Banki w social media – różne oblicza działalności

11 stycznia 2010, Paulina Pocheć

Na kolejnym, piątym już, spotkaniu Rewolucji w Finansach mowa będzie o działaniu instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Nie tylko  o funkcjonowaniu banków w społecznościach internetowych, ale również o różnicy w przekazach mediów tradycyjnych i mediów społecznościowych.

Przedstawione zostaną przykłady aktywności banków w social media oraz przestrogi przed tym, co może rujnować zaufanie w takich działaniach. Podjęta zostanie próba odpowiedzi na pytanie, czy media społecznościowe spełniają nadzieje, jakie pokładają w nich marketerzy oraz rozpatrzone zostaną perspektywy na skuteczne wykorzystanie social media  w komunikacji korporacyjnej. W spotkaniu wezmą udział:

  • Sebastian Bykowski (Press Service)
  • Tomasz Gackowski (MTResearch)
  • Paweł Lipiec (Bankier.pl)
  • Michał Macierzyński (Biuro Innowacji, PKO Bank Polski)
  • Paweł Soproniuk (Neuron APR)
  • Małgorzata Wagner (Bank BGŻ)
  • Marek Wróbel (Fundacja internetPR)

Spotkanie odbędzie się 19 stycznia od godz. 16.30 do 20.00 w budynku dawnego CIUW-u przy ul. Krakowskie Przedmieście  26/28 w Warszawie. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w Rewolucji w Finansach zapraszamy do rejestracji na stronie Rewolucji w Finansach. Na stronie znajdują się również program spotkania oraz szczegóły dotyczące uczestników.

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 marca 2024, Robert Sadowski

Legia Warszawa dominowała w mediach w lutym 2024

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy „Piłka w grze” Instytutu Monitorowania Mediów.

4 marca 2024, Robert Sadowski

W styczniu na czele Raportu „O tym się mówi”publikacja Gazety Wyborczej

W styczniowym Raporcie „O tym się mówi” w 2024 roku na czołowej pozycji znalazł się artykuł pt. „Prokurator Ziarkiewicz latami blokował sprawy dotyczące polityków PiS. Nasze źródło: »Trafiały do zamrażarki w służbowym garażu«” autorstwa Jacka Brzuszkiewicza z Gazety Wyborczej. Raport jest przygotowywany co miesiąc przez Instytut Monitorowania Mediów i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu...

19 czerwca 2023, Robert Sadowski

Zmiany w świadomości ekologicznej Polaków – sukces czy alarm – V edycja badania EKObarometr

Eko Entuzjastów aż trzykrotnie więcej niż Eko Krytyków. Stabilna pozycja Eko Troskliwych i przyrost ekologicznie Zagubionych – to wnioski z najnowszej edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research. Newspoint jest patronem medialnym badania.

17 listopada 2022, Robert Sadowski

Raport IV Pomiaru EKObarometru

EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.

31 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.