Akademia Social Media

30 maja 2011, Paulina Pocheć

13 czerwca br. w Trójmieście odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu ośmiu szkoleń Akademii Social Media. Projekt – organizowany przez agencję Personal PR – jest skierowany do osób, które chcą samodzielnie prowadzić działania w mediach społecznościowych dla swoich firm i marek. Cykl szkoleń obejmie zarówno podstawy zagadnień związanych z mediami społecznościowymi, jak też tematy przeznaczone dla osób bardziej zaznajomionych z działaniami marek w społecznościach. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl.

Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Podczas Akademii zaprezentowane zostaną dobre i sprawdzone praktyki oraz niestandardowe pomysły, które mogą być źródłem inspiracji dla uczestników. Akademia Social Media dostarczy również wiedzy na temat ewentualnych zagrożeń w prowadzeniu komunikacji  za pośrednictwem mediów społecznościowych i możliwych sposobów łagodzenia sytuacji kryzysowych.

Pierwsze spotkanie p.t. „Krok pierwszy – Jak odnaleźć się w dżungli social media” odbędzie się 13 czerwca maja br. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie. Gośćmi specjalnymi będą Michał Laskowski – wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego i autor bloga laskowski.edu.pl oraz Artur Małek – twórca bloga naFejsie.pl, skierowanego do osób działających lub zamierzających rozpocząć działania marketingowe na Facebooku. Uczestnicy pierwszego szkolenia z cyklu poznają potencjał tkwiący w social media i możliwości jego wykorzystania. Biorący udział w szkoleniu dowiedzą się również o zasadach funkcjonowania konsumentów w internecie.

Akademia Social Media to projekt skierowany do osób, które prowadzą lub dopiero będą prowadzić działania w mediach społecznościowych:
•    Właścicieli i pracowników firm, którzy chcą samodzielnie prowadzić działania w social media, nie korzystając z usług agencji,
•    Przedstawicieli firm, które wchodzą na rynek i nie mają dużych budżetów na działania promocyjne,
•    Osób, które mają już doświadczenie w prowadzeniu działań w social media i pragną rozwijać wiedzę i aktywność w ich obszarze,
•    Osób prywatnych zainteresowanych tematyką PR, marketingu i promocji w internecie,
•    Studentów i absolwentów, chcących powiększać swoją wiedzę i kwalifikacje.

Tematy szkoleń Akademii Social Media
Akademia Social Media składa się z ośmiu spotkań. Podczas pierwszego z nich uczestnicy poznają możliwości oferowane przez media społecznościowe. Na kolejnych szkoleniach przedstawione zostaną poszczególne narzędzia i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji. Uczestnicy „od środka” poznają też blogosferę. Następne szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii oraz maksymalizacji skuteczności, a także sytuacjom kryzysowym. Na koniec cyklu zaplanowano zajęcia na poziomie zaawansowanym, które obejmą działania niestandardowe, reklamę i aplikacje, a także mierzenie zasięgu i skuteczności działań. Uczestnicy każdego spotkania otrzymają zaświadczenie odbycia szkolenia, a dla osób, które wezmą udział w przynajmniej pięciu spotkaniach, przewidziano certyfikaty.

Zapisy
Zapisów dokonuje się oddzielnie na każdą Akademię poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej projektu. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach mogą przejść cały program Akademii Social Media (biorąc udział we wszystkich spotkaniach) lub dołączyć do cyklu w wybranym momencie.
Więcej informacji dostępnych jest także na fanpage Akademii Social Media. Patronat medialny nad Akademią Social Media objął portal Trojmiasto.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.