15 kwietnia na konferencji prasowej we Wrocławiu odbyła się premiera raportu z badania „Hospicjum dla życia poczętego” tworzonego przez fundację „Formuła Dobra” we współpracy z Newspoint oraz SW Research Agencją Badań Rynku i Opinii. Sprawdziliśmy jaka jest wiedza Polaków dotycząca hospicjów perinatalnych.
Zakończył się projekt badawczy, który wskazał świadomość Polaków o hospicjach perinatalnych. Jest to druga edycja raportu – o pierwszej odsłonie przeczytacie na naszym Facebooku oraz na stronie fundacji „Formuła Dobra”.
Wstępne dane udowadniają, że przytłaczająca większość ma problem z dokładną definicją terminu, a często nawet nie ma pojęcia czego może dotyczyć. Wartym odnotowania jest jednak fakt, że aż 78% Polaków przychylnie odnosi się do pomysłu, aby nieuleczalnie chore dzieci były objęte opieką jeszcze przed narodzeniem.
To bardzo silne poparcie dla hospicjów perinatalnych!
Ambasadorem Wolontariatu jest Mariusz Węgłowski. Patronat nad badaniami sprawuje Wydział Zdrowia Urzędu Miejskiego we Wrocławiu.
Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji ZOSTAŃ BOHATEREM PO 1% DOBRA! Przekaż 1% podatku na Stowarzyszenie Medyczne Hospicjum Dla Dzieci Dolnego Śląska „Formuła Dobra”. KRS: 0000582875
EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.
Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) jest globalnym głosem w branży public relations oraz branży komunikacyjnej. Posiada sieć 41. stowarzyszeń, reprezentujących agencje PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach. Poprzez doskonalenie i dostosowywanie standardów członkowie ICCO kształtują przyszłość komunikacji oraz rozwiązują zbiorowe problemy. W związku z tym, co roku powstaje raport, który ma na celu...
W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.
Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny głos w zakresie public relations i branży komunikacyjnej. Dzięki sieci 41 stowarzyszeń reprezentujących PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach na świecie, członkowie ICCO starają się kształtować przyszłość komunikacji poprzez ulepszanie standardów i wspólne rozwiązywanie problemów. W związku z tym, co roku powstaje Raport, który ma na...