Webinar: Co każdy sprzedawca internetowy musi wiedzieć o prawie konsumenta do zwrotu towaru?

8 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Zapraszamy na 34. webinar Newspoint. Chcesz wiedzieć, czy w Twoim sklepie internetowym zwroty towarów są robione zgodnie z prawem? Jaki wpływ na prawo konsumenta do zwrotu mają informacje na Twojej stronie? Jakie obowiązki masz Ty, a jakie konsument? O tym wszystkim, z naciskiem na kwestie praktyczne, opowie podczas naszego webinaru ekspert z Fundacji KonsumentówFilip Golis.

Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Czwartek, 28 kwietnia 2022, 12:00.

Program webinaru:

  1. Czym jest umowa sprzedaży w Internecie i w jaki sposób jest zawierana?
  2. Jakie obowiązki informacyjne ma sklep internetowy i jaki to ma wpływ na prawo konsumenta do zwrotu towaru?
  3. Kiedy konsument może zwrócić towar kupiony w sklepie internetowym i jakie czynności musi wtedy podjąć?
  4. Co musimy zrobić, gdy konsument będzie chciał zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym?
  5. Dla uczestników zainteresowanych prawem konsumenckim przewidzieliśmy niespodziankę.

Filip Golis jest prawnikiem, który współpracuje z Fundacją Konsumentów od 2018 roku i specjalizuje się w prawie konsumenckim. W tym obszarze prawa udzielił ok. 35 tys. porad prawnych. Jest też współautorem i twarzą kursu online: prawo konsumenckie dla biznesu (https://konsumenci.org/dla-biznesu).

Zapraszamy do udziału wszystkich prowadzących sklepy internetowe, pracowników działów obsługi klienta i marketingu oraz zainteresowanych prawem konsumenckim.

Wydarzenie bezpłatne. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

Szkolenie na żywo z sesją pytań i odpowiedzi. Czwartek, 28 kwietnia, 12:00. Zarezerwujcie 40 minut i przygotujcie listę pytań do nas. Zapraszamy. Liczba miejsc ograniczona.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.