IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

Podczas jednodniowej konferencji uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli okazję odkryć, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie. Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej „gry”, aby należycie świętować wygraną.

Konferencja będzie obfitować w liczne inspiracje i będzie też szansą, aby dowiedzieć się, jak poprawić efektywność działań w szeroko rozumianym content marketingu. Dzięki odpowiednio zbudowanym strategiom i taktykom sukces w dynamicznej grze o uwagę odbiorców jest na wyciągnięcie ręki.

Podczas IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu:

  • dowiesz się, jak podbić świat content marketingu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk oraz jak poprawić efektywność tych działań,
  • zobaczysz, jak zgłębić tajniki budowania strategii do zdominowania pola contentowej gry,
  • poznasz, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom podtrzymać inicjatywę i zainteresowanie,
  • nauczysz się, jak zakończyć content marketingową grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć jej wynik, aby należycie świętować wygraną.

Konferencja IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu przeznaczona jest zarówno dla osób odpowiedzialnych za strategię i działania performance marketingowe w firmach, jak i content marketing managerów, social media managerów, media plannerów, PR managerów oraz agencji i domów mediowych.

Zobacz pełny program i dołącz do wydarzenia na https://howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024

Widzimy się 23 kwietnia w Warszawie. Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia. Podczas jednodniowej konferencji uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli...

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...