Nowy format dostępny w eksporcie danych

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

Dotychczas istniała możliwość pobierania danych i publikacji jako pliki .docx, .xlsx, .pdf i .csv.  Dzięki nowej funkcjonalności klienci otrzymują do wykorzystania jeszcze jedną formę prezentacji i archiwizowania danych. Użytkownicy przyzwyczajeni do tradycyjnych alertów mają możliwość wysłania takiego raportu z:

  • danych wstecznych,
  • dowolnego okresu danych,
  • jednorazowo. 

Dodatkowo, możliwość eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” z wybranych przez klienta poszczególnych dokumentów. Mogą to być np. najważniejsze artykuły z danego okresu, publikacje dotyczące wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy zapoznać zarząd, przełożonego, pozostałych współpracowników czy klientów, w przypadku dostępu agencyjnego. 

Funkcjonalność eksportu w formacie .html jest szczególnie istotna dla klientów, którzy preferują przeglądanie lub archiwizację danych bezpośrednio na skrzynce mailowej. W porównaniu do tradycyjnego alertu, klient ma możliwość pobrania danych w tym formacie np. z dokumentów historycznych i dłuższego okresu czasu, skupiając się na wszystkich lub tylko wybranych w tagach publikacjach. W ten sposób można np. łatwo rozesłać kluczowe publikacje z tygodnia lub miesiąca do określonych odbiorców lub wysłać sobie raport zbiorczy, podsumowujący jakąś akcję komunikacyjną lub inne działania. 

W oknie do ustawienia eksportu otrzymujemy możliwość:

  • wpisania adresów e-mailowych, na które ma przyjść dane powiadomienie,
  • wyboru nazwy (tytułu wiadomości),
  • wyboru szablonu (template) wiadomości.
Eksport publikacji w pliku html
Eksport publikacji w pliku .html mailem

Funkcjonalność znajduje się w sekcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail). Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym horyzoncie czasowym znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Funkcja jest dostępna we wszystkich pakietach cennikowych. 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu – kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...