Relacja z XVI edycji konferencji I ❤ Marketing&Technology – dzień 3 – Marketing

5 listopada 2023, Robert Sadowski

W dniach 23 – 37 października 2023 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbyła się XVI edycja konferencji I ❤ Marketing&Technology! Po raz drugi konferencja trwała aż pięć dni, a każdy dzień to jedna, odrębna ścieżka tematyczna. Ekipa Newspoint była obecna trzeciego dnia i specjalnie dla Ciebie przygotowała fotorelację – zdjęcia, skrót prelekcji, same najlepsze porady od ekspertów.

Tegoroczna edycja konferencji została podzielona na 5 ścieżek tematycznych, każdego dnia inna ścieżka:

  • poniedziałek – I  ads & analytics
  • wtorek – I  social media
  • środa – I  marketing
  • czwartek – I ❤ marketing international
  • piątek – I ❤ AI international

Każdego dnia mieliśmy okazję obejrzeć prezentacje tylko ściśle związane z daną ścieżką tematyczną. Uzupełnieniem każdych 3 wystąpień były panele dyskusyjne. Wydarzenie po raz kolejny poprowadził Maciej Kautz.

Prowadzący Maciej Kautz

Newspoint, jako Partner Medialny wydarzenia, przygotował relację z prelekcji zaprezentowanych tego dnia, czyli wszystko NAJ o marketingu oraz z uroczystości nagrodzenia najwyżej ocenionych prelegentów.

Dzień 3. I ❤ Marketing.

Daniel Kotliński, Independent Brand Strategist danielkotlinski.pl

Uwaga, produkt strategiopodobny! Jak go zastąpić prawdziwą strategią?

Daniel Kotliński

Strategia to jeden z najbardziej zrytualizowanych procesów biznesowych – pełen mitów, magicznych zaklęć i wierzeń. W trakcie prelekcji usłyszeliśmy, jak zdemaskować produkty strategiopodobne, komplikujące rzeczywistość i niedostarczające żadnej wartości. Usłyszeliśmy, czym się cechują strategie marek, które w klarowny sposób łatwo przełożyć na codzienną pracę, a proces dochodzenia do strategii wymaga kreatywności.

Strategia to najbardziej zrytualizowany proces ever. Strategia przecież jest bardzo ważna i pozornie robimy wszystko tak jak należy. Niestety tak powstające strategie są tylko produktami strategiopodobnymi. Tylko naśladują prawdziwe strategie. Taki proces jest dużo gorszy niż nieposiadanie strategii w ogóle. Produkt strategiopodobny daje fałszywe poczucie, że my tutaj sobie dobrze radzimy i działamy strategicznie.

Trzy rytuały strategiopodobne i jak ich unikać:

  • wyznaczanie celów (celowanie) i stawianie KPI nie zastępują strategii, nie zastanawiajmy się nad celami, ale nad tym, co musi je zmienić, aby je osiągnąć; ta zmiana będzie źródłem naszego celu strategicznego, zamiast celowania koncentracja na diagnozie, nie mylmy celu ze strategią;
  • planowanie – plan tłumaczy strategie na działania, plan jest następstwem strategii – nie zajmujmy się planem dopóki nie posiadamy strategii;
  • analiza – tworzenie person na siłę nie jest dobrym pomysłem, persona to tylko narzędzie analityczne; po analizie musi być czas na syntezę, czyli wyciągnięcie wniosków.

***

Maciej Wróblewski, Marketing Director Movino

Nauka w marketingu: o prawdzie, też prawdzie i * prawdzie

Maciej Wróblewski

Prelegent zalecał wyciąganie w wniosku z nauk i badań o marketingu. Wiele silnych i dużych marek opiera swoje działania na badaniach naukowych. Idą sprawdzoną i udowodnioną ścieżką. Nie patrzmy i nie wyciągajmy wniosków z tego, że inni tak robią.

