Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

Działanie jest wsparciem, które znacząco ułatwi wszystkim organizacjom z Ukrainy i z Polski wspierającym Ukrainę dostęp do najświeższych informacji z całego świata. Usługa może pomóc w bieżącej ocenie potrzeb uchodźców, niezbędnej pomocy medycznej, dostępności podstawowych produktów, leków i zaspokajania bieżących potrzeb. Elementem działań Newspoint w ramach pomocy dla Ukrainy będzie też wykrywanie i zgłaszanie fałszywych kont i profili szerzących dezinformacje na temat konfliktu i wojny w Ukrainie. Takie źródła będą też usuwane z platformy Newspoint.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi konsultantami.

***

Безкоштовний моніторинг ЗМІ для України

Newspoint, що спеціалізується на комплексному міжнародному моніторингу ЗМІ, від сьогодні запроваджує безкоштовну послугу для всіх польських та українських установ, організацій місцевого самоврядування, громадських організацій, фондів та асоціацій та всіх груп підтримки, які беруть участь у допомозі Україні. Безкоштовний доступ на початку буде надано на 90 днів з можливістю продовження.

Акція є підтримкою, яка суттєво полегшить доступ до останньої інформації з усього світу всім організаціям з України та Польщі, які підтримують Україну. Служба може допомогти в поточній оцінці потреб біженців, необхідної медичної допомоги, наявності основних продуктів, ліків та задоволенні поточних потреб. Елементом діяльності Newspoint в рамках допомоги Україні також стане виявлення та повідомлення про фейкові акаунти та профілі, що поширюють дезінформацію про конфлікт і війну в Україні. Такі джерела також буде видалено з платформи Newspoint.

Всіх зацікавлених осіб запрошуємо до безпосереднього контакту з нашими консультантами.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...