Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień.
Dotychczas istniała możliwość pobierania danych i publikacji jako pliki .docx, .xlsx, .pdf i .csv. Dzięki nowej funkcjonalności klienci otrzymują do wykorzystania jeszcze jedną formę prezentacji i archiwizowania danych. Użytkownicy przyzwyczajeni do tradycyjnych alertów mają możliwość wysłania takiego raportu z:
danych wstecznych,
dowolnego okresu danych,
jednorazowo.
Dodatkowo, możliwość eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” z wybranych przez klienta poszczególnych dokumentów. Mogą to być np. najważniejsze artykuły z danego okresu, publikacje dotyczące wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy zapoznać zarząd, przełożonego, pozostałych współpracowników czy klientów, w przypadku dostępu agencyjnego.
Funkcjonalność eksportu w formacie .html jest szczególnie istotna dla klientów, którzy preferują przeglądanie lub archiwizację danych bezpośrednio na skrzynce mailowej. W porównaniu do tradycyjnego alertu, klient ma możliwość pobrania danych w tym formacie np. z dokumentów historycznych i dłuższego okresu czasu, skupiając się na wszystkich lub tylko wybranych w tagach publikacjach. W ten sposób można np. łatwo rozesłać kluczowe publikacje z tygodnia lub miesiąca do określonych odbiorców lub wysłać sobie raport zbiorczy, podsumowujący jakąś akcję komunikacyjną lub inne działania.
W oknie do ustawienia eksportu otrzymujemy możliwość:
wpisania adresów e-mailowych, na które ma przyjść dane powiadomienie,
wyboru nazwy (tytułu wiadomości),
wyboru szablonu (template) wiadomości.
Eksport publikacji w pliku .html mailem
Funkcjonalność znajduje się w sekcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail). Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym horyzoncie czasowym znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Funkcja jest dostępna we wszystkich pakietach cennikowych.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.