Przygotowujemy kolejne szkolenia. Trwają zapisy!

21 lipca 2016, Paulina Pocheć

Wakacje to czas odpoczynku. Jednak my wciąż w wirze pracy! Przygotowujemy dla Was kolejną serię szkoleń, które rozpoczną się już jesienią. Teraz zapraszamy na chwilę wspomnień – czyli skrót z naszych cyklicznych warsztatów przeprowadzanych w minionym półroczu.

2016 rok zaczęliśmy szkoleniem o efektywnym zarządzeniu wizerunkiem w sieci. Podczas warsztatów słuchacze mogli dowiedzieć się jak skutecznie prowadzić komunikację w social media i optymalizować swoją stronę internetową. Przedstawiliśmy również ciekawe przykłady wykorzystania monitoringu mediów w bieżącej działalności marki i sytuacjach kryzysowych. Szkolenie cieszyło się dużym powodzeniem dlatego nasi prelegenci przeprowadzili je ponownie w marcu.

„Już dziś poznaj przyszłość marketingu Twojej firmy” – to hasło  towarzyszyło czerwcowemu szkoleniu Content First, które zorganizowaliśmy razem z agencją „Bazgroł”. Osoby odpowiedzialne w firmach za marketing, PR, strategię i narzędzia digitalowe nauczyły się tworzyć skuteczną strategię contentową, przekazać najważniejsze informacje o firmie bez nachalnego wydźwięku reklamowego, kreować ekosystem, w którym treści pracują na naszą korzyść i efektywnie monitorować treści.

Wciąż opracowujemy nowe materiały i rozwijamy się dla Was, dlatego szczegóły dotyczące nadchodzących szkoleń przedstawimy już niebawem. – Świat marketingu zmienia się błyskawicznie, dlatego warto stale poszukiwać wiedzy, podnosić kompetencje, szukać benchmarków, uczyć się na błędach i sukcesach innych, zmieniać dotychczasowe działania po to, aby stale podtrzymywać zainteresowanie klientów – mówi Robert Stalmach, nasz CEO. Firmy zainteresowane szkoleniami dotyczącymi marketingu internetowego i monitoringu mediów już dziś mogą się do nas zgłaszać, zapisy trwają. Zapytania prosimy kierować na adres: kontakt@www.newspoint.pl, tel. (22) 415 59 96.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.