W jakim języku prowadzić profile w social media? Nie jest to aż tak istotne. Można uzyskiwać kilkudziesięciu procentowe wzrosty sprzedaży, rok do roku, bez regularnego prowadzenia profili w mediach społecznościowych.

Co nauka mówi o programach lojalnościowych? Czy warto wprowadzać programy lojalnościowe? Wydaje nam się, że tak, bo większość to robi. Jednak generalnie NIE – są na to dowody – Double Jeopardy Law. Lojalność konsumentów rośnie wraz z naszymi działami rynkowymi. Dla większości marek, dla większości kategorii, prawdą jest, iż te marki, które cechują się w wyższą lojalnością klientów jednocześnie mają wyższy udział rynkowy. My na siłę próbujemy lojalizować klientów i dawać im coś więcej. Jeżeli klient jest lojalny to i tak u nas kupi niezależnie od naszej komunikacji. Skoro i tak kupi, to po co mu dawać kupony rabatowe? Powinniśmy dawać je tym, którzy nie są naszymi klientami. Powinniśmy zdobywać nowych.

Double Jeopardy Law

Jaki procent budżetu powinniśmy lokować w marketing wizerunkowy? Są badania, że jest to 60% budżetu, a 40% na marketing akwizycyjny. Wtedy prowadzone kampanie dają najlepsze efekty. Potrzebujemy około rocznej kampanii wizerunkowej, aby odczuć jej efekty.

Jak influencerzy powinni opisywać swoje współprace? Czy język ma znaczenie, czy dobór słów jest istotny? Okazuje się, że ma to znaczenie.

Skąd czerpać wiedzę o marketingu:

  1. Statystyka.
  2. Podstawy – prelegent polecił najlepsze książki, wideo na YouTube i raporty o marketingu.
  3. Wyszukiwarka Google Scholar.
  4. Pytania do chat GPT.

***

Wojtek Kardyś, Senior Creative Director | Owner Good for You

Spieprzyliśmy – czyli jak naprawić influencer marketing

Wojciech Kardyś

Natalia Janoszek, Caroline Derpinsky, Pandora Gate, to tylko 3 z wielu afer dotyczących influencerów w ostatnich (!) miesiącach. Kupowanie followersów, oszustwa i wykorzystywanie sławy do swoich własnych (niecnych) celów…
Czas aby marketing ogarnął się w marketingu influencerskim.

Prelegent poruszył następujące kwestie:

  • Gdzie zrobiliśmy błąd i jak go naprawić?
  • Jak szybko zweryfikować influencera?
  • Co zrobić, gdy już się go zweryfikuję?
  • Jak rynek powinien zareagować na ostatnie dramy?

Problemy marketerów:

  • Brak weryfikacji influencerów za pomocą profesjonalnych narzędzi. Kupowanie zasięgów, lajków i antylajków.
  • Hołdujemy kontrowersji i agresji.
  • Sharenting. Zarabianie na dzieciach (zdjęcia na Instagramie). Współprace parentingowe. Rozwiązaniem są profile nieistniejących, wirtualnych dzieciaków, stworzone przez AI.
  • Sponsorowanie patologii. Kontrowersja się klika.

***

Panel dyskusyjny: Marketplace – konkurent czy sojusznik nowych marek własnych

Moderatorka: Dominika Niekraszewicz
Paneliści: Radosław Wierzbiński, Rafał Szablicki, Daniel Rogiński

Panel dyskusyjny – Marketplace

Z dyskusji dowiedzialiśmy się:

• Czy dla młodych marek / producentów duże marketplace’y to szansa czy zagrożenie?
• Jakie korzyści mogą płynąć z obecności na marketplace?
• Jak dziś bez marketplace budować marki własne? Czy bez wsparcia marki parasolowej jest to możliwe?
• Czy marketplace to furtka na inne rynki?

***

Tomasz Palak, Radca prawny, tomaszpalak.pl

Prawnik znowu się czepia, czyli dlaczego masz na www wszystko źle

Tomasz Palak

Skupmy się na naszych stronach www, aby uniknąć błędów. Poznaliśmy efekty przejrzenia tysięcy stron przez zespół prawników, żebyśmy nie dostali milionów kar.

Audyt serwisu www od strony prawnej w 10 krokach:

  • przegląd załadowanych wtyczek i aplikacji, z czego składa się strona
  • otworzenie strony na mobile
  • przejrzenie w trybie incognito: loterie, strony dostępne od 18 roku życia, banery cookie, pop-upy i inne zasłaniacze, booty
  • wpisanie strony w przeglądarkę (usprawnienia dla niedowidzących, kontrast, treści reklamowe, prawa autorskie, język polski, korzystanie z cudzych tekstów)
  • strony produktów, produkty okołomedyczne, alkohol, odpowiedzialność za pozostawione opinie, fałszywe zegary, promocje cenowe, guzik kupna
  • pola wyboru, czyli checkboxy, akceptacja regulaminów promocji
  • wczytanie się w dokumenty, polityka prywatności
  • analiza regulaminów, reguły
  • kontakt, double opt-in
  • rozstanie się, weryfikacja, wypis z newslettera

***

Magdalena Urbaniak, Founder & Head of Strategy MaxTractor.agency

Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga. 7 przydatnych, a mocno nieoczywistych inspiracji.

Magdalena Urbaniak

Marketerzy walczą z brakiem uwagi, brakiem skupienia, ślepotą banerową, konkurencją i szumem komunikacyjnym. Marketing, który przypomina sprzedaż jest nudny, bo sama sprzedaż jest nudna. Marketing musi być waleczny.  Nie ma miękkiej gry. Poznaliśmy dobry przepis na rewolucję (zasady, wartości, inspiracje).

1 – Nie ma Lejka sprzedażowego, jest klepsydraSprzedaż nie kończy się tam, gdzie jest konwersja. Idziemy dużo dalej. Walczymy o to, by dzięki naszej komunikacji klient chciał poznać nasz produkt lepiej, żeby zaczął go używać i żeby stał się naszym ambasadorem i pochwalił się w nim sieci.

2 – Nie ma już opowieści o sobie, jest powód aby kupić. Ludzie potrzebują uproszczeń. Nie mówimy długo ale krótko i na temat.

3 – Nie ma już 4P – jest 5P: produkt, cena, miejsce, promocja, pozycjonowanie. Pozycjonować można wszystko. W pozycjonowaniu pomogą nam nasi klienci. Wystarczy sprawdzić komentarze pod zakupem takiego produktu.

4 – Tylko charyzma ma dziś sens. To co kupujemy jest przedłużeniem naszej tożsamości. Ty określasz, co jest atrakcyjne. Dewastuj status quo. Upraszczaj. Marka jest taka, jak ludziom się wydaje, że jest fajna. Ludziom się wydaje to co my za komunikujemy. Marka ma tyle siły, ile ty masz odwagi. To ty możesz przełamać banał i wcale nie musimy tego robić przy dużych budżetach. Potrzebujemy pomysłu, nie byle jakiego, tylko wdrożonego. Ty musisz dać więcej niż sam produkt. Kreatywność to nie dar – to mięśnie. Gdybyśmy połowę energii, jaką przeznaczamy na dopasowanie się, przeznaczyli na rzeczy odważne, efekty byłyby niesamowite. To wymaga odwagi. Myślenie nie pokonuje strachu, działanie tak. Więcej warta jest długofalowa relacja niż krótkoterminowy zysk.

***

Maciej Budzich

Pomysł, inspiracja i kreatywność – jak ich szukać kiedy utkniemy w planowaniu naszych działań marketingowych.

Maciej Budzich

Prezentacja dla tych, którzy zastanawiają co dalej, co mogą jeszcze wymyślić, żeby jeszcze lepiej sprzedać swój produkt, żeby lepiej dotrzeć do swoich konsumentów. Kursy, opracowania, strategie i książki to rzemiosło, które ma znaczenie. Maciej postanowił otworzyć nasze głowy i zaprosić nas w podróż o emocjach.

Jego pomysły to:

  • serwis goodreds.com i cytaty z książek – jeśli książka jest dobra i popularna, to jest tam z niej wiele cytatów, a czasami dyskusja na różne tematy
  • sztuczna inteligencja, chat GPT, analiza pdf, streszczenie książki albo jej przetłumaczenie, połączenie produktu lub usługi za pomocą AI z rozpoznawalnymi miejscami i zjawiskami
  • kursy, opowiadania i wywiady na MasterClass.com, możliwość przebywania z ekspertami
  • zmiana perspektywy/formy
  • odmienne interpretacje nadające nową wartość istniejącym dziełom
  • mechanika gier planszowych, przygodowych i karcianych – źródło inspiracji
  • lokalne wydarzenia kulturalne, NGO potrzebujące wsparcia
  • szczera prośba o pomoc do własnej społeczności
  • kontakt z ekspertem branży
  • pomysły na Kickstarter

***

Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy agency

Jak występować? To straszne strasznie fajne!

Łukasz Kępiński

Posłuchaliśmy prezentacji o tym, jak występować na scenie. 13 TIPów, które sprawią że występowanie może być mniej straszne, a nawet strasznie fajne:

  1. Planowanie spotkania co najmniej 15 minut wcześniej – wszystko się może zdarzyć
  2. Miej zawsze swoje picie
  3. Zabieraj przejściówki
  4. Twórz pracujące tytuły
  5. Animuj ściany tekstu
  6. Występuj na start na mniejszych, popularnych wydarzeniach
  7. Dostosuj godzinę wystąpienia
  8. Postaw na strój w którym będziesz się dobrze czuł / czuła
  9. Upewnij się aby prezentacja była u organizatora
  10. Zostaw telefon komórkowy przed sceną i wycisz zegarek
  11. Scena w momencie wystąpienia jest wasza, to wy macie się tam czuć dobrze i bezpiecznie, jeśli coś wam przeszkadza to usuńcie to lub przestawcie
  12. Zapisuj pomysły na prezentację, a potem je strukturyzuj, potem przychodzi czas na slajdy ale nie są one najważniejsze
  13. Feedback – ludzie podchodzą i zadają pytania – czas na wyciągnięcie wniosków

A ogólna rada to – zbędne są słowa, niezbędne są ćwiczenia i poczucie humoru – warto występować na scenie.

***

Wojtek Ławniczak, CEO Very Human Services

O podejściu premium

Wojtek Ławniczak

Polaryzacja – pogłębianie się różnic między jakimiś pojęciami, poglądami czy portfelami, rozmontowuje dzisiejszą rzeczywistość i ustala reguły gry rynkowej. Analizując strategie firm widzę „uzbrojonym okiem”, że jednym z najsensowniejszych zabiegów dla wielu firm, jest podejście premium – pomaga bronić marży i daje satysfakcję nie tylko klientowi, ale także producentowi czy usługodawcy. Prezentacja o tym, gdzie są granice polskiego premium i czy marketing ma je przekraczać.

Premium będzie zyskiwać na znaczeniu ze względu na polaryzację dochodów i majątku. Rozwarstwienie zawodowe i majątkowe – coraz więcej ludzi bogatych i coraz więcej ludzi biednych. Wzrastające nierówności sprawiają, że pragnienie luksusu przenika do niższych grup dochodowych. Polaryzacja wpływa na konsumpcję. Po jednej stronie konsumenci bogacą się, po drugiej stronie stają się ubożsi, ale wielu wciąż zależy na zachowaniu bądź podniesieniu statusu.

Będą dwie mistrzowskie strategie dla marek: cięcie kosztów albo eksplorowanie Premium. Warto dać powody, aby klienci zapłacili więcej.

4 praktyczne działania strategiczne związane z obszarem Premium. Każde z nich może pozwolić na wzmocnienie marki i większe zyski.

  • podnieś cenę albo jej nie obniżaj – wyższa cena kojarzy markę z wyższą jakością, to także spokój ducha bezpieczeństwo i poczucie podniesionego statusu. Kiedy nie będzie promocji klienci nie będą czekali na rabaty. Skupią się na wyjątkowości i wartości którą dajesz.
  • ogranicz dostęp – ograniczanie jest utożsamiane z wyjątkowością, z wyższym statusem. Wyższa bariera wejścia działa jak magnez. Ograniczanie zwiększa chęć zakupu. Strategia płynięcia pod prąd marketingu. Wersje limitowane. Zapisy. Warto zastanowić się nad ograniczeniem dostępności, limitowania czasu czy też produktu.
  • testuj usługi – od usług nie ma odwrotu, to usługi dają szansę na wyższą marżę, nie na produkcie ale na kliencie. Zaczyna się bitwa o Live Time Value. Zarabiać trzeba będzie nie tylko głównym produktem, ale różnymi, głównymi usługami wokół tego produktu. To dodatkowe usługi z wsparciem człowieka. Usługa wypożyczenia.
  • twórz doświadczenie Premium – uczucie, które dostarcza, na przykład sposób zakupu, korzystanie z usługi, używanie produktu. Przyjemne zaskakiwanie klienta. Myślenie nie tylko o tym, czego klient chce, ale czego może chcieć. Budź emocje, budź wspomnienia. Twórz specjalne miejsca wystawowe.

***

Kamil Kozieł, Founder PrezART

Idealna prezentacja w kwadrans studencki

Kamil Kozieł

Co drugi specjalista i prawie każda menedżerka kilka razy w tygodniu muszą bronić swoich pomysłów lub raportować postępy prac projektowych. Często robią to przed klientem, którego opisują słowami, jakich nie wpisują do CRMa. Spotkania idą… różnie i są ku temu powody. Mało kto wie, jak przygotować dobrą prezentację i jeszcze mniej osób potrafi zrobić to szybko. Poznaliśmy przepis improwizacji na to, jak w 15 minut przygotować się do niemal dowolnego spotkania. Temat zaproponowała osoba z publiki.

***

Panel dyskusyjny: Tsunami? Jak zarządzać rewolucją technologiczną.

Moderator: Jacek Olechowski
Paneliści: Michał Bielecki, Wiktoria Wójcik, Kacper Sawicki

Panel dyskusyjny – Rewolucja technologiczna

Z dyskusji dowiedzieliśmy się:

• Jakie znaczenie dla marketingu ma rewolucja technologiczna?
• Jak odróżniać realne zmiany/innowacje od chwilowych mód?
• Czy branża komunikacji marketingowej jest innowacyjna i zwinna w adaptowaniu zmian?
• Jak zarządzać innowacjami w organizacjach na każdym z etapów ich życia?
• Duzi vs mali – jak budować synergię między startupami a korporacjami?
• Jaka jest nasza odpowiedzialność za kierunek zmian?
• Co jest nieuniknione i czy możemy przeciwdziałać kryzysom?

***

Jacek Kłosiński

Autor metody Marketing w 7 godzin, marketingw7h.pl

Jacek Kłosiński

Wyrzuć persony do kosza – czyli jaki jest najlepszy sposób, żeby zrozumieć klientów. Persony, avatar klienta, analiza grupy docelowej – wszyscy nam mówią, że mamy nad tym pracować, ale nikt za bardzo nie wie co z tym później zrobić. Poznaliśmy sposób na zrozumienie klientów, który jest dużo bardziej… zrozumiały. Tę praktyczną metodę wykorzystasz później przy dziesiątkach zadań związanych z marketingiem.

KTO to najważniejsze pytanie w marketingu i jednocześnie najbardziej lekceważone pytanie w marketingu. Kto jest naszym odbiorcą? Powinniśmy wiedzieć, kim są nasi klienci i czego potrzebują. Marketerzy tworzą buyer persony i avatary klientów, aby ich lepiej zrozumieć. Problem w tym że robimy to źle, używamy złych narzędzi, tworzymy klientów na papierze, a oni bardzo się różnią od tych w rzeczywistości. Te papierowe opisy nie mówią za bardzo, co należy z tym dalej robić.

Wykres Sadzonego Jajka

Jacek zaproponował inne podejście. Odpowiedz sobie na 2 pytania. Jacy są klienci, co zrobimy, żeby nas wybrali. Jakie są sytuacje, jakie ulepszenia możemy wtedy zaproponować. Szukaj wszystkich sytuacji w których możesz komuś pomóc. Proponuj ulepszenia, które pomagają w tych sytuacjach. Stwórz content, jak coś zrobić, jak możesz w tym pomóc. O ile prostszy był marketing, o ile bliżej ludzi, gdybyśmy się częściej zastanawiali, jakie są trudne sytuacje naszych klientów, gdybyśmy częściej pokazywali, że rozumiemy te sytuacje, żebyśmy zastanawiali się, że mamy ciekawsze, nowe pomysły dla nich z których mogą skorzystać.

***

Kamila Kotowska, Head of Growth cux.io

Cyfrowe serum prawdy. Czemu boomerski marketing już nie działa?

Kamila Kotowska

Kamila proponuje sprawdzić, czy nie jesteś boomerem? Boomerskie słowa roku 2023 – ranking:

  1. proszę ja ciebie
  2. facetka
  3. za moich czasów
  4. klawo
  5. wihajster
  6. pannica
  7. serwus
  8. pekaes
  9. prywatka
  10. git
  11. ten teges
  12. kaszana
  13. sień
  14. dyskoteka
  15. wiocha
  16. synek
  17. essa
  18. w dechę
  19. saturator
  20. wapniak
  21. boomer

Czy stosujesz boomerski marketing?

Boomerski marketing

Dla prezenterki boomerski marketing to coś więcej. Cyfrowe serum prawdy. BEHAVIOR-LED MARKETING:
Dane ilościowe
Dane jakościowe
Kreatywność

Odpowiedz na pytania: Czego pragną klienci? Jak postąpią w przyszłości? Kim są użytkownicy?

Niestety sami użytkownicy nam tego nie powiedzą, oni po prostu często kłamią. Oprzyj wnioski na liczbach i danych.

Nowe podejście, nie boomerskie:

  • Remarketing jest remedium na całe zło – niestety 84% klientów ignoruje treści retargetingowe
  • Problem porzuconych koszyków – analizujmy prawdziwe ścieżki klientów, rozróżniajmy zakup online i offline
  • Analizuj zachowania klientów mobile
  • Fokusujmy się na produkt – klient kupuje oczami
  • Analizuj potrzeby klientów
  • Dopasuj treści do oczekiwań – zamieszczaj więcej informacji o specyfikacji produktów
  • Pamiętaj o real time marketing
  • Analizuj nowy klientów versus powracających

***

Jakub Biel | Piotr Bucki, Owner | Szkoleniowiec, jakubbiel.pl | Bucki Pro

REMIX culture. Jak to, co znane, lubiane i zremiksowane pieści nasze neurony i buduje relacje.

Jakub Biel | Piotr Bucki

Prelekcja, o tym w których obszarach może być wykorzystana kultura remiksu.

Jak remiksowane treści w reklamach cieszą mózg? Jak to wpływa na rozpoznawalność i udostępnialność? Jak do tego się zabrać, żeby było skuteczne?

Zobaczyliśmy bardzo interesujące przykłady remixu z obszarów muzyki, technologii, sztuki, marketingu i memów. Pomysły prelegentów na skuteczny marketing to:

  • remiksuj formaty
  • badaj szybkość i poprawność reakcji
  • stawiaj na znane bodźce 
  • wykorzystuj zasób kulturowy
  • pareidoia – dopatrywanie się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach
  • stosuj ukryte znaczenia
  • pamiętaj o kontrowersji
  • to co robisz teraz opierasz na przyszłości
  • dekonstruuj, żeby robić to lepiej samodzielnie 

Podsumowując: obserwuj, gromadź, remiksuj, testuj.

***

Panel dyskusyjny: Po prostu nie zjawiłem się w biurze… Wyzwania, zmiany i przyszłość pracy w branży marketingowej

Moderatorka: Anna Kuropatwa
Paneliści: Olga Barańska, Artur Skiba, Dariusz Maciołe

Panel dyskusyjny – Praca w marketingu

Z dyskusji dowiedzieliśmy się:

• Jak odczarować negatywną opinię o korporacjach?
• Czy praca w marketingu i reklamie jest nadal tym o czym marzą młodzi? Jak ich pozyskać i utrzymać?
• Czy uda nam się jeszcze kogoś zrekrutować, jeśli w ogłoszeniu NIE będzie pracy zdalnej?
• Czy mamy już efektywne modele zarządzania pracą zdalną i hybrydową?
• Jakie benefity najskuteczniej przywiązują dziś pracowników do firmy?
• Miesięczne i dłuższe urlopy pracowników – niezastąpiony benefit czy zmora managera?
• Zjawisko Great Resignation i quiet resignation – czy można im zapobiec?
• Czy turkusowe organizacje są przyszłością?

***

Na zakończenie poznaliśmy wyniki głosowania na najlepszą prelekcję dnia. Ale zanim poznaliśmy najlepszych, prowadzący Maciej Kautz zaprosił na scenę Kamilę Kotowską, która dopiero co obchodziła 30 urodziny, i wręczył jej wspaniały tort:

Tort dla Kamili Kotowskiej

A teraz już najlepsza siódemka bloku I ❤ Marketing – od miejsca 7 do miejsca 1:

Miejsce 7

Kamil Kozieł

Miejsce 6

Nieobecny w czasie ceremonii nagradzania – Tomek Palak.

Miejsce 5

Wojciech Kardyś

Miejsce 4

Jakub Biel i Piotr Bucki

Miejsce 3

Kamila Kotowska

Miejsce 2

Łukasz Kępiński

Miejsce 1

Wojtek Ławniczak

TOP 7

Najlepsza siódemka I ❤ Marketing&Technology – dzień 3: I ❤ Marketing



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 lutego 2024, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

15 lutego w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbyła się pierwsza w tym roku konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawiły aktualną wiedzę z zakresu SEM, SEO, mobile marketingu, social mediów, e-PR, content marketingu, influencer marketingu oraz reklamy w modelu programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu...

6 grudnia 2023, Robert Sadowski

Kształtowanie przyszłości finansów: wnioski z 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress

4 grudnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbył się 14. FinTech & 13. InsurTech Digital Congress – wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów branż fintech i insurtech. Newspoint był Patronem Medialnym kongresu.

27 listopada 2023, Adriana Baranowska

Fotorelacja z barcampu semWAW

17 listopada 2023 roku na Campusie Google for Startups w Warszawie odbyła się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego semKRK – eventu krakowskiego. Newspoint był patronem medialnym wydarzenia i przygotował fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

Relacja z konferencji IAB HowTo: AI Transformation – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

16 listopada 2023 w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się kolejna konferencja z cyklu IAB HowTo. Tym razem poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Newspoint przygotował obszerną fotorelację z wystąpień wszystkich prelegentów.

22 listopada 2023, Robert Sadowski

XVII Smart City Forum – Innowacje, Równość i Zrównoważony Rozwój

20-21 listopada 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbyło się XVII Smart City Forum – spotkanie włodarzy miast, specjalistów administracji samorządowej oraz przedstawicieli zarządów firm działających w obszarze smart city. Wydarzenie zgromadziło 440 uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień merytorycznych z udziałem ekspertów w dziedzinie funkcjonowania i rozwoju inteligentnych miast. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia.