Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów

26 stycznia 2012, Paulina Pocheć

Kolejne seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” odbędzie się 31 stycznia w Warszawie. Tym razem temat wiodący spotkania to „Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów”. Zostało zorganizowane przez Gazeta.pl we współpracy z Kinoplex.pl i Centrum Cyfrowym.


Celem spotkania będzie przedstawienie modeli biznesowych oraz potrzeb i praktyk internautów w kontekście masowego, nieformalnego obiegu treści w sieci. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące piratów, konsumentów i producentów, przedstawione nowe metody konsumpcji oraz monetyzacji mediów. Będzie omawiany również wątek dotyczący sposobów prezentacji i przechowywania treści w internecie.

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm i organizacji takich jak: Centrum Cyfrowe, IAB, Ipla, Iplex, Kinoplex.pl, Microsoft, Netia, Samsung, TVN Player oraz Tuba FM. Spotkanie poprowadzi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji mediów w Agorze.

Zainteresowani uczestnictwem w konferencji mogą się rejestrować tego pod adresem: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają, że na konferencję będzie można wejść po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

Więcej informacji: www.rewolucjawkomunikacji.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...