9. edycja raportu Social Media Monitoring Tools and Services – przegląd ponad 150 światowych serwisów monitorujących social media

27 listopada 2018, Robert Sadowski

Raport Social Media Monitoring Tools and Services Report 2018, 9th Edition zapewnia dokładny i obiektywny przegląd nowych narzędzi i technologii z całego świata, służących do sprawnego zarządzania kanałami social media i monitoringu mediów, co ułatwia wybór tych narzędzi do implementacji w konkretnych potrzebach biznesu. Newspoint pojawił się w Raporcie, jako jedna z 3 firm z Polski i wśród 157 światowych marek.

Autorem raportu jest brytyjska firma consultingowa Ideya Ltd świadcząca usługi w obrębie doradztwa biznesowego. Od 2009 roku Ideya oferuje badania rynkowe i wsparcie doradcze dla firm, które poszukują rozwiązań w zakresie monitoringu mediów społecznościowych (SMM).

Social media stwarzają coraz więcej możliwości rozwoju marki oraz nawiązywania więzi z klientem, która jest tak istotna w dzisiejszym marketingu i reklamie. Media te są idealnym miejscem do budowania świadomości i zaufania wśród przyszłych klientów – stały się wręcz głównym narzędziem biznesowym większości marek. Dlatego tak ważne jest rozumienie ich mechanizmów działania, sposobu zarządzania, monitorowania i analizy, na podstawie której można wyciągać strategiczne wnioski. Social media jako jeden z głównych kanałów komunikacji wymaga zaangażowania, podążania za trendami i bycia na bieżąco.

Tutaj z pomocą przychodzą SSM tools and services – narzędzia i usługi monitorowania mediów zapewniające kompleksową pomoc w rozwijaniu swojego biznesu w mediach społecznościowych. Jedno jest pewnie – nie ma jednego doskonałego narzędzia SMM, które mierzy i kieruje wszystkimi aspektami mediów społecznościowych. Część z nich oferuje funkcje analityczne i raportujące, podczas gdy inne proponują programy pomocne w operacyjnym zarządzaniu platformami społecznościowymi. Odpowiednie zastosowanie SMM tools może stworzyć prawdziwą wartość dla firm, wspierając każdą dziedzinę ich działalności od zrozumienia potrzeb i zachowań konsumentów, poprzez analizę konkurencji, planowanie komunikacji, czy wdrożenie inteligentnych i angażujących kampanii.

Celem raportu jest ułatwienie firmom podejmowania skutecznych decyzji dotyczących zastosowania monitoringu social media dla swoich celów biznesowych, przy uwzględnieniu ich specyficznych potrzeb, wizji i budżetu, w celu uzyskania długofalowych korzyści. Raport w całości składa się z 1 302 stron i jest płatny. Darmowa próbka raportu dostępna jest pod poniższym linkiem: http://ideya.eu.com/publications/social-media-monitoring-tools-and-services-report.html 

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów skutecznym narzędziem w zarządzaniu kryzysowym dla koncernu naftowego Petrobras

Jedną z najważniejszych zasad w zarządzaniu kryzysowym jest szybka reakcja. Umożliwia to zaplanowanie odpowiedniej strategii działań, przed kulminacją potencjalnych zdarzeń. Przykładem takich działań było skuteczne wykorzystanie monitoringu mediów przez brazylijski koncern naftowy Petrobras podczas zamieszek w Brazylii, które miały miejsce wraz z początkiem roku. 

19 stycznia 2023, Robert Sadowski

Koniec z fałszywymi promocjami i opiniami w sieci

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów. Jak wskazuje Prezes UOKiK, wprowadzone zmiany są istotne dla kupujących online m.in. w zakresie sprawdzania opinii w sieci, zasad dotyczących wystawiania ofert oraz aktualizacji treści i usług cyfrowych.