Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

Działanie jest wsparciem, które znacząco ułatwi wszystkim organizacjom z Ukrainy i z Polski wspierającym Ukrainę dostęp do najświeższych informacji z całego świata. Usługa może pomóc w bieżącej ocenie potrzeb uchodźców, niezbędnej pomocy medycznej, dostępności podstawowych produktów, leków i zaspokajania bieżących potrzeb. Elementem działań Newspoint w ramach pomocy dla Ukrainy będzie też wykrywanie i zgłaszanie fałszywych kont i profili szerzących dezinformacje na temat konfliktu i wojny w Ukrainie. Takie źródła będą też usuwane z platformy Newspoint.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi konsultantami.

***

Безкоштовний моніторинг ЗМІ для України

Newspoint, що спеціалізується на комплексному міжнародному моніторингу ЗМІ, від сьогодні запроваджує безкоштовну послугу для всіх польських та українських установ, організацій місцевого самоврядування, громадських організацій, фондів та асоціацій та всіх груп підтримки, які беруть участь у допомозі Україні. Безкоштовний доступ на початку буде надано на 90 днів з можливістю продовження.

Акція є підтримкою, яка суттєво полегшить доступ до останньої інформації з усього світу всім організаціям з України та Польщі, які підтримують Україну. Служба може допомогти в поточній оцінці потреб біженців, необхідної медичної допомоги, наявності основних продуктів, ліків та задоволенні поточних потреб. Елементом діяльності Newspoint в рамках допомоги Україні також стане виявлення та повідомлення про фейкові акаунти та профілі, що поширюють дезінформацію про конфлікт і війну в Україні. Такі джерела також буде видалено з платформи Newspoint.

Всіх зацікавлених осіб запрошуємо до безпосереднього контакту з нашими консультантами.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.