Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów

26 stycznia 2012, Paulina Pocheć

Kolejne seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” odbędzie się 31 stycznia w Warszawie. Tym razem temat wiodący spotkania to „Multimedia w sieci. Modele biznesowe a potrzeby internautów”. Zostało zorganizowane przez Gazeta.pl we współpracy z Kinoplex.pl i Centrum Cyfrowym.


Celem spotkania będzie przedstawienie modeli biznesowych oraz potrzeb i praktyk internautów w kontekście masowego, nieformalnego obiegu treści w sieci. W trakcie konferencji zostaną poruszone tematy dotyczące piratów, konsumentów i producentów, przedstawione nowe metody konsumpcji oraz monetyzacji mediów. Będzie omawiany również wątek dotyczący sposobów prezentacji i przechowywania treści w internecie.

Wśród prelegentów znajdą się przedstawiciele firm i organizacji takich jak: Centrum Cyfrowe, IAB, Ipla, Iplex, Kinoplex.pl, Microsoft, Netia, Samsung, TVN Player oraz Tuba FM. Spotkanie poprowadzi Kamil Przełęcki, dyrektor ds. rozwoju i konwergencji mediów w Agorze.

Zainteresowani uczestnictwem w konferencji mogą się rejestrować tego pod adresem: konferencje_internet@agora.pl . Z powodu ograniczonej liczby miejsc organizatorzy zastrzegają, że na konferencję będzie można wejść po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

Więcej informacji: www.rewolucjawkomunikacji.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.