Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

Działanie jest wsparciem, które znacząco ułatwi wszystkim organizacjom z Ukrainy i z Polski wspierającym Ukrainę dostęp do najświeższych informacji z całego świata. Usługa może pomóc w bieżącej ocenie potrzeb uchodźców, niezbędnej pomocy medycznej, dostępności podstawowych produktów, leków i zaspokajania bieżących potrzeb. Elementem działań Newspoint w ramach pomocy dla Ukrainy będzie też wykrywanie i zgłaszanie fałszywych kont i profili szerzących dezinformacje na temat konfliktu i wojny w Ukrainie. Takie źródła będą też usuwane z platformy Newspoint.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi konsultantami.

***

Безкоштовний моніторинг ЗМІ для України

Newspoint, що спеціалізується на комплексному міжнародному моніторингу ЗМІ, від сьогодні запроваджує безкоштовну послугу для всіх польських та українських установ, організацій місцевого самоврядування, громадських організацій, фондів та асоціацій та всіх груп підтримки, які беруть участь у допомозі Україні. Безкоштовний доступ на початку буде надано на 90 днів з можливістю продовження.

Акція є підтримкою, яка суттєво полегшить доступ до останньої інформації з усього світу всім організаціям з України та Польщі, які підтримують Україну. Служба може допомогти в поточній оцінці потреб біженців, необхідної медичної допомоги, наявності основних продуктів, ліків та задоволенні поточних потреб. Елементом діяльності Newspoint в рамках допомоги Україні також стане виявлення та повідомлення про фейкові акаунти та профілі, що поширюють дезінформацію про конфлікт і війну в Україні. Такі джерела також буде видалено з платформи Newspoint.

Всіх зацікавлених осіб запрошуємо до безпосереднього контакту з нашими консультантами.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...