Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI.
W Panelu Newspoint użytkownik otrzymuje dostęp do wielu istotnych wykresów i statystyk związanych z publikacjami na dane słowa kluczowe. Wszystkie wykresy są dostępne do pobrania w postaci plików graficznych. Od tej pory możliwe jest nie tylko zapisywanie gotowych wykresów z Panelu, ale także statystyk, na podstawie których były one tworzone. Dane zostają wysłane w formacie *.xls na wskazany przez użytkownika adres e-mail.
Dzięki funkcji eksportu statystyk możliwe będzie tworzenie własnych wykresów w kolorystyce zgodnej z identyfikacją wizualną brandu, wstawianie danych do przygotowywanych prezentacji czy zestawień, archiwizacja danych oraz wyliczanie potrzebnych dla managementu czy zarządu wskaźników KPI.
Opcja eksportu statystyk znajduje się w module “Statystyki”. Po kliknięciu przycisku zostaniemy poproszeni o wpisanie maila, na który ma zostać wysłany plik z danymi.
Opcja eksportu statystyk jest włączona w czasie okresu testowego. Wszyscy zainteresowani monitoringiem mediów Newspoint i poznaniem jego szerokich funkcjonalności mogą przetestować Panel za darmo przez 7 dni.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...
23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.
4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...