Forum IAB 2024

8 maja 2024, Robert Sadowski

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

25-lecie IAB Polska to nie tylko okazja do świętowania, ale przede wszystkim zadania sobie pytania, co przez te ćwierć wieku jako branża osiągnęliśmy i co jeszcze przynieść może przyszłość. Rewolucję, a może ewolucję? Technologię w służbie człowiekowi czy jego stopniowe marginalizowanie? Jednego możemy być pewni – to, jak w kolejnych dekadach będzie wyglądał rynek digital, zależy od młodych. Cyfrowy świat nie stoi w miejscu, lecz dokładnie dziś na jego kształt mogą wpływać ci, którzy tworzyli go przez minione 25 lat, jak i ich młodzi następcy.

W programie Forum IAB znajdą się m.in. takie wystąpienia:

  • Trends in Cybersecurity and Cyber-Defence – from Hybrid Threats to High-Risk AI systems. Prof. Dr. Marco Gercke, ekspert, doradca i naukowiec w dziedzinie cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa.
  • Jak uprościć proces podejmowania decyzji w organizacjach dojrzałych cyfrowo? Jarosław Serednicki, Żabka i Rafał Wachnik, Value Media.
  • Od czarno-białego SMS’a do kolorowego RCS’a. Rewolucja w komunikacji z klientem eCommerce. Włodzimierz Sokół, Orange Polska S.A. i Kamil Paduch, Tide Software.
  • Audyt audytorów: szukamy #gendigital. Anna Gruszka, Przewodnicząca Rady Programowej QUALID.
  • Dynamiczna segmentacja 1st Party Data kluczem do obniżenia CPA z kanałów mediowych oraz do wygrania MIXX’a. Tomasz Przybyłowicz, Media&Leads i Iwona Żywna, OMD.
  • Gdzie jest Twój RIZZ? Agnieszka Gajzler i Michał Dziedzic, Wirtualna Polska.
  • Czy jest na sali retail mediowiec? Perspektywa marki na retail marketing w praktyce. Wojciech Starzewski, Samsung.
  • Sejmflix Challenge. Jak robić media dla nowych odbiorców i nie przestać być mediami? Rafał Madajczak, Gazeta.pl.
  • Sztuczna inteligencja w kampaniach omnichannel. Grzegorz Marczak, Hybrid.
  • Happy trolling – jak przez 25 lat Polacy stali się ekspertami od wszystkiego, publikując opinie w internecie. Olga Wójcicka, Mediahub i Marta Głowacka, MullenLowe Warsaw.
  • Od footfall do footprint, czyli jak technologia pozwala nam odkryć konsumenta na nowo. Mateusz Chołuj, Proxi.Cloud.
  • Phygital zjada świat. Czy technologia zostawia jeszcze miejsce dla człowieka? Izabela Franke, Future Mind.

Zapraszamy do rejestracji: https://forumiab.pl/bilet/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.