Newspoint z nowym serwisem www

8 grudnia 2021, Robert Sadowski

Firma Newspoint, specjalizująca się w kompleksowym monitoringu mediów, wdrożyła nowy, responsywny serwis www. Nowa witryna lepiej prezentuje aktualny zakres świadczonych przez firmę usług i funkcjonalności panelu monitoringu oraz analityki danych z mediów. Do serwisu www dołączył blog contentowy, który do tej pory był osobną witryną.

Marka Newspoint jest obecna na rynku od 2007 roku. Była pierwszym polskim rozwiązaniem monitoringu serwisów internetowych – portali, wortali, blogów i forów. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o monitoring social media, prasy, radia i telewizji, analizy semantyczne oraz analitykę influencerów. Pełna oferta potrzebowała nowej, lepszej prezentacji w serwisie www.

Nasze możliwości techniczne i oferta produktowa zmieniały się istotnie na przestrzeni lat. W ślad za tym dostosowywaliśmy identyfikację wizualną Newspoint. W ciągu ostatnich 4 lat z narzędzia o charakterze lokalnym staliśmy się marką budzącą międzynarodowe zaufanie. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy nowego serwisu www, który lepiej odda, co dokładnie oferujemy oraz jak możemy pomóc lokalnym i światowym biznesom szukającym zaawansowanych rozwiązań kompleksowego monitoringu i analizy danych z mediów. Dziś, po kilku miesiącach pracy, prezentujemy serwis www, który spełnia nasze oczekiwania” mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Nowy serwis internetowy odzwierciedla profesjonalne usługi i niezmienne wartości Newspoint. Jego celem jest pokazanie korzyści dla małych biznesów, MSP, korporacji, jednostek samorządowych, administracji publicznej, klubów sportowych i fundacji – wszystkich podmiotów, które szukają rozwiązań kompleksowego monitoringu mediów. Nowa witryna prezentuje zalety oferty Newspoint dla PR-owców, specjalistów ds. komunikacji, marketerów, sprzedawców, specjalistów HR, analityków danych, copywriterów i wszystkich innych, którym tego typu usługi mogą pomóc w pracy. 

Tworząc nowe szaty dla serwisu www kładliśmy nacisk na lepsze i pełniejsze pokazanie naszej oferty, szybsze działanie, pełną responsywność. Poszliśmy zgodnie z ideą wyszukiwarki Google i praktyk SEO, aby zainteresować na dłużej użytkownika, zachęcić do zapoznania się z możliwościami dashboardu i jego przetestowania. Pokazaliśmy wszystkie najważniejsze funkcjonalności naszego monitoringu mediów. Osoby niezdecydowane znajdą mnóstwo porad i wskazówek, artykułów, szkoleń i wideo o tym, jak dokładnie działa monitoring mediów i dlaczego przynosi wiele korzyści w firmach. Niezmiennie zapraszamy do darmowego testowania naszej aplikacji“ – mówi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint, który koordynował prace nad powstawaniem nowej strony internetowej.

Dotychczasowa paleta kolorów stosowanych w identyfikacji wizualnej marki została rozszerzona o kilka intensywnych barw. Newspoint postawił na nowe, żywe kolory dostosowane do zmieniających się trendów. Do standardowej palety barw, składającej się głównie z niebieskiego, pomarańczowego i grafitowego, dołączył głęboki żółty, słoneczny gradient, skwiercząca czerwień, zielona łąka górska oraz błękitny jeans.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



11 lipca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...