newspoint

Panel Newspoint dla początkujących – Webinar Newspoint

Jak komunikacja firmy pomoże Ci zwiększyć sprzedaż w najbliższym kwartale? – Webinar Newspoint

Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google?

Podsumowanie aktywności w social mediach 2018

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. X – Tryb zaawansowany

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. IX – Tagi

Zieleń to Życie 2018 – relacja z targów

Franciszek: od 28 lat nie oglądam telewizji, obiecałem to Matce Bożej

Problemy, które rozwiązuje monitoring marki

Jak dotrzeć do potencjalnych klientów

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. VIII – Porównanie konkurencji

Aktywności sportowe i diety Polaków – podsumowanie raportu

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. VII – Widok publikacji

KOMUNIKACJA I ANALIZA DANYCH JAKO ŹRÓDŁO WARTOŚCI DODANEJ

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. VI – Filtrowanie wyników

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. V – Eksport plików

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz. IV – Ustawianie alertów

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” CZ. III – Wykluczenia

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz.II – Wprowadzanie słów kluczowych

PANEL NEWSPOINT „Krok po kroku” cz.I – Rejestracja i pierwszy projekt

Newspoint w weXelerate/ Newspoint in weXelerate

Raport w minutę – POMIAR INFLUENCER MARKETINU


Artykuły o nas

Whitepress.pl

Co nowego w monitoringu mediów

Testujemy nowości w Newspoint - platformie do monitoringu mediów, która już w 2007 roku, jako pierwsza w Polsce, zaoferowała monitoring internetu i social media. Dołączając w kolejnych latach publikacje z prasy oraz audycje radiowe i telewizyjne stała się aplikacją do kompleksowego monitoringu marki.

Onet.pl

Podczas pandemii częściej rozmawiamy o farmaceutach

Coraz częściej w sieci mówimy o farmaceutach. Na ich pracę Polacy zwrócili uwagę głównie dzięki pandemii koronawirusa. Jak wynika z badań wykonanych na zlecenie Solgar Polska farmaceuta w social media wymieniany był jako jeden z niezbędnych zawodów.

marketingprzykawie.pl

Kiedy najlepiej publikować w mediach społecznościowych?

Każdy opiekun marki chciałby wiedzieć, kiedy wstawiać posty na platformy społecznościowe, aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Oczywiście wpływających na to czynników jest wiele i nie da się tworzyć prostych recept.

prowly.com

7 średnich w analizie danych

Czytając i analizując raporty, porównania, zestawienia i dane spotykamy różnego rodzaju średnie, które mają zobrazować pewien stan zjawiska celem porównania z innym okresem, konkurencją, inną branżą, czy po prostu, by jak najlepiej przedstawić skomplikowane procesy i obliczenia.

marketinvest.pl

Newspoint odnotowuje wzrost liczby tworzonych podcastów

W dobie koronawirusa raptownie rośnie liczba tworzonych podcastów. Dane Newspoint wskazują na miesięczny przyrost dostępnych podcastów w Polsce rzędu 20%. Podcasty rok do roku zyskują ponad 10% odbiorców. Prognozy ekspertów wskazują, że poziom korzystania z podcastów będzie rosnąć.

prowly.com

Lokalne biznesy muszą dbać o opinie konsumentów

Reputacja firmy w internecie ma duży wpływ na to, czy klienci zdecydują się skorzystać z jej oferty.

medialnaperspektywa.pl

Unia Europejska zakazuje publikowania niesprawdzonych i niepełnych opinii

7 stycznia 2020 w UE formalnie weszły w życie nowe przepisy ochrony konsumentów, które zwiększają transparentność handlu i usług online i dają lepszą ochronę przed oszustami w internecie. Państwa członkowskie mają 2 lata na wprowadzenie unijnych regulacji do prawa krajowego.

prowly.com

Kryzysy i hity PR 2019

Koniec roku to czas wszelkich podsumowań. Opracowanie to ma również taki charakter. Przedstawiony został w nim szeroko pojęty obszar działań z zakresu public relations i komunikacji, podjętych przez marki.

medialnaperspektywa.pl

Ruch z social media musi konwertować

Każda firma powinna mieć swoją strategię obecności na platformach społecznościowych. Zarówno w kontekście rodzaju zamieszczanych treści, częstotliwości, wyboru platform, jak i ustalenia osób decyzyjnych – administratorów i redaktorów, reakcji na komentarze i polityki bezpieczeństwa.

