10 lipca rusza pierwsza edycja bezpłatnych, wakacyjnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media

9 lipca 2014, Paulina Pocheć

W dniu 10 lipca rozpoczyna się wakacyjny cykl bezpłatnych warsztatów z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty skierowane są m.in. do specjalistów ds. marketingu, managerów, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, działów marketingu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za marketing w firmie. Organizatorem cotygodniowych spotkań jest firma Punkt Krytyczny z Katowic. Partnerami wydarzenia są Newspoint – lider monitoringu Internetu w Polsce oraz Fundacja Rozwoju PrzedsiębiorczościTwój Startup”.

Tematyka szkolenia pozwoli zrozumieć uczestnikom czym jest marketing internetowy i jakie są jego części składowe. Jednym z głównych zagadnień będą media społecznościowe, jako podstawowe kanały komunikacji firmy z otoczeniem. Nie zabraknie również solidnej dawki najświeższych informacji obejmujących najważniejsze pojęcia oraz statystyki z zakresu Internetu w Polsce i na świecie. Ponadto uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skonfrontowania własnej wiedzy z rzeczywistością rynkową, która jest zmienna i wymagająca.

Indywidualne zapisy prowadzone są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego  (każdy uczestnik może zapisać się tylko raz w wybranym przez siebie terminie). Maksymalna liczba uczestników podczas jednego szkolenia wynosi 15 osób.

Prelekcje poprowadzi założycielka firmy Punkt Krytyczny – Karolina Chrostek zajmująca się doradztwem marketingowym oraz organizacją certyfikowanych szkoleń z marketingu i sprzedaży w social media. Warsztaty będą odbywać się systematycznie w okresie od lipca do końca sierpnia. Każdorazowo miejscem spotkań będzie strefa coworkingu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój Startup” przy ul. Wojewódzkiej 24/4 w Katowicach.

 



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.