Webinar Newspoint: Analiza danych z monitoringu mediów.

3 czerwca 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w którym Aleksandra Kamińska, nasza Senior Analyst, pokaże, jak i w jakim celu analizować przeróżne dane, które można wyciągnąć z systemów monitorujących media. Zaczynamy we wtorek 16 czerwca o 12:00.

Zapisz się na webinar

W trakcie webinaru dowiesz się:

  • co można analizować przy pomocy danych z monitoringu mediów,
  • jakie metody badawcze można wykorzystać,
  • co analizować oprócz listy wyników – znaczenie podstawowych wskaźników i wykresów panelu Newspoint,
  • które statystyki powinny mieć dla Ciebie większe znaczenie, na jakich KPI się skupić,
  • jak zastosować przydatne triki w Excelu ułatwiające pracę z danymi.

Zachęcamy do udziału w webinarze wszystkich marketerów, pr-owców i analityków zainteresowanych analizą big data. Dane z monitoringu mediów można wykorzystać do sprawdzenia, gdzie przebywa nasza grupa docelowa, ustalenia strategii obecności w social media, poznania opinii o naszych produktach, wybrania odpowiednich influencerów, wdrożenia programu employer brandingowego, analizy działań konkurencji i pomiaru efektywności działań PR. A to tylko wierzchołek możliwości dogłębnej analizy z pozyskanych danych.

Zostań w domu i posłuchaj. Wymagana jest rejestracja. Webinar już we wtorek 16 czerwca o 12:00.

***

Jeśli nie mogliście się z nami spotkać to mamy nagranie tego webinaru:




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

Newspoint & IMM & More Bananas On The Marketing Tour 2. Przystanek Kielce [szkolenie]

W 2019 i 2020 roku wraz z agencją kreatywną More Bananas wyruszyliśmy w wielką marketingową podróż po Polsce. Odwiedziliśmy kilka miast i przekazaliśmy naszą wiedzę i doświadczenia biznesowe z szeroko pojętego marketingu internetowego. Cykl cieszył się dużą popularnością. Potem przyszła pandemia covid, lock down i musieliśmy przerwać te szkolenia. W tym roku postanowiliśmy wrócić do...

13 września 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Mapping influencerów

Zapraszamy na 42. webinar Newspoint. Robert Sadowski – Digital Marketing Manager Newspoint pokaże, jak znaleźć najbardziej odpowiednich influencerów dla danej marki i jakie narzędzia do tego wykorzystać. Influencer marketing (IM) od kuchni – praktyczna wiedza od analityków mediów.

6 czerwca 2023, Robert Sadowski

Webinar Newspoint: Dlaczego warto korzystać z monitoringu mediów?

Zapraszamy na 41. webinar Newspoint. Anna Piskorska – Business Development Manager Newspoint pokaże, o co najczęściej firmy pytają przed podjęciem współpracy z platformami do monitorowania mediów.