Banki w social media – różne oblicza działalności

11 stycznia 2010, Paulina Pocheć

Na kolejnym, piątym już, spotkaniu Rewolucji w Finansach mowa będzie o działaniu instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Nie tylko  o funkcjonowaniu banków w społecznościach internetowych, ale również o różnicy w przekazach mediów tradycyjnych i mediów społecznościowych.

Przedstawione zostaną przykłady aktywności banków w social media oraz przestrogi przed tym, co może rujnować zaufanie w takich działaniach. Podjęta zostanie próba odpowiedzi na pytanie, czy media społecznościowe spełniają nadzieje, jakie pokładają w nich marketerzy oraz rozpatrzone zostaną perspektywy na skuteczne wykorzystanie social media  w komunikacji korporacyjnej. W spotkaniu wezmą udział:

  • Sebastian Bykowski (Press Service)
  • Tomasz Gackowski (MTResearch)
  • Paweł Lipiec (Bankier.pl)
  • Michał Macierzyński (Biuro Innowacji, PKO Bank Polski)
  • Paweł Soproniuk (Neuron APR)
  • Małgorzata Wagner (Bank BGŻ)
  • Marek Wróbel (Fundacja internetPR)

Spotkanie odbędzie się 19 stycznia od godz. 16.30 do 20.00 w budynku dawnego CIUW-u przy ul. Krakowskie Przedmieście  26/28 w Warszawie. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w Rewolucji w Finansach zapraszamy do rejestracji na stronie Rewolucji w Finansach. Na stronie znajdują się również program spotkania oraz szczegóły dotyczące uczestników.

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



16 maja 2024, Robert Sadowski

Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich...

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

25 kwietnia 2024, Robert Sadowski

TVN24 liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Marcowy ranking Najbardziej opiniotwórcze media otwiera TVN24, który zostaje liderem zestawienia już po raz szósty. W minionym miesiącu stacja była cytowana ponad 4,2 tys. razy. Drugą pozycję obejmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem przeszło 3,7 tys. wzmianek. Trzecie miejsce podium należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się blisko 3,4 tys. razy.

23 kwietnia 2024, Robert Sadowski

Raport „O tym się mówi”: Publikacje Onetu na czele w marcu

„Taśmy Obajtka. Prezes Orlenu o wicepremierze Jacku Sasinie: trzeba zrobić tak, żeby go za*****” to artykuł Jacka Harłukowicza z Onetu, który w marcu br. miał największy zasięg w mediach. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

11 kwietnia 2024, Robert Sadowski

Legia najbardziej medialna w marcu. Na podium awansuje Jagiellonia

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi drużynami była znacznie mniejsza niż w lutym. Na drugiej pozycji utrzymał się Śląsk Wrocław, a podium zestawienia zamyka Jagiellonia Białystok, która dzięki świetnym wynikom sportowym awansowała o dwa miejsca w rankingu medialności – wynika z analizy...