Sprawdź, co oferuje Newspoint
Lista wyników w Panelu Newspoint zawiera wszystkie znalezione na wybrany temat artykuły, audycje, programy, wpisy, obrazki, filmy i komentarze po 10 sztuk na stronę. Liczbę można zwiększyć do 100 publikacji na stronę. Prezentowane wyniki na liście są ułożone w porządku chronologicznym – od najnowszego do najstarszego. Przeczytane już publikacje możesz specjalnie oznaczać, aby nie przeglądać ich ponownie.
Metadane
Poznaj parametry każdej publikacjiZobacz, ile poszczególne publikacje otrzymały polubień, udostępnień, komentarzy. Sprawdź wyświetlenia filmów i liczby osób obserwujących dane profile.
Zasięg publikacji
Ile osób zobaczyło publikację?Estymowany zasięg publikacji jest wskaźnikiem wyrażającym liczbę osób, która mogła mieć kontakt z wybraną publikacją, szacowany na podstawie czytelnictwa w przypadku tytułów prasowych, miesięcznej liczby unikalnych użytkowników portali oraz średnich zasięgów i skali aktywności pod postami w social media.
Wydźwięk publikacji
Jaki jest odbiór komunikatów?Udział procentowy publikacji z podziałem na negatywne, pozytywne i neutralne. Publikacje neutralne to materiały, w których autor w sposób racjonalny, bez zabarwienia emocjonalnego opisuje swój stosunek do badanego zagadnienia. Publikacje pozytywne i negatywne stanowią wpisy zawierające nacechowanie emocjonalne, odpowiednio: pozytywne lub negatywne.
Szybkość zbierania danych
Wzmianki dostępne są nawet w kilka chwil po ich publikacjiReal Time Monitoring. Otrzymujesz dostęp do publikacji w czasie rzeczywistym dla wybranych serwisów (np. Twitter oraz portale) do kilkunastu minut w przypadku pozostałych.
Śledzenie poszczególnych mediów i serwisów
Internet, social media, prasa, radio i telewizjaMasz możliwość monitorowania i wykluczania wybranych źródeł. Selekcjonuj dane pod kątem interesujących źródeł, nie tylko ze względu na typ mediów, ale również konkretne kanały czy tytuły prasowe i audycje RTV. Platforma umożliwia zawężenie źródeł prasy i RTV do ogólnopolskich lub tylko tych regionalnych.
Alerty
Powiadomienia o nowych publikacjach na e-mailKażda nowa publikacja na interesujący temat może zostać wysłana na skrzynkę e-mail. Dzięki temu nie ominie cię żadna ważna wzmianka w mediach, które monitorujesz. Alerty możesz otrzymywać o wybranych porach dnia albo w sposób ciągły, natychmiast po publikacji w mediach (monitoring live).
Tagi
Etykietowanie znalezionych publikacjiWyszukane artykuły i publikacje można archiwizować i opisywać za pomocą tagów, jako podręczną bazę danych. Dzięki temu podzielisz je na mniejsze grupy i uzyskasz jeszcze łatwiejszy dostęp tylko do wybranych etykiet.
AVE
Ekwiwalent reklamowy publikacjiSprawdź, ile warte były działania komunikacyjne i publikacje w przeliczeniu na walutę, jeśli trzeba byłoby za nie zapłacić, gdyby były reklamą czy artykułem sponsorowanym.
Filtrowanie wyników
Zawężaj uzyskane wynikiWyszukane publikacje można przefiltrować po źródłach, wydźwięku, zasięgu, ekwiwalencie, metadanych, płci i wybranym zakresie dat. Otrzymasz tylko te materiały, które mieszczą się w kryteriach wybranych filtrów.
Wyszukiwanie po autorach
Szukaj publikacji ulubionych autorówMonitoruj liderów opinii i wyszukuj najświeższe ich publikacje i komentarze. Zobacz zestawienia autorów, którzy najczęściej publikowali, otrzymali najwięcej polubień, najwięcej komentarzy, wyświetleń, czy wygenerowali największe AVE w badanym okresie na wybrany temat.
Szukanie słów w adresach URL
Link building i SEO pod kontroląWyszukuj słowa kluczowe w adresach URL zebranych przez Newspoint dokumentów. Jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć poprzez Panel Newspoint.
Wyszukiwanie zaawansowane
Wyklucz słowa z wieloznacznych wątkówSystem daje rozbudowane możliwości definiowania kryteriów wyszukiwania (m.in. fleksja, wykluczenia, konteksty, odmiana, operatory logiczne oraz maksymalna odległość pomiędzy słowami kluczowymi). Zastosuj je i wykorzystaj do nawet najbardziej złożonych zapytań.
Share of voice
Udział marki w głosieSprawdź procentowy udział dyskusji w mediach na temat organizacji/brandu w stosunku do sumy materiałów odnośnie konkurencji w wybranym aspekcie porównawczym. Udział w głosie porównuje wzmianki w mediach o nas ze wzmiankami o wybranej konkurencji.
Share of discussion
Udział w dyskusjiSprawdź procentowy udział dyskusji w mediach na temat organizacji/brandu w stosunku do sumy materiałów na dany temat. Mierz swoje wyniki i porównuj z wynikami osiągniętymi przez wszystkich konkurentów.
Influencerzy
Wykonaj mapping influencerówDobieraj influencerów i celebrytów najlepiej dopasowanych do kampanii promocyjnych swojej marki. Sprawdzaj parametry, jakie uzyskują wpływowi użytkownicy prowadzący konta na platformach społecznościowym (Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, Pinterest, YouTube, blog) posiadający liczne grupy fanów, którzy na bieżąco śledzą ich wpisy.
Wykresy i statystyki
Prezentacja graficzna danych na wykresachObserwuj wzmianki o publikacjach i zmiany w trendach na przejrzystych wykresach. Pobieraj je w postaci plików graficznych i wykorzystuj w swoich prezentacjach biznesowych. Zobacz na mapie świata, z jakich państw pochodzą znalezione publikacje.
Dostęp do materiałów źródłowych
Wgląd do materiałów audio, wideo i prasyOdsłuchuj materiały audio, oglądaj publikacje wideo i czytaj interesujące fragmenty wzmianek z prasy. Poprzez odnośnik przejdź do danego artykułu, wpisu blogowego czy komentarza w social media.
Eksport danych
Generowanie próbki losowej przy eksporcie danychNarzędzie umożliwia pobranie danych do pliku .csv, .xls, .docx, .pdf i dalszą, dogłębną analizę danych za pomocą specjalistycznego oprogramowania typu arkusz kalkulacyjny. Możesz pobrać wszystkie wyszukane publikacje. W przypadku, gdy uzyskana liczba publikacji jest bardzo duża i ich całościowa analiza byłaby bardzo czasochłonna, możesz pobrać próbę losową z wyników.