W czwartek 25 września odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Samodzielne zakładanie monitoringu w usłudze newsPoint”.
Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci IMM pokażą, jak precyzyjnie ustawiać monitoring internetu i platform społecznościowych na nowej Platformie newsPoint. Przedstawią wszystkie potrzebne do pracy funkcje tego narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. Szkolenie obejmuje przeszukiwanie i analizę danych ze zmonitorowanych materiałów.
Agenda spotkania:
ustawianie monitorowanych fraz kluczowych (odmiany, zawężanie wyników do określonych wyrażeń, wykluczanie nieistotnych wyrażeń, ustawianie odległości od wyrażeń precyzujących, minimalna liczba wystąpień słowa, zakres wyszukiwania po określonym obszarze publikacji)
2 widoki monitorowanych danych – Feed i Analizy
filtrowanie wyników
wyszukiwanie zaawansowane
definiowanie alertów i powiadomień
newsletter, czyli przegląd wybranych mediów na Twojej skrzynce mailowej
statystyki – Twoje raporty z mediów w pliku .pdf
pobieranie danych do pliku .xlsx
czym są „ulubione”?
bezpłatne demo i rejestracja
sesja Q&A
Szkolenie potrwa 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które poszukują tego typu narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. Dużo korzyści osiągną także specjaliści, którzy korzystają już z narzędzi do monitoringu mediów i chcą poznać gamę funkcjonalności Platformy newsPoint.
Certyfikat
Za uczestnictwo w szkoleniu przewidziane są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie internetu i platform społecznościowych z wykorzystaniem narzędzia newsPoint.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
W czwartek 25 września odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Samodzielne zakładanie monitoringu w usłudze newsPoint”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci IMM pokażą, jak precyzyjnie ustawiać monitoring internetu i platform społecznościowych na nowej Platformie newsPoint. Przedstawią wszystkie potrzebne do...
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...