Nowy format dostępny w eksporcie danych

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

Dotychczas istniała możliwość pobierania danych i publikacji jako pliki .docx, .xlsx, .pdf i .csv.  Dzięki nowej funkcjonalności klienci otrzymują do wykorzystania jeszcze jedną formę prezentacji i archiwizowania danych. Użytkownicy przyzwyczajeni do tradycyjnych alertów mają możliwość wysłania takiego raportu z:

  • danych wstecznych,
  • dowolnego okresu danych,
  • jednorazowo. 

Dodatkowo, możliwość eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” z wybranych przez klienta poszczególnych dokumentów. Mogą to być np. najważniejsze artykuły z danego okresu, publikacje dotyczące wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy zapoznać zarząd, przełożonego, pozostałych współpracowników czy klientów, w przypadku dostępu agencyjnego. 

Funkcjonalność eksportu w formacie .html jest szczególnie istotna dla klientów, którzy preferują przeglądanie lub archiwizację danych bezpośrednio na skrzynce mailowej. W porównaniu do tradycyjnego alertu, klient ma możliwość pobrania danych w tym formacie np. z dokumentów historycznych i dłuższego okresu czasu, skupiając się na wszystkich lub tylko wybranych w tagach publikacjach. W ten sposób można np. łatwo rozesłać kluczowe publikacje z tygodnia lub miesiąca do określonych odbiorców lub wysłać sobie raport zbiorczy, podsumowujący jakąś akcję komunikacyjną lub inne działania. 

W oknie do ustawienia eksportu otrzymujemy możliwość:

  • wpisania adresów e-mailowych, na które ma przyjść dane powiadomienie,
  • wyboru nazwy (tytułu wiadomości),
  • wyboru szablonu (template) wiadomości.
Eksport publikacji w pliku html
Eksport publikacji w pliku .html mailem

Funkcjonalność znajduje się w sekcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail). Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym horyzoncie czasowym znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Funkcja jest dostępna we wszystkich pakietach cennikowych. 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu – kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.