Panel Newspoint jest zaawansowanym narzędziem do monitoringu mediów online, jak i tych tradycyjnych. Jego funkcjonalność i obsługa jest wciąż optymalizowana i dostosowywana do potrzeb użytkownika tak, aby każdy, nawet bez uprzedniego korzystania z podobnych narzędzi, potrafił odnaleźć się w ogromie postów, filmów oraz artykułów.
Pamiętamy również o najbardziej wymagających użytkownikach, którzy oczekują największej precyzji oraz kontroli. Dlatego też oferujemy m.in. wybór w sposobie tworzenia projektów. Jest tryb podstawowy – optymalne i najszybsze rozwiązanie, tryb asystenta – oferuje pomoc i podstawowe wskazówki oraz tryb zaawansowany – pozwala tworzyć złożone projekty za pomocą przygotowanych operatorów.
Chcąc ułatwić i uprzyjemnić pierwszy kontakt z panelem Newspoint – stworzyliśmy serię filmów poradnikowych „Krok po kroku”. Zapoznanie się z nimi pozwoli na komfortowe i pełne doświadczenie w obsłudze narzędzia, a także wyjaśni podstawowe pojęcia.
W zmieniającym się błyskawicznie świecie mediów społecznościowych śledzenie trendów stanowi nieodzowny element utrzymania przewagi nad konkurencją. Raport SEMRUSH 2024 THE VISION OF A NEW SOCIAL ERA. SOCIAL MEDIA TRENDS REPORT został sporządzony we współpracy z czołowymi specjalistami branżowymi z zakresu mediów społecznościowych oraz marketingu. Zawarte w nim wnioski dotyczą przyszłości mediów społecznościowych.
Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmieniającymi się preferencjami konsumentów, dziedzina marketingu przechodzi znaczącą transformację. Jednym z najnowszych trendów, który zrewolucjonizował podejście do promocji produktów, jest social sampling. Ta innowacyjna strategia nie tylko podbija świat marketingu, ale także staje się kluczowym narzędziem dla marek pragnących dotrzeć do autentycznych opinii konsumentów jeszcze przed oficjalnym wprowadzeniem produktów...
Dzięki dynamicznie rozwijającemu się światu mediów społecznościowych, użytkownicy z jednej strony dysponują niezliczonymi możliwościami, ale z drugiej strony, tworzy się również wiele problemów. Jednym z takich wyzwań jest konieczność obrony przed coraz bardziej wyrafinowanymi działaniami cyberprzestępców, którzy wykorzystują platformy społecznościowe do nieuczciwych celów. Bez wątpienia, obecność w mediach społecznościowych jest nieodłączną częścią współczesnego życia biznesowego...
Każdy specjalista ds. Public Relations realizując zadania budowy pozytywnego wizerunku firmy i jej marek, zapobiegania kryzysom wizerunkowym w mediach i utrzymywania dobrych relacji z otoczeniem powinien wspomagać się odpowiednimi narzędziami. Są one w stanie bardzo ułatwić wykonywaną pracę, przyspieszyć realizację wszystkich celów i osiągnięcie najlepszych efektów (w tym postawionych przez kierownictwo KPI).
Media społecznościowe od dawna są ważnym kanałem komunikacji i miejscem do robienia zakupów dla konsumentów na całym świecie. Jednak to, w jaki sposób konsumenci kupują w mediach społecznościowych, ewoluowało w ciągu ostatnich lat, a szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Dane i statystyki pokazują, że rośnie znaczenie mediów społecznościowych, jako platform zakupowych. Według raportu opublikowanego przez Statista,...