Jak skuteczniej sprzedawać dzięki sile marki? II Kongres Wiedzy PRoto już 8 października

8 września 2025, Robert Sadowski

W dobie content shocku, nieprzewidywalnych algorytmów i rosnących kosztów dotarcia, marka staje się jednym z najcenniejszych zasobów, jakie mają zespoły marketingowe i sprzedażowe. Ale jak ją budować, by realnie wpływała na konwersje, wzrost i lojalność? Tego dowiesz się już 8 października 2025 podczas II Kongresu Wiedzy PRoto.

W tym roku wydarzenie odbędzie się pod hasłem: „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” i odpowie na pytanie, jak łączyć strategie wizerunkowe z konkretnymi wynikami sprzedażowymi – w oparciu o dane, technologię i autentyczną komunikację.

W programie m.in.:

  • Panel: Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi?
  • Dlaczego „dobra marka” już nie wystarcza? – nowe zasady wygrywania w erze przesycenia treścią
  • Zasięg, wpływ, widoczność – miks kanałów i taktyk w praktyce
  • Reputacja i bezpieczeństwo komunikacji – jak chronić wizerunek w czasach kryzysów
  • AI i dane – jak wykorzystać technologie do optymalizacji działań sprzedażowo-marketingowych

Wystąpią uznani eksperci, m.in. dr Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki czy Maja Musznicka-Janiec – praktycy, którzy na co dzień rozwijają strategie marek, skalują biznesy i prowadzą kampanie, które realnie konwertują.

Podczas tej konferencji marketingowej uczestnicy zmierzą się z kluczowymi wyzwaniami, jakie stawia rynek m.in.:

  • Jak wyróżnić się w zatłoczonym cyfrowym ekosystemie?
  • Jak przekuć uwagę odbiorców w decyzję zakupową?
  • Jak prowadzić komunikację opartą na zaufaniu w świecie AI i dezinformacji?
  • Jak mierzyć realny wpływ działań marketingowych i komunikacyjnych na sprzedaż?

🎟 W programie II Kongresu Wiedzy PRoto również warsztaty – m.in. z analityki danych mediowych i AI – liczba miejsc ograniczona!

👉 Dla kogo?

Dla marketerów, specjalistów od social mediów, contentu, SEO, ale też strategów, digital managerów i ekspertów od e-commerce, którzy chcą lepiej integrować działania marketingowe z celami sprzedażowymi.

 Dlaczego warto?

✅ Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki silnej obecności marki

✅ Poznasz narzędzia i strategie, które realnie konwertują uwagę w decyzję zakupową

✅ Wzmocnisz swoją pozycję w firmie, budując kompetencje na styku sprzedaży i komunikacji

✅ Otrzymasz certyfikat uczestnictwa – potwierdzający zdobycie praktycznej wiedzy

Zarejestruj się już dziś i zwiększ skuteczność swojej strategii marketingowej!

👉 Szczegółowe informacje oraz bilety są dostępne na stronie https://kongreswiedzy.proto.pl/

Partnerami kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. Mediarun.

Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”, „PR Manager”, Mediarun.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

8 września 2025, Robert Sadowski

Jak skuteczniej sprzedawać dzięki sile marki? II Kongres Wiedzy PRoto już 8 października

W dobie content shocku, nieprzewidywalnych algorytmów i rosnących kosztów dotarcia, marka staje się jednym z najcenniejszych zasobów, jakie mają zespoły marketingowe i sprzedażowe. Ale jak ją budować, by realnie wpływała na konwersje, wzrost i lojalność? Tego dowiesz się już 8 października 2025 podczas II Kongresu Wiedzy PRoto. W tym roku wydarzenie odbędzie się pod hasłem:...

8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...