Przygoda jedyna w swoim rodzaju. Newspoint w finale WeXelerate

24 stycznia 2018, Marek Bysaha

Zgłoszenie, wielkie wyróżnienie, sukces, wiedza, kontakty i zabawa. Tak w skrócie można podsumować 4 miesiące przygody Newspointa z jednym z największych europejskich akceleratorów start-upów w Europie – weXelerate.

           

W sierpniu ubiegłego roku dotarła do nas świetna wiadomość. Zostaliśmy wybrani spośród ponad 1 000 zgłoszeń do udziału w jednym z największych akceleratorów start-upów w Europie. Znalezienie się wśród 50 najlepszych zgłoszeń było dla nas ogromnym wyróżnieniem. Fakt, że nasze działania zostały docenione za granicą był niezwykle budujący i motywował do jeszcze większego zaangażowania w to co umiemy najlepiej – monitorowanie mediów. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, co dokładnie może kryć się za tym projektem i nie mogliśmy się doczekać pierwszego wyjazdu do Wiednia.

DOBRE DOBREGO POCZĄTKI

Jednym z naszych priorytetów w działaniach na rynku jest informowanie naszych odbiorców i klientów o tym, co się u nas dzieje. Dlatego pierwszym krokiem, po tym jak się dowiedzieliśmy o przyjęciu do weXelerate (i się pochwaliliśmy ?) było nagranie krótkiego wywiadu z CEO Newspoint – Robertem Stalmachem – o tym, czym jest ten projekt i co możemy do niego zarówno wnieść, jak i otrzymać.

Celem projektu jest przede wszystkim pewien rodzaj facylitacji młodych projektów, umożliwienie im współpracy ze sobą, również przy pomocy porad ekspertów. Z naszego punku widzenia nie tyle istotne było doradztwo, bo jesteśmy już za pierwszym etapem rozwoju, ale bardziej zdobycie nowych kontaktów, dodatkowej wiedzy, której nigdy za wiele. Istotne były dla nas też pomysły dużych i znanych marek, które brały udział w projekcie, jak Deutsche Telekom Microsoft, Swarovski, Google, Uber, Siemens, Reiffeisen, Uniqa, Wien Energie, Volksbank czy T-mobile. Wychodzimy z naszymi usługami również na rynek niemieckojęzyczny, więc wszelkie porady przyjmujemy bardzo chętnie, aby jak najlepiej dostosować nasze usługi do potrzeb odbiorców.

DO BIEGU, GOTOWI, START!

W październiku przyszedł czas na pierwszy wyjazd do Wiednia. Mieliśmy już pewne oczekiwania i byliśmy pełni optymizmu. Jednak to, co zobaczyliśmy na miejscu przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Bardzo dobra organizacja, wspaniali ludzie, morze kontaktów i jeszcze więcej wiedzy. No, i piękny Wiedeń… Aż żałowaliśmy, że mogliśmy spędzić tam tylko kilka dni. Były one jednak pełne pozytywnych działań. I chociaż mieliśmy mało czasu na robienie zdjęć i kręcenie materiałów, to przygotowaliśmy co nieco dla wszystkich zainteresowanych. Przestawiliśmy to w krótkim filmiku podsumowującym wyprawę.

Nie mogliśmy się doczekać kolejnych wyjazdów. Każdy był pełen przygód, poznawania nowych przyjaciół i ciekawych wydarzeń, jak Startup Fair czy VR Breakfast. ? Pracowaliśmy i działaliśmy tam dużo, ale też znalazł się czas na zabawę. Ludzie w weXelerate wiedzą jak się dobrze bawić. Imprezy takie, jak GRAND OPENING pamięta się długo i wspomina dobrze.

WSZYSTKO DOBRE, CO SIĘ DOBRZE KOŃCZY

Podsumowaniem całego projektu były styczniowe eventy – Investor Day i Demo Day. Oczywiście nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie przedstawili kilku statystyk z wydarzeń ?. Podczas Investor Day, 130 inwestorów miało szansę spotkania z 50 startupami. Całe wydarzenie trwało 9 godzin!

Akceleratory startupów dają duże możliwości zarówno dla początkujących firm, jak i w naszym przypadku, takich, które początek mają już za sobą. Dla nas, przygoda z weXelerate była świetnym doświadczeniem, które dało nam dużego kopa do działania. Zostaliśmy docenieni w Europie, jako jedyna polska firma. Pozyskaliśmy wiele nowych kontaktów i mogliśmy podzielić się swoimi doświadczeniami z markami z całej Europy. Poznaliśmy także prywatnie wspaniałych ludzi, z którymi nadal utrzymujemy kontakt. To był dobry czas!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów skutecznym narzędziem w zarządzaniu kryzysowym dla koncernu naftowego Petrobras

Jedną z najważniejszych zasad w zarządzaniu kryzysowym jest szybka reakcja. Umożliwia to zaplanowanie odpowiedniej strategii działań, przed kulminacją potencjalnych zdarzeń. Przykładem takich działań było skuteczne wykorzystanie monitoringu mediów przez brazylijski koncern naftowy Petrobras podczas zamieszek w Brazylii, które miały miejsce wraz z początkiem roku. 

19 stycznia 2023, Robert Sadowski

Koniec z fałszywymi promocjami i opiniami w sieci

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów. Jak wskazuje Prezes UOKiK, wprowadzone zmiany są istotne dla kupujących online m.in. w zakresie sprawdzania opinii w sieci, zasad dotyczących wystawiania ofert oraz aktualizacji treści i usług cyfrowych.