10 lipca rusza pierwsza edycja bezpłatnych, wakacyjnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media

9 lipca 2014, Paulina Pocheć

W dniu 10 lipca rozpoczyna się wakacyjny cykl bezpłatnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty skierowane są m.in. do specjalistów ds. marketingu, managerów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, działów marketingu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za marketing w firmie. Organizatorem cotygodniowych spotkań jest firma Punkt Krytyczny z Katowic. Partnerami wydarzenia są Newspoint – lider monitoringu Internetu w Polsce oraz Fundacja Rozwoju PrzedsiębiorczościTwój Startup”.

Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest marketing internetowy i jakie są jego części składowe. Jednym z głównych zagadnień będą media społecznościowe, jako podstawowe kanały komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie również solidnej dawki najświeższych informacji obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Ponadto uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skonfrontowania własnej wiedzy z rzeczywistością rynkową, która jest zmienna i wymagająca.

Indywidualne zapisy prowadzone są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego  (każdy uczestnik może zapisać się tylko raz w wybranym przez siebie terminie). Maksymalna liczba uczestników podczas jednego szkolenia wynosi 15 osób.

Prelekcje poprowadzi założycielka firmy Punkt Krytyczny – Karolina Chrostek zajmująca się doradztwem marketingowym oraz organizacją certyfikowanych szkoleń z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty będą odbywać się systematycznie w okresie od lipca do końca sierpnia. Każdorazowo miejscem spotkań będzie strefa coworkingu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” przy ul. Wojewódzkiej 24/4 w Katowicach.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...