Dzisiaj swoją premierę miała pierwsza polska książka o influencerach „Influencer marketing od A do Z” wydana przez WhitePress. Newspoint brał udział w stworzeniu zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów.
„Influencer marketing od A do Z” to pierwsza tego typu publikacja w Polsce.
Znajdziesz w niej:
▶️ 4 rozdziały praktycznych wskazówek, 36 komentarzy ekspertów, 11 case studies polskich kampanii, a także zestawienie prawie 200 influencerów z 22 kategorii tematycznych.
▶️ Praktyczną wiedzę odpowiadająca na szereg pytań dotyczących inflencer marketingu – od przygotowywania kampanii po sporządzanie umów oraz ostateczną analizę efektów.
▶️ Zestawienie najbardziej inspirujących profili polskich influencerów, którą mieliśmy okazję przygotować tworząc wskaźniki opisujące m.in. zaangażowanie, współczynnik popularności, liczbę wzmianek w mediach i moc autora!
Przy tworzeniu zestawienia pracowali: Maksym Guzewicz – Junior Analyst, Kamil Kalinowski – Junior Analyst, Aleksandra Kamińska – Senior Analyst oraz Robert Sadowski – Digital Marketing Manager.
W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.
Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...
23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.
4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...