Junior Account Manager
Warszawa
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie uzyskiwania
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie na realizację celów
- Łatwość nawiązywania nowych kontaktów
- Optymistyczne podejście do życia, odporność na stres
- Pasja i empatia w obsłudze klienta
- Rzetelne wypełnianie zleconych obowiązków
- Kreatywność i nieustępliwość w rozwiązywaniu problemów
- Bardzo dobra organizacja swojego środowiska pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobre zdolności analityczne, łatwość pracy z liczbami
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klientów, partnerstwach, budowaniu relacji
- Doświadczenie w marketingu internetowym, zainteresowanie mediami społecznościowymi
Zadania:
- Obsługa klientów Newspoint
- Aktywne rozpoznawanie potrzeb w określonym segmencie rynku
- Proponowanie nowych rozwiązań aktualnym klientom
- Prezentacje i warsztaty z klientami
- Zadania analityczne i bieżące kalkulacje dla klientów i partnerów
- Aktywna komunikacja i budowanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami
- Przygotowywanie indywidualnych ofert dla Klientów
- Bieżące i okresowe raportowanie projektowe
Zapewniamy:
- Uczestnictwo w rozwoju lidera w zakresie monitoringu internetu w Polsce
- Dostęp do najnowszej technologii wyszukiwania informacji w internecie
- Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Nieformalną, inspirującą atmosferę
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@newspoint.pl
Czekamy na Twoje CV!
Szczegółowe informacje o produkcie i usługach Newspoint znajdziesz na newspoint.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy również o załączenie w CV oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833).”