NewsPoint w agencji 121 PR

5 czerwca 2007, Paulina Pocheć

Agencja 121 PR, specjalizująca się w przeprowadzaniu niestandardowych kampanii wizerunkowych online, powiększyła swoją ofertę o dodatkowy, precyzyjny monitoring internetu za pomocą systemu NewsPoint.

NewsPoint to zaawansowany system monitorujący komunikację online opracowany przez polską wyszukiwarkę NetSprint.pl oraz firmę Opoint AS – lidera w dziedzinie monitoringu internetu w Norwegii. System stwarza możliwość sprawnego, szybkiego i trafnego wyszukiwania publikacji w sieci oraz wygodnego zarządzania nimi.

Agencja 121 PR oferuje klientom stały monitoring portali, serwisów i forów internetowych oraz zmian na nich. Dzięki systemowi NewsPoint zwiększa się ilość miejsc w sieci, które pozostają pod stałą obserwacją. Ponadto, w ramach systemu NewsPoint oferowane są dodatkowe statystyki i porównania.

„Monitoring internetu jest niezbędny w planowaniu i odpowiednim przeprowadzaniu kampanii wizerunkowych dla naszych klientów, a NewsPoint jest idealnym narzędziem do naszych potrzeb.” – mówi Justyna Dzieduszycka, właścicielka agencji 121 PR – „Niezależnie jednak od wprowadzenia systemu, nie możemy całkowicie wyeliminować czynnika ludzkiego – wyniki  wyszukiwania są filtrowane przez nas, klienci otrzymują więc materiał poddany analizie. Na życzenie klientów sporządzamy także pełne analizy wizerunku online na podstawie wyników monitoringu a także dodatkowych działań, takich jak ankiety czy rozmowy z internautami.”

„Podczas seminariów i konferencji dotyczących tematyki public relations,  w których uczestniczyłem w ostatnich miesiącach, często wymieniano 121 PR jako eksperta w dziedzinie PR online. Jest nam niezmiernie miło, że agencja 121 PR doceniła możliwości narzędzi NewsPoint. Chcemy, aby usługi NewsPoint przyczyniły się do kolejnych sukcesów naszego nowego Klienta” – Marcin Jabłoński, Kierownik Projektu NewsPoint w NetSprint.pl

Agencja 121 PR działa od 2006 roku i obsługuje głównie podmioty agencyjne i domy mediowe, m.in. MRM Worldwide, McCann Erickson, Mediaedge:cia (Group M), Zed Digital, Media Direction OMD, Starcom NEXT, CR Media Consulting. Dotychczas w agencji zrealizowano ponad 70 kampanii wizerunkowych (okresowych i długofalowych) dla docelowych Klientów z różnych branż: FMCG, spożywczej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, telewizyjnej, reklamowej, filmowej, itd.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.