Home office oczami internautów – Raport Newspoint

31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

Praca zdalna towarzyszy nam wszystkim od marca 2020 roku. Nie jest aktualnie w pełni uregulowana prawnie, nie jest możliwa w każdej branży. Home office ma sporo zalet, ale również i wad. Wiemy już, że praca zdalna nie kończy się wraz z wygaszeniem pandemii. Trudno będzie z niej zrezygnować, a ofert pracy z możliwością pracy zdalnej nadal będzie przybywać.

Raport home office oczami internautów

Wiele firm pracuje obecnie w trybie pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym – jedni planują go kontynuować, inni wracają do pracy stacjonarnej. Reakcja internautów na szerzące się “powroty do biur” była punktem zapalnym do opracowania tej publikacji

Z raportu dowiesz się, między innymi:

  • jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
  • jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
  • jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
  • w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
  • jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
  • z jakich narzędzi warto korzystać przy pracy zdalnej,
  • jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.

Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. W raporcie głos zabrali:

  • Kamila Chrastek, HR Manager w Grupa iCEA,
  • Przemek Dębski, Marketing Lead – Poland, GetResponse,
  • Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications,
  • Kaja Reszke, dyrektor Działu Komunikacji i Fundraisingu, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty,
  • Anna Ledwoń, CEO More Bananas,
  • Robert Stalmach, CEO Newspoint.

Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż.

Zapraszamy do lektury raportu Newspoint na temat home office.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



19 czerwca 2023, Robert Sadowski

Zmiany w świadomości ekologicznej Polaków – sukces czy alarm – V edycja badania EKObarometr

Eko Entuzjastów aż trzykrotnie więcej niż Eko Krytyków. Stabilna pozycja Eko Troskliwych i przyrost ekologicznie Zagubionych – to wnioski z najnowszej edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research. Newspoint jest patronem medialnym badania.

17 listopada 2022, Robert Sadowski

Raport IV Pomiaru EKObarometru

EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.

31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Praca zdalna towarzyszy nam wszystkim od marca 2020 roku. Nie jest aktualnie w pełni uregulowana prawnie, nie jest możliwa w każdej branży. Home office ma sporo zalet, ale również i wad. Wiemy już,...

1 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Światowy Raport ICCO na temat PR 2021-2022

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) jest globalnym głosem w branży public relations oraz branży komunikacyjnej. Posiada sieć 41. stowarzyszeń, reprezentujących agencje PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach. Poprzez doskonalenie i dostosowywanie standardów członkowie ICCO kształtują przyszłość komunikacji oraz rozwiązują zbiorowe problemy. W związku z tym, co roku powstaje raport, który ma na celu...

16 czerwca 2021, Robert Sadowski

Raport Newspoint: Szczepionki przeciw COVID

W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.