9. edycja raportu Social Media Monitoring Tools and Services – przegląd ponad 150 światowych serwisów monitorujących social media

27 listopada 2018, Robert Sadowski

Raport Social Media Monitoring Tools and Services Report 2018, 9th Edition zapewnia dokładny i obiektywny przegląd nowych narzędzi i technologii z całego świata, służących do sprawnego zarządzania kanałami social media i monitoringu mediów, co ułatwia wybór tych narzędzi do implementacji w konkretnych potrzebach biznesu. Newspoint pojawił się w Raporcie, jako jedna z 3 firm z Polski i wśród 157 światowych marek.

Autorem raportu jest brytyjska firma consultingowa Ideya Ltd świadcząca usługi w obrębie doradztwa biznesowego. Od 2009 roku Ideya oferuje badania rynkowe i wsparcie doradcze dla firm, które poszukują rozwiązań w zakresie monitoringu mediów społecznościowych (SMM).

Social media stwarzają coraz więcej możliwości rozwoju marki oraz nawiązywania więzi z klientem, która jest tak istotna w dzisiejszym marketingu i reklamie. Media te są idealnym miejscem do budowania świadomości i zaufania wśród przyszłych klientów – stały się wręcz głównym narzędziem biznesowym większości marek. Dlatego tak ważne jest rozumienie ich mechanizmów działania, sposobu zarządzania, monitorowania i analizy, na podstawie której można wyciągać strategiczne wnioski. Social media jako jeden z głównych kanałów komunikacji wymaga zaangażowania, podążania za trendami i bycia na bieżąco.

Tutaj z pomocą przychodzą SSM tools and services – narzędzia i usługi monitorowania mediów zapewniające kompleksową pomoc w rozwijaniu swojego biznesu w mediach społecznościowych. Jedno jest pewnie – nie ma jednego doskonałego narzędzia SMM, które mierzy i kieruje wszystkimi aspektami mediów społecznościowych. Część z nich oferuje funkcje analityczne i raportujące, podczas gdy inne proponują programy pomocne w operacyjnym zarządzaniu platformami społecznościowymi. Odpowiednie zastosowanie SMM tools może stworzyć prawdziwą wartość dla firm, wspierając każdą dziedzinę ich działalności od zrozumienia potrzeb i zachowań konsumentów, poprzez analizę konkurencji, planowanie komunikacji, czy wdrożenie inteligentnych i angażujących kampanii.

Celem raportu jest ułatwienie firmom podejmowania skutecznych decyzji dotyczących zastosowania monitoringu social media dla swoich celów biznesowych, przy uwzględnieniu ich specyficznych potrzeb, wizji i budżetu, w celu uzyskania długofalowych korzyści. Raport w całości składa się z 1 302 stron i jest płatny. Darmowa próbka raportu dostępna jest pod poniższym linkiem: http://ideya.eu.com/publications/social-media-monitoring-tools-and-services-report.html 

Załóż konto i monitoruj media



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 września 2023, Robert Sadowski

Wywiad z agencją More Bananas

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.

29 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Soletanche Polska

Odpowiedzi na nasze pytania udzieliła Karolina Bukała – Głowa, Manager ds. Marketingu i Komunikacji w Soletanche Polska, która zajmuje się marketingiem i komunikacją wewnętrzna oraz zewnętrzną. Występuje w roli rzecznika prasowego oraz koordynatora regionu ECE and Greater Middle Esast w ramach struktury Soletanche Bachy, która jest światowym liderem budownictwa podziemnego oraz członkiem Grupy VINCI Construction.

25 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Fundacją Nasza Ziemia

Przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielkami Fundacji Nasza Ziemia. Fundacja Nasza Ziemia jest organizacją pozarządową, założoną w 1994 roku, która realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej. Dąży do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie.

2 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Nowa aplikacja mobilna Newspoint

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.

19 lipca 2023, Robert Sadowski

Wywiad z fundacją Ogólnopolski Operator Oświaty

Przeprowadziliśmy wywiad z Bartłomiejem Dwornikiem z Ogólnopolskiego Operatora Oświaty, który działa w mediach i internecie od ponad ćwierć wieku. Z wykształcenia jest dziennikarzem związanym z redakcjami prasowymi i internetowymi. Przez lata pełnił funkcję wiceredaktora naczelnego największych mediów biznesowych w Polsce: portalu Money.pl i serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska. Czynnie wspiera organizacje pożytku publicznego. W fundacji...