Newspoint

Monitoring marki i opinii o produktach oraz usługach

Ufamy markom i produktom, które mają pozytywne recenzje. 90% kupujących online nie skorzysta z oferty firmy z powodu jej złej reputacji. Sprawdź jaką masz opinię wśród swoich klientów.

Czytaj więcej

W jaki sposób monitoring marki i opinii pomaga usprawniać biznes

Odciążenie działu obsługi klienta

Na bazie bieżących pytań i wypowiedzi internautów rozwijaj sekcję FAQ oraz Q&A

Świadome udoskonalanie produktów

Zbieraj opinie o swoim produkcie i rozwijaj go we właściwym kierunku

Rozwijanie nowych funkcjonalności

Inwestuj w te funkcje, które są rzeczywiście pożądane przez klientów

Wypróbuj za darmo

Dbaj o reputację marki

Ciągły monitoring pojawiających się w mediach opinii o marce, produktach i konkurencji, pozwala trzymać rękę na pulsie i kontrolować otoczenie marki.

Wypróbuj za darmo
Newspoint

Reaguj i buduj zaufanie

Szybka reakcja na negatywne komentarze klientów zwiększa zaufanie do marki. Recenzje są jednym z najlepszych kanałów budowania zaufania wśród konsumentów.

Wypróbuj za darmo
Newspoint

Otrzymuj powiadomienia e-mail i bądź na bieżąco

Oferujemy ciągły monitoring pojawiających się w mediach opinii o marce, produktach i konkurencji. Ustaw powiadomienia e-mail na pojawiające się w mediach tematy związane z brandem, otoczeniem biznesowym i konkurencją. Zbieraj opinie klientów i reaguj tak szybko, jak to możliwe.

Wypróbuj za darmo
Newspoint

Czytaj nasz raport na temat monitoringu marki

18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki

Z raportu dowiesz się w jakich obszarach można wykorzystywać monitoring marki

POBIERZ

Zaufały nam marki z całego świata

Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy!

Globalny zasięg i miliony rzetelnych źródeł danych

170 tys.

Monitoring ponad 170 tys. portali i serwisów www z całego świata

50 mln

50 mln źródeł z serwisów social media globalnie

20 tys.

20 tys. blogów i forów z całego świata

Wypróbuj za darmo

Oglądaj nasze wideo na temat monitoringu marki i opinii

Content marketing. Siła marketingu online! [video]

Content marketing to wiodąca siła w marketingu online. Zalewa nas tona materiałów mających na celu zebranie jak największej atencji wokół marki, usługi czy produktu. Dlaczego content marketing jest tak popularny i skuteczny?

Kamil Kalinowski

Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google? [wideo]

SEO w oczach początkującego twórcy internetowej może wydawać się skomplikowane. Warto jednak przyswoić podstawową wiedzę, aby zrozumieć dlaczego Google pozycjonuje jedną stronę na szczycie a inną na szarym końcu wyszukiwarki. Im więcej czynników wpływających na działanie algorytmu poznasz, tym większa szansa, że Twój content przebije się przez ścianę konkurencyjnych treści. Przygotowaliśmy film, który odpowie na...

Kamil Kalinowski

Panel Newspoint – Krok po kroku [wideo]

Panel Newspoint jest zaawansowanym narzędziem do monitoringu mediów online, jak i tych tradycyjnych. Jego funkcjonalność i obsługa jest wciąż optymalizowana i dostosowywana do potrzeb użytkownika tak, aby każdy, nawet bez uprzedniego korzystania z podobnych narzędzi, potrafił odnaleźć się w ogromie postów, filmów oraz artykułów. Pamiętamy również o najbardziej wymagających użytkownikach, którzy oczekują największej precyzji oraz...

Kamil Kalinowski

Content marketing. Siła marketingu online! [video]

Content marketing to wiodąca siła w marketingu online. Zalewa nas tona materiałów mających na celu zebranie jak największej atencji wokół marki, usługi czy produktu. Dlaczego content marketing jest tak popularny i skuteczny?

Kamil Kalinowski

Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google? [wideo]

SEO w oczach początkującego twórcy internetowej może wydawać się skomplikowane. Warto jednak przyswoić podstawową wiedzę, aby zrozumieć dlaczego Google pozycjonuje jedną stronę na szczycie a inną na szarym końcu wyszukiwarki. Im więcej czynników wpływających na działanie algorytmu poznasz, tym większa szansa, że Twój content przebije się przez ścianę konkurencyjnych treści. Przygotowaliśmy film, który odpowie na...

Kamil Kalinowski

Panel Newspoint – Krok po kroku [wideo]

Panel Newspoint jest zaawansowanym narzędziem do monitoringu mediów online, jak i tych tradycyjnych. Jego funkcjonalność i obsługa jest wciąż optymalizowana i dostosowywana do potrzeb użytkownika tak, aby każdy, nawet bez uprzedniego korzystania z podobnych narzędzi, potrafił odnaleźć się w ogromie postów, filmów oraz artykułów. Pamiętamy również o najbardziej wymagających użytkownikach, którzy oczekują największej precyzji oraz...

Kamil Kalinowski


Czytaj nasze artykuły na temat monitoringu marki i opinii

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

Robert Sadowski


Opinie naszych klientów

Sprawdź, dlaczego tak wiele marek na całym świecie zaufało Newspoint

Newspoint

„Dzięki Newspoint jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi publikacjami, które pojawiają się w mediach.”

