Webinar: Digital PR – czym jest, propozycje działań oraz sposoby mierzenia efektów przy pomocy monitoringu mediów

27 sierpnia 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny webinar. Tym razem gościnnie wystąpi – Alicja Turczyniewicz-Gorczyca – Senior Content Marketing Specialist z Elephate. Pani Alicja opowie, czym jest Digital PR i przedstawi propozycje skutecznych działań oraz sposoby mierzenia efektów przy pomocy monitoringu mediów. Zaczynamy we wtorek 15 września o 12:00.

Zapisz się na webinar

Agenda webinaru:

  • założenia, geneza i charakterystyka Digital PR
  • przykłady działań w ramach Digital PR-u + case studies
  • mierzenie efektów działań Digital PR z wykorzystaniem monitoringu mediów
  • dodatkowe korzyści płynące z wykorzystania działań Digital PR-owych

Nasza prelegentka projektuje strategie content marketingowe, które wzmacniają wizerunek marki i widoczność w sieci. Współtworzy kampanie kreatywne, które zdobywają uwagę mediów i wartościowe linki. Współpracowała z markami z branż: nieruchomości, moda, beauty, kody rabatowe, finanse, B2B i media.

Dla kogo przeznaczony jest webinar?
Dla PR-owców, content marketerów, osób projektujących strategie komunikacji marek w sieci oraz dla osób poszukujących skutecznych sposobów na promocję marki w sieci.

Dzięki udziałowi w webinarium poznasz konkretne propozycje działań w ramach digital PR-u w oparciu o case studies.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu. Wymagana jest rejestracja.

Zarezerwujcie godzinę. Wtorek, 15 września 2020, 12:00.

***

Jeśli nie mogliście się z nami spotkać to mamy nagranie tego webinaru:




Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.