Home office oczami internautów – Raport Newspoint

31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

Praca zdalna towarzyszy nam wszystkim od marca 2020 roku. Nie jest aktualnie w pełni uregulowana prawnie, nie jest możliwa w każdej branży. Home office ma sporo zalet, ale również i wad. Wiemy już, że praca zdalna nie kończy się wraz z wygaszeniem pandemii. Trudno będzie z niej zrezygnować, a ofert pracy z możliwością pracy zdalnej nadal będzie przybywać.

Raport home office oczami internautów

Wiele firm pracuje obecnie w trybie pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym – jedni planują go kontynuować, inni wracają do pracy stacjonarnej. Reakcja internautów na szerzące się “powroty do biur” była punktem zapalnym do opracowania tej publikacji

Z raportu dowiesz się, między innymi:

  • jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
  • jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
  • jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
  • w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
  • jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
  • z jakich narzędzi warto korzystać przy pracy zdalnej,
  • jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.

Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. W raporcie głos zabrali:

  • Kamila Chrastek, HR Manager w Grupa iCEA,
  • Przemek Dębski, Marketing Lead – Poland, GetResponse,
  • Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications,
  • Kaja Reszke, dyrektor Działu Komunikacji i Fundraisingu, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty,
  • Anna Ledwoń, CEO More Bananas,
  • Robert Stalmach, CEO Newspoint.

Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż.

Zapraszamy do lektury raportu Newspoint na temat home office.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Praca zdalna towarzyszy nam wszystkim od marca 2020 roku. Nie jest aktualnie w pełni uregulowana prawnie, nie jest możliwa w każdej branży. Home office ma sporo zalet, ale również i wad. Wiemy już,...

1 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Światowy Raport ICCO na temat PR 2021-2022

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) jest globalnym głosem w branży public relations oraz branży komunikacyjnej. Posiada sieć 41. stowarzyszeń, reprezentujących agencje PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach. Poprzez doskonalenie i dostosowywanie standardów członkowie ICCO kształtują przyszłość komunikacji oraz rozwiązują zbiorowe problemy. W związku z tym, co roku powstaje raport, który ma na celu...

16 czerwca 2021, Robert Sadowski

Raport Newspoint: Szczepionki przeciw COVID

W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.

13 listopada 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR 2020-2021

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny głos w zakresie public relations i branży komunikacyjnej. Dzięki sieci 41 stowarzyszeń reprezentujących PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach na świecie, członkowie ICCO starają się kształtować przyszłość komunikacji poprzez ulepszanie standardów i wspólne rozwiązywanie problemów.  W związku z tym, co roku powstaje Raport, który ma na...

16 października 2020, Robert Sadowski

Iga Świątek wygrywa nie tylko na korcie – zyskuje 85 tys. publikacji i 6,5 mln PLN AVE

Rok 2020 jest bardzo trudny dla świata sportu. Do zmagań z własnymi rekordami, czasem, przeciwnikami, słabościami, doszedł jeszcze koronawirus i światowa epidemia. Ta ciągła niepewność, czy zawody się odbędą, czy będzie gdzie trenować i czy organizm jest na tyle odporny, by temu wszystkiemu podołać? Nurtujące pytania, czy oby nie jestem zarażony, co wykażą testy, czy...