Monika Olech Internal Communications Head
Newspoint

„Doskonale zaprojektowany panel i intuicyjność jego obsługi stanowią wyróżnik rozwiązań Newspoint na tle konkurencji.”

Eliza Blokowska Członek Zarządu
Newspoint

„Z Newspoint mam pełną kontrolę nad obecnością marki w mediach i w Internecie. Zaskakująca precyzja i szybkość raportowania.”

Aleksandra Jarośkiewicz Head of Digital
Newspoint

„Partnerska współpraca z Newspoint jest bardzo inspirująca i pozwala znacząco wzbogacić realizowane przez nas projekty.”

Jakub Antoszewski PR Manager
Newspoint

„Wyniki raportów pomogły w lepszym zaplanowaniu strategii.”

Łukasz Lewandowski Wiceprezes Zarządu
Newspoint

„Wyniki dostarczone przez Newspoint były interesującym uzupełnieniem naszych danych i wzbogaciły nasz raport.”

Michał Feliksiak Analityk
Newspoint

„Analizy Newspoint polecamy wszystkim, którzy cenią wiarygodne i sprawdzone informacje o swoich działaniach PR.”

Magdalena Bugajło PR & Communications Director
Newspoint

„Newspoint pozwala na bieżąco monitorować opinie o naszych klientach i dbać o ich wizerunek w sieci. Używamy go także do budowania własnego, agencyjnego brandu. Sprawdza się świetnie!”

Ania Ledwoń Dyrektor Kreatywny
Newspoint

„Korzystam, doceniam i naprawdę polecam. Warto mieć dobry monitoring.”

Marcin Fiedziukiewicz CEO
Newspoint

„Korzystamy z Newspoint pod kątem badań mediów, które prowadzimy. Decydująca jest dla nas jakość danych.”

Vadim Makarenko Managing Editor
Newspoint

„Newspoint pomaga nam szybko i skutecznie znaleźć miejsca, w których internauci rozmawiają o naszej marce.”

Grzegorz Berezowski Founder & CEO
Newspoint

„Newspoint to rzetelny i solidny partner. Narzędzia, jakie nam dostarczyli sprawiają, że Soundedit ma się lepiej niż kiedykolwiek. Cieszymy się, że współpraca będzie kontynuowana przez najbliższe lata.”

Dawid Brykalski Rzecznik Prasowy
Newspoint

„Najważniejsi są dla nas nasi klienci, dlatego używamy monitoring Newspoint. Dzięki temu znamy potrzeby użytkowników i na bieżąco usprawniamy nasz serwis.”

Maciej Górka PR Manager
Newspoint

„Codzienny monitoring prowadzony jest rzetelnie i szczegółowo, co oszczędza nam czas i pomaga w bieżącej pracy.”

Dorota Zielińska Główny Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Newspoint

„Cenimy Newspoint za fachową obsługę i profesjonalne podejście do klienta.”

Anna Miecznikowska Brand Manager
Newspoint

„Dane Newspointa pozwalają na pokazanie w strategii contentowej wielu ciekawych i nieoczywistych wniosków.”

Ewa Wielgórska Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
Newspoint

„Narzędzie bardzo precyzyjne i dokładne. Intuicyjny interfejs pozwala na łatwą obsługę. Zdecydowanie polecam!”

Robert Hałacz Dyrektor Sprzedaży
Newspoint

„Bardzo dokładne i niezawodne narzędzie do monitoringu sytuacji kryzysowych.”

Kasia Strzelczyk Social Media Manager
Newspoint

„Dane Newspoint stanowią znakomite uzupełnienie badań rynkowych. Polecam.”

Tomasz Baran Partner Merytoryczny
Newspoint

„W dzisiejszych czasach, przy zalewie informacji nie wyobrażam sobie pracy bez monitoringu mediów. Newspoint zaoszczędza nam czas selekcjonując tylko wartościowe treści.”

Iwona Łoza Koordynator Działu Social Media
Newspoint

„Precyzyjny monitoring.”

Artur Newecki Rzecznik Prasowy
Newspoint

„Doceniam zaangażowanie Zespołu i błyskawiczną pomoc w przypadku jakichkolwiek problemów.”

Adam Braumberger Marketing Director PR
Newspoint

„Narzędzia są intuicyjne, niezawodne i dają możliwość wartościowej analizy danych. Wspierają mnie w efektywnym budowaniu marki, pomagają planować i właściwie rozliczać działania marketingowe. Cenię sobie wsparcie techniczne, dostępne właściwie zawsze oraz niezwykle uprzejmą obsługę. Zdecydowanie polecam.”

Anna Jaglińska-Prawdzik Communications Manager
Europejski Kongresy Finansowy

„Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości produktów, które oferuje Newspoint. Należy też wspomnieć o świetnej współpracy z osobami odpowiedzialnymi za współpracę oraz wdrożenie i przygotowanie platformy dla naszego użytku. Doceniamy wysoki profesjonalizm i dbałość o detale.”

Igor Miasnikow Asystent Europejskiego Kongresu Finansowego
PR Calling

„To, co szczególnie wyróżnia Newspoint wśród innych rozwiązań tego typu to konkurencyjność cenowa oraz elastyczność. Client-service oferowany przez pracowników jest na najwyższym poziomie.”

Paweł Sobczak Fin&Tech Lead w PR Calling

Standardy jakości potwierdzone przez naszych partnerów

Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint
Newspoint

Już dziś zacznij monitorować swoją markę
i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystaj szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo