Nowy format dostępny w eksporcie danych

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

Dotychczas istniała możliwość pobierania danych i publikacji jako pliki .docx, .xlsx, .pdf i .csv.  Dzięki nowej funkcjonalności klienci otrzymują do wykorzystania jeszcze jedną formę prezentacji i archiwizowania danych. Użytkownicy przyzwyczajeni do tradycyjnych alertów mają możliwość wysłania takiego raportu z:

  • danych wstecznych,
  • dowolnego okresu danych,
  • jednorazowo. 

Dodatkowo, możliwość eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” z wybranych przez klienta poszczególnych dokumentów. Mogą to być np. najważniejsze artykuły z danego okresu, publikacje dotyczące wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy zapoznać zarząd, przełożonego, pozostałych współpracowników czy klientów, w przypadku dostępu agencyjnego. 

Funkcjonalność eksportu w formacie .html jest szczególnie istotna dla klientów, którzy preferują przeglądanie lub archiwizację danych bezpośrednio na skrzynce mailowej. W porównaniu do tradycyjnego alertu, klient ma możliwość pobrania danych w tym formacie np. z dokumentów historycznych i dłuższego okresu czasu, skupiając się na wszystkich lub tylko wybranych w tagach publikacjach. W ten sposób można np. łatwo rozesłać kluczowe publikacje z tygodnia lub miesiąca do określonych odbiorców lub wysłać sobie raport zbiorczy, podsumowujący jakąś akcję komunikacyjną lub inne działania. 

W oknie do ustawienia eksportu otrzymujemy możliwość:

  • wpisania adresów e-mailowych, na które ma przyjść dane powiadomienie,
  • wyboru nazwy (tytułu wiadomości),
  • wyboru szablonu (template) wiadomości.
Eksport publikacji w pliku html
Eksport publikacji w pliku .html mailem

Funkcjonalność znajduje się w sekcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail). Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym horyzoncie czasowym znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Funkcja jest dostępna we wszystkich pakietach cennikowych. 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu – kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



11 lipca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...