Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.
Jednym z głównych priorytetów Newspoint jest zadowolenie użytkowników panelu do monitoringu mediów, dlatego uważnie słuchamy ich uwag i staramy się spełniać ich oczekiwania. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom, obok tradycyjnych alertów mailowych, wprowadziliśmy możliwość powiadomień o pojawiających się nowych publikacjach w mediach za pomocą wiadomości SMS wysyłanej wprost na smartfon.
Alerty SMS mogą przychodzić z wybraną częstotliwością – np. ciągle (czyli tuż po odnotowaniu publikacji przez system) lub w wybranych, najdogodniejszych dla użytkownika godzinach.
Usługa może być przydatna szczególnie wtedy, gdy powiążemy ją z projektem, na którym ustawione są tematy i konteksty drażliwe lub potencjalnie kryzysogenne dla firmy. Wtedy, kiedy liczy się szybkość działania lub opublikowana informacja nie może być absolutnie pominięta.
Opcja SMS jest też doskonałym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie mają (lub nie korzystają regularnie) z aplikacji e-mail na swoim smartfonie, a chcą być na bieżąco z monitorowanymi publikacjami.
Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu potrzeb z opiekunem klienta.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...
23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.
4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...