9. edycja raportu Social Media Monitoring Tools and Services – przegląd ponad 150 światowych serwisów monitorujących social media

27 listopada 2018, Robert Sadowski

Raport Social Media Monitoring Tools and Services Report 2018, 9th Edition zapewnia dokładny i obiektywny przegląd nowych narzędzi i technologii z całego świata, służących do sprawnego zarządzania kanałami social media i monitoringu mediów, co ułatwia wybór tych narzędzi do implementacji w konkretnych potrzebach biznesu. Newspoint pojawił się w Raporcie, jako jedna z 3 firm z Polski i wśród 157 światowych marek.

Autorem raportu jest brytyjska firma consultingowa Ideya Ltd świadcząca usługi w obrębie doradztwa biznesowego. Od 2009 roku Ideya oferuje badania rynkowe i wsparcie doradcze dla firm, które poszukują rozwiązań w zakresie monitoringu mediów społecznościowych (SMM).

Social media stwarzają coraz więcej możliwości rozwoju marki oraz nawiązywania więzi z klientem, która jest tak istotna w dzisiejszym marketingu i reklamie. Media te są idealnym miejscem do budowania świadomości i zaufania wśród przyszłych klientów – stały się wręcz głównym narzędziem biznesowym większości marek. Dlatego tak ważne jest rozumienie ich mechanizmów działania, sposobu zarządzania, monitorowania i analizy, na podstawie której można wyciągać strategiczne wnioski. Social media jako jeden z głównych kanałów komunikacji wymaga zaangażowania, podążania za trendami i bycia na bieżąco.

Tutaj z pomocą przychodzą SSM tools and services – narzędzia i usługi monitorowania mediów zapewniające kompleksową pomoc w rozwijaniu swojego biznesu w mediach społecznościowych. Jedno jest pewnie – nie ma jednego doskonałego narzędzia SMM, które mierzy i kieruje wszystkimi aspektami mediów społecznościowych. Część z nich oferuje funkcje analityczne i raportujące, podczas gdy inne proponują programy pomocne w operacyjnym zarządzaniu platformami społecznościowymi. Odpowiednie zastosowanie SMM tools może stworzyć prawdziwą wartość dla firm, wspierając każdą dziedzinę ich działalności od zrozumienia potrzeb i zachowań konsumentów, poprzez analizę konkurencji, planowanie komunikacji, czy wdrożenie inteligentnych i angażujących kampanii.

Celem raportu jest ułatwienie firmom podejmowania skutecznych decyzji dotyczących zastosowania monitoringu social media dla swoich celów biznesowych, przy uwzględnieniu ich specyficznych potrzeb, wizji i budżetu, w celu uzyskania długofalowych korzyści. Raport w całości składa się z 1 302 stron i jest płatny. Darmowa próbka raportu dostępna jest pod poniższym linkiem: http://ideya.eu.com/publications/social-media-monitoring-tools-and-services-report.html 

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.