Sprawdź, co oferuje Newspoint

Wzmianki - publikacje Metadane Zasięg publikacji Wydźwięk publikacji Unikalny zwrot Szybkość zbierania danych Śledzenie poszczególnych mediów i serwisów Alerty Tagi AVE Filtrowanie wyników Wyszukiwanie po autorach Szukanie słów w adresach URL Wyszukiwanie zaawansowane Share of voice Share of discussion Influencerzy Wykresy i statystyki Dostęp do materiałów źródłowych Eksport danych

Wzmianki - publikacje

Metadane

Zasięg publikacji

Wydźwięk publikacji

Unikalny zwrot

Szybkość zbierania danych

Śledzenie poszczególnych mediów i serwisów

Alerty

Tagi

AVE

Filtrowanie wyników

Wyszukiwanie po autorach

Szukanie słów w adresach URL

Wyszukiwanie zaawansowane

Share of voice

Share of discussion

Influencerzy

Wykresy i statystyki

Dostęp do materiałów źródłowych

Eksport danych

Już wiesz czego potrzebujesz?

Sprawdź, która opcja jest dla Ciebie.

Przejdź do cennika

Wzmianki - publikacje

Sprawdź liczbę publikacji na dany temat

Lista wyników w Panelu Newspoint zawiera wszystkie znalezione na wybrany temat artykuły, audycje, programy, wpisy, obrazki, filmy i komentarze po 10 sztuk na stronę. Liczbę można zwiększyć do 100 publikacji na stronę. Prezentowane wyniki na liście są ułożone w porządku chronologicznym – od najnowszego do najstarszego. Przeczytane już publikacje możesz specjalnie oznaczać, aby nie przeglądać ich ponownie.

Metadane

Poznaj parametry każdej publikacji

Zobacz, ile poszczególne publikacje otrzymały polubień, udostępnień, komentarzy. Sprawdź wyświetlenia filmów i liczby osób obserwujących dane profile.

Zasięg publikacji

Ile osób zobaczyło publikację?

Estymowany zasięg publikacji jest wskaźnikiem wyrażającym liczbę osób, która mogła mieć kontakt z wybraną publikacją, szacowany na podstawie czytelnictwa w przypadku tytułów prasowych, miesięcznej liczby unikalnych użytkowników portali oraz średnich zasięgów i skali aktywności pod postami w social media.

Wydźwięk publikacji

Jaki jest odbiór komunikatów?

Udział procentowy publikacji z podziałem na negatywne, pozytywne i neutralne. Publikacje neutralne to materiały, w których autor w sposób racjonalny, bez zabarwienia emocjonalnego opisuje swój stosunek do badanego zagadnienia. Publikacje pozytywne i negatywne stanowią wpisy zawierające nacechowanie emocjonalne, odpowiednio: pozytywne lub negatywne.

Unikalny zwrot

Wyszukuj słowa wraz z odmianami

Wyszukując słowo masz możliwość wyszukania jego odmian i innych słów rozpoczynających się na dane słowo. Wystarczy w ustawianiu projektu do wprowadzanego słowa użyć symbolu gwiazdki *, który zastępuje dowolny ciąg znaków. Funkcjonalność ta ma duże znaczenie w przypadku polskich nazw i przeszukiwanych tematów, gdyż występuje tu wiele problemów z odmianami i końcówkami.

Dla przykładu unikalny zwrot kowalsk* wyszuka nam publikacje zawierające wszystkie słowa rozpoczynające się na kowalsk, czyli kowalski, kowalskiego, kowalskiemu, kowalskim, kowalskie, kowalskich… i oczywiście kowalsk.

Szybkość zbierania danych

Wzmianki dostępne są nawet w kilka chwil po ich publikacji

Real Time Monitoring. Otrzymujesz dostęp do publikacji w czasie rzeczywistym dla wybranych serwisów (np. X (Twitter) oraz portale) do kilkunastu minut w przypadku pozostałych.

Śledzenie poszczególnych mediów i serwisów

Internet, social media, prasa, radio i telewizja

Masz możliwość monitorowania i wykluczania wybranych źródeł. Selekcjonuj dane pod kątem interesujących źródeł, nie tylko ze względu na typ mediów, ale również konkretne kanały czy tytuły prasowe i audycje RTV. Platforma umożliwia zawężenie źródeł prasy i RTV do ogólnopolskich lub tylko tych regionalnych.