prowly.com

Zaufanie konsumentów: recenzje i uczciwość marki

Badania Trustpilot z lipca 2019 roku, przeprowadzone na grupie 1627 kupujących online (Europa, USA, Australia), to kolejny znak, że recenzje online mogą wzmocnić ścieżkę zakupową lub doprowadzić do rezygnacji z zakupu. Wyniki wykazały, że konsumenci straciliby zaufanie do marki nie tylko, gdyby zobaczyli negatywne recenzje, ale także, gdyby marka poszła o krok dalej i je usunęła.

medialnaperspektywa.pl

4 intencje wyszukiwawcze, jakie towarzyszą internautom podczas zakupów

Wyszukiwanie informacji o produktach i usługach jest najczęstszą czynnością, do której Polacy wykorzystują internet. Częściej czegoś szukamy, niż sprawdzamy pocztę elektroniczną. Internauci mają różne potrzeby i w różny sposób korzystają z sieci. Ich zachowania i oczekiwania zmieniają się w czasie, a co za tym idzie, mogą w różny sposób formułować swoje pytania i innych informacji szukać za pomocą wyszukiwarek internetowych – to duża szansa i wyzwanie dla marketera: trafić z odpowiednią treścią do użytkownika w danym momencie.

medialnaperspektywa.pl

Zaprzyjaźnij się z szumem mediów społecznościowych

Social buzz, czyli inaczej szum medialny jest z nami od dłuższego czasu. Mieliśmy i wciąż mamy z nim do czynienia w prasie czy podczas korzystania z telewizji bądź radia.

sm-manager.pl

Skuteczny social selling

W dzisiejszych czasach konsument jest bardzo dobrze poinformowany i niemal niezależny. Sam, bez większego wysiłku jest w stanie znaleźć informacje na każdy temat, który go interesuje.

prowly.com

Audyt mediowy od A do Z

Trudno sobie dziś wyobrazić pełen zakres działań marketera bez pełnej analityki i wskaźników pomiaru efektywności jego pracy. Tylko analizując, coraz to większe zasoby danych, może on podejmować skuteczne decyzje, co do ich kontynuacji, dokonania koniecznych zmian lub przestawienia zwrotnicy na inne kanały dotarcia.

mamstartup.pl

Jak wprowadzić serwis internetowy na szczyt wyszukiwarki

Posiadanie wyśmienitego produktu czy konkurencyjnej usługi to dziś za mało. Musisz z nimi dotrzeć do swojej grupy docelowej. Najlepiej całej i to jak najmniejszym kosztem.

nowymarketing.pl

Co powienieneś wiedzieć o kampanii marketingowej na TikToku?

Współczesny marketing coraz częściej zwraca się nie w stronę dobrze znanych millenialsów, ale ku następnej generacji. Raport Newpoint* wskazuje, że obecnie najliczniejszą grupę w Polsce (ponad 23% ludności) stanowią osoby urodzone po 1995 roku, określane mianem "pokolenia Z".

mamstartup.pl

Jak bardziej angażować swoich fanów w social mediach?

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz pracę z mediami społecznościowymi, czy już uważasz się za profesjonalistę w tej materii, poniżej znajdziesz kilka świetnych sposobów, dzięki którym zwiększysz liczbę i zaangażowanie twojej społeczności.

medialnaperspektywa.pl

Jak tworzyć content wykorzystując dane z monitoringu mediów?

W dzisiejszych czasach monitorowanie treści i komunikacji w internecie na stronach www, blogach, forach i portalach społecznościowych przez korporacje, firmy i instytucje to już obowiązek. Tam sytuacja jest o wiele bardziej dynamiczna niż w prasie, radiu i telewizji, które notabene też warto monitorować.

edziecko.pl

Jacy są ludzie urodzeni po 2000 r.?

Szkoła to dla nich plan B, żałują, że nie mają przedmiotów: "jak zostać youtuberem?", "jak zostać dyrektorem?", "jak zarobić pieniądze?". Są pragmatyczni, konkretni, uczą się od lepszych. Czy czteroletnie licea spełnią oczekiwania nastolatków i przygotują ich do życia, o jakim marzą?

publicrelations.pl

Newspoint – podsumowanie roku 2018 w social mediach

Newspoint, jako firma monitorująca media, zbiera i archiwizuje miliony dokumentów: postów, komentarzy, artykułów, wpisów blogowych, materiałów graficznych i zdjęć. Na podstawie najbardziej kluczowych dla marek źródeł w internecie i wpisów jesteśmy w stanie pokazać trendy roczne, najczęściej postowane dni tygodnia i godziny w podziale na wybraną platformę.

medialnaperspektywa.pl

FoMO – bardzo skuteczna broń w rękach marketera cz. 1

Marketing FoMO to świetna technika, dzięki której odwiedzający twoje strony, wpisy blogowe, czy profile w social mediach chętniej skorzystają z usług, które oferujesz i produktów, które sprzedajesz.

