Nowe osoby w NewsPoint

14 stycznia 2008, Paulina Pocheć

Anna Miotk objęła stanowisko Kierownika Projektu NewsPoint. Odpowiada za kontrolę jakości rozwiązania, wdrożenia, szkolenia klientów, organizację sprzedaży, działania marketing-mix oraz plany rozwoju usługi.

W latach 2005-2007 pracowała jako Account Manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings). Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej pracowała w PRisma Communications (obecnie Weber Shandwick), gdzie  realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PRzdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku.

Anna Miotk jest magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie przygotowuje rozprawę doktorską „Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” w Zakładzie Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego. Jej pasje to fotografia i współczesna literatura polska.

Michał Dziadura objął stanowisko Junior Sales Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie i obsługa klientów NewsPoint z branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej i odzieżowej. Wcześniej pracował jako specjalista ds. sprzedaży w Obietivo Lavoro – największej włoskiej spółce zajmującej się zarządzaniem zasobami ludzkim. W latach 2005-2006 był związany z firmą Euromedic,

gdzie początkowo był na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, a następnie kierownika biura. Doświadczenie zawodowe zdobywał również współpracując z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz dziennikiem Rzeczpospolita.

Michał Dziadura jest absolwentem Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji na kierunku Zarządzanie Sportem i Rekreacją. Obecnie studiuje zarządzanie i marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa.Jego pasje to sport – zwłaszcza piłka nożna – oraz literatura fantasy.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.