Monitorowaliśmy RemaDays 2018

9 lutego 2018, Robert Sadowski

Ekipa Newspoint udała się na RemaDays 2018. To największe Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii w Europie Środkowej. Tegoroczna, 14 edycja, miała miejsce w centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO w Nadarzynie i trwała od 7 do 9 lutego. Równocześnie przeanalizowaliśmy, jak często pisano i komentowano to wydarzenie w internecie. Powstał z tego bardzo ciekawy materiał z pogranicza analityki i video.

Na targach swoją ofertę zaprezentowało ponad 800 wystawców z Polski i świata. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year. Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018.

Targom towarzyszył RemaCongress – wykłady ekspertów. Ważnym punktem kongresu był wykład, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym, Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”.

Targi i kongres cieszyły się dużą popularnością nie tylko na żywo, wśród zwiedzających, ale również w social mediach i internecie. Wydarzenie było chętnie wspominane i komentowane. Wielu wystawców umieściło swoje zdjęcia z targów na profilach firmowych. Poniżej wykresy aktywności internautów z panelu Newspoint.

Jeśli chcą Państwo aby objąć monitoringiem Wasze wydarzenie to zapraszamy do kontaktu.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.