internetpr.pl

Fake newsy oczami internautów

Fake newsy, czyli nieprawdziwe informacje rozpowszechniane przez media od kilkunastu miesięcy są bardzo głośnym i nośnym tematem. Warto się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej.

mamstartup.pl

Social media to big data dla świata HR

Dotarcie do kandydata i ocena jego umiejętności nigdy nie była tak prosta, jak teraz. Wiele osób ma po kilka kont w social mediach, gdzie dzieli się swoim życiem. HR menedżerowie mogą wykorzystać te informacje.

natemat.pl

Zapomnijcie o „generacji Y”. Do głosu dochodzi „pokolenie XD”

"Każde pokolenie odejdzie w cień" – śpiewał lider Kombi Grzegorz Skawiński. Cóż, generacje się zmieniają. Jest to zauważalne zwłaszcza w latach tak przyspieszonego rozwoju.

niezalezna.pl

Jak dotrzeć do potencjalnych klientów za pomocą monitoringu mediów

Media, ze względu na potencjał opiniotwórczy i zasięg, nazywane są często czwartą władzą. Współcześnie mamy do czynienia również z mediami społecznościowymi, które od tradycyjnych różnią się, między innymi tym, że można dzięki nim komunikować dwustronnie – nadawca do odbiory i odwrotnie.

blog.newspoint.pl

Polskie IT bazuje na stereotypach

Kobiet w branży jest jak na lekarstwo. Panie przegrywają z panami także pod względem wysokości zarobków.

niezalezna.pl

Największa baza danych w zasięgu ręki – monitoring mediów w biznesie

W Polsce, na koniec 2016 roku zarejestrowanych było ponad 300 mln funkcjonujących w globalnej sieci adresów WWW. Każda ze stron zawiera informacje i dane. Niektóre z nich to portale społecznościowe, a tam – miliony komentarzy, reakcji, treści.

andersenalumni.us

Entrepreneurial Spirit, Robert Stalmach, CEO, Newspoint

My name is Robert Stalmach and I would like to share with you my story.

wyborcza.biz

Facebook ogranicza dane. Jak reagują polskie firmy analityczne? „Rollercoaster, ale bez ofiar”

Facebook zmienił zasady dostępu do danych. Ale polskie firmy zajmujące się monitorowaniem mediów społecznościowych zapewniają, że były na to gotowe i nie wpływa to na ich działalność.

attentionmarketing.pl

Rola social media w HR marketingu

Według informacji firmy CoSchedule 88 proc. światowych firm korzysta z mediów społecznościowych. Nie ma w tym nic dziwnego – mediów społecznościowych używa coraz więcej ludzi.

marketingprzykawie.pl

10 nowych i nieoczywistych zastosowań monitoringu mediów

Monitoring mediów w dzisiejszych czasach to coś więcej niż tylko narzędzie dla działów PR. Sprawdzanie poczynań konkurencji to też tylko fragment jego możliwości.

prowly.com

Influencer marketing można mierzyć

Marketing influencerów jest jednym z najszybciej rosnących obszarów digital marketingu. Influencer Marketing Hub przeprowadził ankietę online na 272 marketing menedżerach, którzy wskazali influencer marketing jako najszybciej rosnącą formę pozyskiwania klientów, zostawiając mocno w tyle SEO, mailingi i płatną reklamę.

dobrzemieszkaj.pl

Trendy 2018 – Greenery nadal na topie

Kolor Roku wybierany jest przez Instytut Pantone od niemal 20 lat. Greenery został wybrany kolorem roku 2017. Co zmieniło się w branży wnętrzarskiej dzięki greenery w ciągu minionego roku?

marketingprzykawie.pl

Czy da się mierzyć influencer marketing?

Influencer marketing to stosunkowe nowe, ale jednocześnie prężnie rozwijające się zjawisko na polskim rynku. Firmy, które już skorzystały z tej formy marketingu, deklarują dalszy wzrost nakładów na ten kanał.

naukowy-przeglad-dziennikarski.org

Czy kryzys w mediach społecznościowych to prawdziwy kryzys?

