Newspoint sprawdza banki – raport

16 września 2013, Paulina Pocheć

Wspólnym nakładem pracy Newspoint i MintMedia, przy wsparciu medialnym Nowego Marketingu, ukazał się raport „Banki w Internecie”. W wyniku analizy danych z ostatnich ośmiu miesięcy wybrano dziesięć najpopularniejszych w internecie banków, które najlepiej sprostały wyzwaniu oswojenia sieci.


Raport, wzbogacony o wypowiedzi rzeczników prasowych oraz specjalistów branży PR, jest ciekawym kompendium wiedzy na temat aktualnej sytuacji banków w Internecie, ukazującym pojawiające się tendencje i główne obszary zainteresowania internautów. Profesjonalne wizualizacje ukazują ogrom zebranych danych w sposób przystępny zarówno dla laika, jak i specjalisty od komunikacji.
Jako materiał badawczy uwzględniono publikacje pochodzące z systemu Newspoint, monitorującego ponad 4 500 polskich portali oraz ponad 6 mln źródeł w social media. Każda z badanych marek była sprawdzana pod względem publikacji na ich temat w okresie 1 stycznia 2013 do 31 sierpnia 2013. Monitoring wykonano według słów kluczowych: PKO Bank Polski, BZ WBK, BRE Bank, Bank Pekao, Alior Bank, ING Bank Śląski, Getin Bank, Bank BGŻ, BOŚ Bank oraz Bank Gospodarstwa Krajowego w różnych możliwych odmianach językowych.
Z analiz, jakie przeprowadzono podczas prac nad raportem wynika, że największą przewagę ma PKO Bank Polski, o którym liczba informacji jest najwyższa we wszystkich miesiącach. Co ciekawe, najwięcej publikacji PKO BP osiąga wtedy, gdy konkurencja odnotowuje najniższe rezultaty. Wśród wielkiej piątki znajdują się kolejno również BZ WBK, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Getin Bank. Łącznie, dzięki narzędziu Newspoint udało się zgromadzić informacje na temat ponad 165 tysięcy wyników, wśród których ponad 22 tysiące miały wydźwięk pozytywny, a ok. 32 tysiące – negatywny.

Raport do pobrania na stronie www.newspoint.pl oraz na Fan page’u Newspoint

 

Więcej informacji

Ewelina Sosnowska,

Sales Manager,

ewelina.sosnowska@www.newspoint.pl,

tel. 519 450 888



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



17 listopada 2022, Robert Sadowski

Raport IV Pomiaru EKObarometru

EKObarometr to cykliczne, ogólnopolskie badanie poświęcone analizie aktualnych postaw i nastrojów polskich konsumentów wobec ekologii w poszczególnych sferach życia. W tym roku Newspoint został partnerem medialnym IV Pomiaru EKObarometru.

31 sierpnia 2022, Monika Grabowska

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Zespół redakcyjny Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

1 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Światowy Raport ICCO na temat PR 2021-2022

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) jest globalnym głosem w branży public relations oraz branży komunikacyjnej. Posiada sieć 41. stowarzyszeń, reprezentujących agencje PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach. Poprzez doskonalenie i dostosowywanie standardów członkowie ICCO kształtują przyszłość komunikacji oraz rozwiązują zbiorowe problemy. W związku z tym, co roku powstaje raport, który ma na celu...

16 czerwca 2021, Robert Sadowski

Raport Newspoint: Szczepionki przeciw COVID

W dobie pandemii szczepienia przeciwko COVID-19 szybko stały się jednym z najpopularniejszych tematów w polskich mediach. Newspoint prezentuje analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami.

13 listopada 2020, Robert Sadowski

Światowy raport ICCO na temat PR 2020-2021

Międzynarodowa Organizacja Konsultacyjna ds. Komunikacji (ICCO) to globalny głos w zakresie public relations i branży komunikacyjnej. Dzięki sieci 41 stowarzyszeń reprezentujących PR i agencje komunikacyjne w 70 krajach na świecie, członkowie ICCO starają się kształtować przyszłość komunikacji poprzez ulepszanie standardów i wspólne rozwiązywanie problemów.  W związku z tym, co roku powstaje Raport, który ma na...