Webinarium – podstawy e-marketingu dla firm

23 czerwca 2014, Paulina Pocheć

Już jutro, 24 czerwca 2014 r. odbędzie się szkolenie online z zakresu podstaw e-marketingu. Webinarium będzie miało zasięg ogólnopolski i jest dedykowane startupom działajcym w pionie Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest e-marketing i jakie są jego części składowe, jednak w głównej mierze prelekcja będzie odnosić się do mediów społecznościowych, jako podstawowych platform komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie solidnej dawki informacji podstawowych obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Konsultantka marketingowa Karolina Chrostek, która poprowadzi szkolenie zaprezentuje również najnowsze trendy oraz rozwiązania wspierające działania firmy w sieci. Jednym z ważniejszych punktów webinarium będzie omówienie społecznego ujęcia Internetu, które ma istotne znaczenie w tworzeniu strategii komunikacji firmy.

Webinarium będzie stanowić bazę teoretyczną do planowanych w późniejszym terminie zajęć praktycznych, które przyjmą formę warsztatów. Koordynatorami projektu po stronie AIP na Śląsku są Mateusz Maik (Dyrektor AIP Śląsk) oraz Michał Kucharski (Główny Koordynator AIP Śląsk). AIP są fundacją, skupiającą młode, przedsiębiorcze osoby, posiadające pasję i motywację do stworzenia własnej firmy. Misją Inkubatorów jest wspieranie osób przedsiębiorczych w rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej.

Zapisy prowadzone są poprzez stronę: www.e-marketing-katowice.eventbrite.com.

 

Webinarium – eMarketingRealizatorem projektu jest firma Punkt Krytyczny. Zaś Newspoint i GetResponse – partnerami.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.