Alerty

Powiadomienia o nowych publikacjach na e-mail

Każda nowa publikacja na interesujący temat może zostać wysłana na skrzynkę e-mail. Dzięki temu nie ominie cię żadna ważna wzmianka w mediach, które monitorujesz. Alerty możesz otrzymywać o wybranych porach dnia albo w sposób ciągły, natychmiast po publikacji w mediach (monitoring live).

Tagi

Etykietowanie znalezionych publikacji

Wyszukane artykuły i publikacje można archiwizować i opisywać za pomocą tagów, jako podręczną bazę danych. Dzięki temu podzielisz je na mniejsze grupy i uzyskasz jeszcze łatwiejszy dostęp tylko do wybranych etykiet.

AVE

Ekwiwalent reklamowy publikacji

Sprawdź, ile warte były działania komunikacyjne i publikacje w przeliczeniu na walutę, jeśli trzeba byłoby za nie zapłacić, gdyby były reklamą czy artykułem sponsorowanym.

Filtrowanie wyników

Zawężaj uzyskane wyniki

Wyszukane publikacje można przefiltrować po źródłach, wydźwięku, zasięgu, ekwiwalencie, metadanych, płci i wybranym zakresie dat. Otrzymasz tylko te materiały, które mieszczą się w kryteriach wybranych filtrów.

Wyszukiwanie po autorach

Szukaj publikacji ulubionych autorów

Monitoruj liderów opinii i wyszukuj najświeższe ich publikacje i komentarze. Zobacz zestawienia autorów, którzy najczęściej publikowali, otrzymali najwięcej polubień, najwięcej komentarzy, wyświetleń, czy wygenerowali największe AVE w badanym okresie na wybrany temat.

Szukanie słów w adresach URL

Link building i SEO pod kontrolą

Wyszukuj słowa kluczowe w adresach URL zebranych przez Newspoint dokumentów. Jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć poprzez Panel Newspoint.

Wyszukiwanie zaawansowane

Wyklucz słowa z wieloznacznych wątków

System daje rozbudowane możliwości definiowania kryteriów wyszukiwania (m.in. fleksja, wykluczenia, konteksty, odmiana, operatory logiczne oraz maksymalna odległość pomiędzy słowami kluczowymi). Zastosuj je i wykorzystaj do nawet najbardziej złożonych zapytań.

Share of voice

Udział marki w głosie

Sprawdź procentowy udział dyskusji w mediach na temat organizacji/brandu w stosunku do sumy materiałów odnośnie konkurencji w wybranym aspekcie porównawczym. Udział w głosie porównuje wzmianki w mediach o nas ze wzmiankami o wybranej konkurencji.

Share of discussion

Udział w dyskusji

Sprawdź procentowy udział dyskusji w mediach na temat organizacji/brandu w stosunku do sumy materiałów na dany temat. Mierz swoje wyniki i porównuj z wynikami osiągniętymi przez wszystkich konkurentów.

Influencerzy

Wykonaj mapping influencerów

Dobieraj influencerów i celebrytów najlepiej dopasowanych do kampanii promocyjnych swojej marki. Sprawdzaj parametry, jakie uzyskują wpływowi użytkownicy prowadzący konta na platformach społecznościowym (Facebook, Instagram, TikTok, X (Twitter), Pinterest, YouTube, blog) posiadający liczne grupy fanów, którzy na bieżąco śledzą ich wpisy.

Wykresy i statystyki

Prezentacja graficzna danych na wykresach

Obserwuj wzmianki o publikacjach i zmiany w trendach na przejrzystych wykresach. Pobieraj je w postaci plików graficznych i wykorzystuj w swoich prezentacjach biznesowych. Zobacz na mapie świata, z jakich państw pochodzą znalezione publikacje.

Dostęp do materiałów źródłowych

Wgląd do materiałów audio, wideo i prasy

Odsłuchuj materiały audio, oglądaj publikacje wideo i czytaj interesujące fragmenty wzmianek z prasy. Poprzez odnośnik przejdź do danego artykułu, wpisu blogowego czy komentarza w social media.

Eksport danych

Generowanie próbki losowej przy eksporcie danych

Narzędzie umożliwia pobranie danych do pliku .csv, .xls, .docx, .pdf i dalszą, dogłębną analizę danych za pomocą specjalistycznego oprogramowania typu arkusz kalkulacyjny. Możesz pobrać wszystkie wyszukane publikacje. W przypadku, gdy uzyskana liczba publikacji jest bardzo duża i ich całościowa analiza byłaby bardzo czasochłonna, możesz pobrać próbę losową z wyników.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!

Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo