Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

Jednym z głównych priorytetów Newspoint jest zadowolenie użytkowników panelu do monitoringu mediów, dlatego uważnie słuchamy ich uwag i staramy się spełniać ich oczekiwania. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom, obok tradycyjnych alertów mailowych, wprowadziliśmy możliwość powiadomień o pojawiających się nowych publikacjach w mediach za pomocą wiadomości SMS wysyłanej wprost na smartfon.

Alert SMS
Alert o publikacjach wysłany jako SMS

Alerty SMS mogą przychodzić z wybraną częstotliwością – np. ciągle (czyli tuż po odnotowaniu publikacji przez system) lub w wybranych, najdogodniejszych dla użytkownika godzinach. 

Usługa może być przydatna szczególnie wtedy, gdy powiążemy ją z projektem, na którym ustawione są tematy i konteksty drażliwe lub potencjalnie kryzysogenne dla firmy. Wtedy, kiedy liczy się szybkość działania lub opublikowana informacja nie może być absolutnie pominięta. 

Opcja SMS jest też doskonałym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie mają (lub nie korzystają regularnie) z aplikacji e-mail na swoim smartfonie, a chcą być na bieżąco z monitorowanymi publikacjami. 

Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu potrzeb z opiekunem klienta.

Masz pytania? Jesteś zainteresowany usługą? Chętnie pomożemy!

Czekamy na wiadomości od Ciebie – napisz do nas na czacie, zadzwoń (22) 415 59 96 lub wyślij maila na kontakt@newspoint.pl

Zapraszamy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

1 lutego 2022, Adriana Baranowska

Podsumowanie nowości 2021 w Newspoint

Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.

28 stycznia 2022, Robert Sadowski

M-commerce – dlaczego warto się nim zainteresować?

Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...