Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe potrzeby klientów. Krótko mówiąc, uważne obserwowanie konkurencji i branży może być kluczem do sukcesu, a Newspoint daje do tego użyteczne narzędzia.

Jak badać konkurencję w Newspoint? 

Oferujemy dwa moduły, które pomagają w tym zakresie. Pierwszy z nich to Moduł Konkurencji, znajdziesz go na pasku po lewej stronie lub na dole panelu. Aby z niego skorzystać, musisz wcześniej utworzyć projekt dla swojej konkurencji, a następnie zdefiniować konkurencję za pomocą właściwych słów kluczowych, dodając ten projekt w odpowiednim miejscu panelu. Newspoint pokaże statystyki firmy twojej oraz konkurencyjnej na wspólnych wykresach – dzięki temu, możesz zobaczyć, jak obie marki prezentują się w mediach, o kim częściej się mówiło w danym czasie, kto prezentowany był częściej w „bardziej płatnych” mediach (ekwiwalent reklamowy). 

Moduł Konkurencja
Moduł Konkurencja w Panelu Newspoint

Bardziej szczegółowe statystyki na temat konkurencji możesz poznać przeglądając dedykowany im projekt – w tym module zobaczysz tylko najważniejsze wykresy, które pokazują ogólną tendencję. Na jednym wykresie można porównać aż 8 konkurencyjnych firm. Wykres możesz zapisać do wykorzystania w raporcie podsumowującym lub prezentacji.

Drugą opcją jest Moduł Branża – działa on na podobnej zasadzie, co Moduł Konkurencja, jest tylko bardziej rozbudowany. Dzięki niemu, możesz zobaczyć, jak dana firma oraz jej konkurencja wypada na tle całej branży. Jeśli np. zajmujesz się ubezpieczeniami, możesz dodać swoją firmę oraz bezpośrednią konkurencję i sprawdzić, jak wypadają na tle wszystkich innych firm ubezpieczeniowych. Reasumując w ten sposób zobaczysz, ile wzmianek o ubezpieczeniach to wpisy zawierające nazwę twojej marki, a ile konkurencji.

Moduł Branża
Moduł Branża w Panelu Newspoint

“Konkurencja” to też nasze produkty oraz konkretne modele produktów

Podaliśmy podstawowe zastosowanie tych 2 modułów w panelu Newspoint. Jednak można je też wykorzystać, aby zbadać statystyki dotyczące tylko twojej firmy. Jeśli przez twoją firmę prowadzone są różne marki, projekty czy kampanie, to możesz porównać je ze sobą w opisanych modułach Konkurencji lub Branży. To umożliwi ci sprawdzenie, o której kampanii czy marce więcej się mówi, a które być może warto bardziej promować w mediach. Możesz porównać również różne swoje produkty i modele produktów, aby sprawdzić, który jest bardziej medialny, o którym pisze się więcej. Możesz korzystać z Modułu Konkurencji, jako swoistej porównywarki różnych, własnych projektów. Ba, nie tylko swoich – także wielu innych firm z branży.

Warto sprawdzać na bieżąco, co dzieje się u twojej konkurencji oraz jak twoja firma prezentuje się na tle całej branży. To pozwoli przygotować i dostosowywać lepszą, bardziej trafioną strategię marketingową. Jeśli korzystasz już z Panelu Newspoint, koniecznie przetestuj oba moduły – może to stać się twoim kluczem do sukcesu. Jeśli jeszcze nie testowałeś naszego narzędzia do monitoringu mediów, koniecznie skorzystaj z tygodniowego, bezpłatnego okresu próbnego.

Załóż konto i monitoruj media


Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



12 stycznia 2022, Joanna Zabielska

Dlaczego warto korzystać z modułów konkurencji w Panelu Newspoint?

Panel Newspoint oferuje dostęp do dwóch ciekawych modułów – Konkurencji i Branży. Dlaczego warto z nich skorzystać? Przede wszystkim, dają one możliwość sprawdzenia, co słychać u twojej konkurencji i jak na jej tle wypada twoja firma czy marka. To ważne narzędzia dzięki którym będziesz w stanie zaplanować swoje działania, zobaczyć luki w branży czy nowe...

4 stycznia 2022, Robert Sadowski

Alerty SMS – monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył kolejną funkcjonalność – użytkownicy mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawianiu się najważniejszych dla nich publikacji, SMS-em na swojego smartfona.

26 maja 2021, Robert Sadowski

Integracja z fanpage na Facebooku – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Fanpage na Facebooku jest wciąż ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Dlatego firma Newspoint wprowadziła nową funkcjonalność w panelu umożliwiającą integrację z zarządzanymi przez nas fanpage’ami na Facebooku.

17 lutego 2021, Robert Sadowski

Wyszukiwanie haseł w adresie URL – nowa funkcja w Panelu Newspoint

Wprowadziliśmy nową funkcjonalność w naszym Panelu do monitoringu mediów. Od teraz słowa kluczowe można przeszukiwać także w adresach URL zebranych przez nas dokumentów. Oznacza to, że jeśli poszukiwane frazy znajdą się po publikacji artykułu czy wpisu w domenie, katalogu czy ścieżce adresu www, to możesz je odnaleźć w Panelu Newspoint.

11 stycznia 2021, Robert Sadowski

Oznaczanie publikacji, jako przeczytane

W Newspoint za cel stawiamy sobie, aby nasze narzędzie, jak najlepiej odpowiadało potrzebom klientów. Dlatego też uważnie wysłuchujemy wszystkich uwag i przede wszystkim na ich podstawie planujemy zmiany lub nowe funkcjonalności.  Jedną z takich funkcjonalności, zainspirowaną przez potrzeby naszych klientów, jest oznaczanie przeczytanych publikacji.