Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI.
W Panelu Newspoint użytkownik otrzymuje dostęp do wielu istotnych wykresów i statystyk związanych z publikacjami na dane słowa kluczowe. Wszystkie wykresy są dostępne do pobrania w postaci plików graficznych. Od tej pory możliwe jest nie tylko zapisywanie gotowych wykresów z Panelu, ale także statystyk, na podstawie których były one tworzone. Dane zostają wysłane w formacie *.xls na wskazany przez użytkownika adres e-mail.
Dzięki funkcji eksportu statystyk możliwe będzie tworzenie własnych wykresów w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną brandu, wstawianie danych do przygotowywanych prezentacji czy zestawień, archiwizacja danych oraz wyliczanie potrzebnych dla managementu czy zarządu wskaźników KPI.
Moduł Statystyki w Panelu Newspoint
Opcja eksportu statystyk znajduje się w module “Statystyki”. Po kliknięciu przycisku zostaniemy poproszeni o wpisanie maila, na który ma zostać wysłany plik z danymi.
Przykładowy plik z pobranymi statystykami
Opcja eksportu statystyk jest włączona w czasie okresu testowego. Wszyscy zainteresowani monitoringiem mediów Newspoint i poznaniem jego szerokich funkcjonalności mogą przetestować Panel za darmo przez 7 dni.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.