Naukowcy i eksperci branżowi nie są zgodni co do tego, co jest kryzysem w mediach społecznościowych. Jedni za kryzys uważają już nasilenie krytycznych publikacji o marce, ale inni podkreślają, że kryzysem jest dopiero sytuacja, w której krytyka przekłada się na wizerunek i działalność biznesową organizacji.

marketingprzykawie.pl

Wskaźniki pomiaru w influencer marketingu

Żeby odnieść sukces w marketingu, trzeba na bieżąco mierzyć i analizować osiągane rezultaty. Ta zasada dotyczy również influencer marketingu.

nowymarketing.pl

Usprawnij marketing przychodzący w 4 krokach

Rodzajów i gałęzi marketingu mamy mnóstwo, a rokrocznie, wraz z pojawieniem się nowych technologii, jest ich coraz więcej. Im głębiej wejdziemy w świat reklam i promocji, tym ciekawsze formy można znaleźć.

nowymarketing.pl

Proces badawczy w oparciu o dane z sieci – co trzeba wiedzieć

Coraz więcej osób spędza dużą część czasu w internecie. Ponad 93% polskich nastolatków codziennie korzysta z internetu (badanie "Nastolatki 3.0”). Jak pokazują badania PwC, co czwarty internauta korzysta z sieci przez całą dobę, a 36% z nich jest online od ośmiu do dwunastu godzin dziennie.

linkedin.com

Zmiany w ekosystemie serwisów społecznościowych

W czasach, w których Facebook ma więcej użytkowników niż najbardziej zaludnione państwo na ziemi, ok. 50% całej światowej populacji to osoby poniżej 30 roku życia, a więcej ludzi ma internet w telefonie niż w domu, sposoby komunikacji zmieniają się błyskawicznie.

linkedin.com

Instagram jeszcze bardziej dla marek

Według badań PEW RESEARCH CENTER (http://www.pewinternet.org/2015/08/19/mobile-messaging-and-social-media-2015/) Instagram od 2012 roku podwoił liczbę użytkowników.

linkedin.com

9 sposobów na połączenie działań marketingowych z monitoringiem sieci

Monitoring internetu pozwala sprawdzić, jakie są efekty przeprowadzonej kampanii reklamowej lub promocyjnej. Jeśli zależy nam na rozpowszechnieniu informacji o produkcie lub poinformowaniu o jakimś materiale wielu odbiorców, efektywność można mierzyć zliczając wystąpienia określonych fraz w kontekście marki.

linkedin.com

Analityka social media – co oferują serwisy społecznościowe na zapleczu?

W branży marketingowej coraz więcej mówi się o rzetelnym sprawdzaniu efektywności oraz służących do tego narzędziach. Poniżej krótka charakterystyka możliwości analitycznych popularnych serwisów społecznościowych.

Badania i raporty

Raport

Social media

Jak odnosić korzyści z social media

Raport

Influencer marketing

Analityka i monitoring influencerów

Raport

Pokolenia

Potrzeba monitorowania rosnącej aktywności w internecie

Badanie

Hospicja perinatalne

Hospicjum Dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra”

Raport

Studia

Czynniki wpływające na wybór studiów

Raport

Sport

Aktywności sportowe i diety Polaków

Raport

Kobiety w IT

Analiza sytuacji kobiet w branży IT w Polsce

Raport

Piwo w internecie

Jak działania browarów przekładają się na piwny szum

Raport

Młoda moda polska

Najlepsi modowi gracze w social mediach

Raport

Lanie wody

Spożycie wody przez internautów

Raport

Centra handlowe

Wizerunek branży centrów handlowych w internecie

Raport

Banki w internecie

Bankowi liderzy popularności w Polsce

Raport

Logistyka

Firmy kurierskie w internecie

Raport

Firmy leasingowe

Branża leasingowa w internecie

Badanie

Polityka w internecie 2018

Tajniki polityki

Badanie

Czerniak w świadomości internautów

Fundacja Rak'n'Roll

Badanie

Auta elektryczne

Auto świat

Badanie

O zagadnieniach dotyczących hospicjów dla dzieci w Polsce

wroclaw.pl

Badanie

Influencer WhiteList – najbardziej inspirujący influencerzy w Polsce

Książka WhitePress


Wywiady

Robert Stalmach, Marketing przy kawie

Wszystko na monitorze

Jak zmieniły się potrzeby firm w zakresie monitoringu mediów od czasu rewolucji social media?

Robert Stalmach, Manager+

Monitoring internetu i big data

Monitoring mediów lupą do obserwacji internautów

Robert Stalmach, Video PR

Polska blogosfera

Polska blogosfera

Robert Stalmach, NBS Nowoczesny Bank Spółdzielczy

Być o krok wcześniej i krok dalej

Być o krok wcześniej i krok dalej

Robert Stalmach, Wp.pl

Te technologie będą wyznaczać rytm 2018 roku. Na dobre i na złe

Te technologie będą wyznaczać rytm 2018 roku. Na dobre i na złe


Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo