Pozycjonowanie. Jak być numerem 1 w Google? [wideo]

2 kwietnia 2019, Kamil Kalinowski

SEO w oczach początkującego twórcy internetowej może wydawać się skomplikowane. Warto jednak przyswoić podstawową wiedzę, aby zrozumieć dlaczego Google pozycjonuje jedną stronę na szczycie a inną na szarym końcu wyszukiwarki. Im więcej czynników wpływających na działanie algorytmu poznasz, tym większa szansa, że Twój content przebije się przez ścianę konkurencyjnych treści. Przygotowaliśmy film, który odpowie na Twoje pytania.

SEO (Search Engine Optimization) to zbiór czynności, które internetowy twórca wykonuje, aby jego treść znajdowała się na wysokich miejscach wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach internetowych.

Należy sobie uświadomić, że dobry content nie zawsze wystarczy. Albo inaczej – dobry content to taki, który uwzględnia mechanizmy pozycjonujące go w zadowalającej dla Ciebie pozycji w wyszukiwarce. Wszystko to, aby dotrzeć do Twojego odbiorcy/grupy docelowej/potencjalnego klienta.

Rola wyszukiwarek wciąż rośnie, a klienci chcą być coraz bardziej świadomi. Wyszukują wszystko: od ceny po opinie lustrując punkt po punkcie produkt, którym są zainteresowani. Daj sobie szansę, żeby trafili na Ciebie!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



30 września 2022, Mateusz Pałka

Budowanie świadomości i zaufania marki online przy pomocy monitoringu mediów

Świadomość marki to nie tylko problem małych, lokalnych i mniej znanych przedsiębiorstw oraz organizacji. Globalne firmy, które wiodą prym komercyjny w różnych kanałach społecznościowych na całym świecie, również zmagają się z utrzymywaniem wskaźnika świadczącego o rozpoznawalności marki na wysokim poziomie. Moment jego wahań najczęściej następuje, gdy przedsiębiorstwa wprowadzają na rynek pionierskie produkty, starają się dotrzeć...

26 września 2022, Mateusz Pałka

Jak monitoring mediów będzie wpływał na najbliższą przyszłość digital marketingu?

Od dawna marketerzy i profesjonaliści od komunikacji polegają na korzystaniu z narzędzi atrybucji i śledzenia konwersji, które obserwują i badają podróże klientów za pomocą plików cookies. Jednak wiedza o pełnej ścieżce konsumentów, która wiedzie do konwersji nie jest już tak prosta ze względu na dostępność różnych najnowszych urządzeń, dzięki którym dokonują oni zakupów oraz przez...

7 września 2022, Adriana Baranowska

Zmiany na Facebooku i Instagramie, czyli jak TikTok wpływa na media społecznościowe

TikTok dominuje w przestrzeni mediów społecznościowych – jest lubiany przez nastolatków (więc trafia do pokoleń, które niedługo będą główną grupą odbiorców wielu branż), sprawdza się jako źródło opinii o produktach i usługach, a przede wszystkim przebija inne platformy pod względem ilości konsumowanych treści w przeliczeniu na jednego użytkownika oraz dostarczanej rozrywki. Nic dziwnego, że inne...

2 września 2022, Robert Sadowski

5 skutecznych działań SEO PR

Czy wiesz, że w indeksie Google jest ponad 50 mld stron internetowych? Dotarcie do konkretnego użytkownika i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy nie jest więc łatwe ani szybkie. Jeśli zależy Ci na wzmocnieniu działań Search Engine Optimization oraz jednoczesnym pozycjonowaniu materiałów Public Relations, powinieneś planować działania zgodnie z zasadami SEO PR. Poznaj 5 skutecznych sposobów na połączenie obu...

23 sierpnia 2022, Adriana Baranowska

Fake news narzędziem dezinformacji

Każdy – w życiu prywatnym czy zawodowym, czytając o sporcie, polityce czy środowisku – trafił na błędne informacje, których nie zaliczymy do publicznego wyrażania skrajnych poglądów lub celowego wyśmiania absurdalnej sytuacji (to specyficzna forma fake newsa, w przypadku której odbiorca ma świadomość niezgodności z rzeczywistością, a autor nie próbuje zakamuflować fałszywości przekazu; przykładem mogą być...