Nowe osoby w NewsPoint

14 stycznia 2008, Paulina Pocheć

Anna Miotk objęła stanowisko Kierownika Projektu NewsPoint. Odpowiada za kontrolę jakości rozwiązania, wdrożenia, szkolenia klientów, organizację sprzedaży, działania marketing-mix oraz plany rozwoju usługi.

W latach 2005-2007 pracowała jako Account Manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej pracowała w PRisma Communications (obecnie Weber Shandwick), gdzie  realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PRzdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.

Anna Miotk jest magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską „Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego. Jej pasje to fotografia i współczesna literatura polska.

Michał Dziadura objął stanowisko Junior Sales Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie i obsługa klientów NewsPoint z branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i odzieżowej. Wcześniej pracował jako specjalista ds. sprzedaży w Obietivo Lavoro – największej włoskiej spółce zajmującej się zarządzaniem zasobami ludzkim. W latach 2005-2006 był związany z firmą Euromedic,

gdzie początkowo był na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, a następnie kierownika biura. Doświadczenie zawodowe zdobywał również współpracując z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz dziennikiem Rzeczpospolita.

Michał Dziadura jest absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji na kierunku Zarządzanie Sportem i Rekreacją. Obecnie studiuje zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa.Jego pasje to sport – zwłaszcza piłka nożna – oraz literatura fantasy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...