Newspoint z nowym serwisem www

8 grudnia 2021, Robert Sadowski

Firma Newspoint, specjalizująca się w kompleksowym monitoringu mediów, wdrożyła nowy, responsywny serwis www. Nowa witryna lepiej prezentuje aktualny zakres świadczonych przez firmę usług i funkcjonalności panelu monitoringu oraz analityki danych z mediów. Do serwisu www dołączył blog contentowy, który do tej pory był osobną witryną.

Marka Newspoint jest obecna na rynku od 2007 roku. Była pierwszym polskim rozwiązaniem monitoringu serwisów internetowych – portali, wortali, blogów i forów. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o monitoring social media, prasy, radia i telewizji, analizy semantyczne oraz analitykę influencerów. Pełna oferta potrzebowała nowej, lepszej prezentacji w serwisie www.

Nasze możliwości techniczne i oferta produktowa zmieniały się istotnie na przestrzeni lat. W ślad za tym dostosowywaliśmy identyfikację wizualną Newspoint. W ciągu ostatnich 4 lat z narzędzia o charakterze lokalnym staliśmy się marką budzącą międzynarodowe zaufanie. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy nowego serwisu www, który lepiej odda, co dokładnie oferujemy oraz jak możemy pomóc lokalnym i światowym biznesom szukającym zaawansowanych rozwiązań kompleksowego monitoringu i analizy danych z mediów. Dziś, po kilku miesiącach pracy, prezentujemy serwis www, który spełnia nasze oczekiwania” mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Nowy serwis internetowy odzwierciedla profesjonalne usługi i niezmienne wartości Newspoint. Jego celem jest pokazanie korzyści dla małych biznesów, MSP, korporacji, jednostek samorządowych, administracji publicznej, klubów sportowych i fundacji – wszystkich podmiotów, które szukają rozwiązań kompleksowego monitoringu mediów. Nowa witryna prezentuje zalety oferty Newspoint dla PR-owców, specjalistów ds. komunikacji, marketerów, sprzedawców, specjalistów HR, analityków danych, copywriterów i wszystkich innych, którym tego typu usługi mogą pomóc w pracy. 

Tworząc nowe szaty dla serwisu www kładliśmy nacisk na lepsze i pełniejsze pokazanie naszej oferty, szybsze działanie, pełną responsywność. Poszliśmy zgodnie z ideą wyszukiwarki Google i praktyk SEO, aby zainteresować na dłużej użytkownika, zachęcić do zapoznania się z możliwościami dashboardu i jego przetestowania. Pokazaliśmy wszystkie najważniejsze funkcjonalności naszego monitoringu mediów. Osoby niezdecydowane znajdą mnóstwo porad i wskazówek, artykułów, szkoleń i wideo o tym, jak dokładnie działa monitoring mediów i dlaczego przynosi wiele korzyści w firmach. Niezmiennie zapraszamy do darmowego testowania naszej aplikacji“ – mówi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint, który koordynował prace nad powstawaniem nowej strony internetowej.

Dotychczasowa paleta kolorów stosowanych w identyfikacji wizualnej marki została rozszerzona o kilka intensywnych barw. Newspoint postawił na nowe, żywe kolory dostosowane do zmieniających się trendów. Do standardowej palety barw, składającej się głównie z niebieskiego, pomarańczowego i grafitowego, dołączył głęboki żółty, słoneczny gradient, skwiercząca czerwień, zielona łąka górska oraz błękitny jeans.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.