Badanie o dyskusjach Polaków w internecie – ogrzewanie podłogowe

1 września 2016, Paulina Pocheć

Dla firmy TECE przeprowadziliśmy badanie o dyskusjach Polaków w internecie na temat ogrzewania podłogowego. Wynika z niego, że spośród wszystkich tematów związanych z techniką sanitarną, zagadnienia dotyczące ogrzewania podłogowego są najczęściej poruszane przez internautów. Czy warto i na jakim podłożu – to główne wątki poruszane na forach budowlanych przez przyszłych użytkowników ogrzewania podłogowego.

Punkt widzenia

Sezon jesienny to czas sprzyjający kompleksowym remontom. Gdzie, jeśli nie w internecie, dyskutujemy o malowaniu, montażu urządzeń sanitarnych czy instalacjach elektrycznych? Według wyników badania przeprowadzonego w mediach społecznościowych, na forach i blogach, w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku, aż 96% postów dotyczyło ogrzewania podłogowego. Okazuje się, że ten najpopularniejszy system grzewczy ostatnich lat zyskuje kolejnych sympatyków. To mężczyźni są osobami najczęściej wypowiadającymi się w kwestiach remontowo-budowlanych i zwykle do nich należą decyzje związane z organizacją prac remontowych. Nierzadko występują w roli ekspertów, zwłaszcza w tematach instalacji grzewczych. Kobiety zwracają uwagę na bardziej funkcjonalne aspekty rozwiązania. Ciepła podłoga w kuchni, salonie, holu czy łazience, to komfort użytkowania. W porównaniu do tradycyjnych grzejników, wodne ogrzewanie podłogowe daje także większą swobodę aranżacji wnętrza.

Użytkownicy wybierają TECE

Z badania wynika także, że liderem w zakresie wodnego ogrzewania podłogowego jest firma TECE, która była najczęściej wymienianym przez internautów producentem rozwiązań grzewczych i sanitarnych. Użytkownicy chwalą ją zwłaszcza za trwałość, bezawaryjność oraz modułowość. Rury grzewcze, osprzęt do ich układania oraz rozdzielacze są proste w obsłudze i ekonomiczne w eksploatacji. „Inteligentna technika domowa” oferuje wiele możliwości, otwierające nowy wymiar nowoczesnego mieszkania.

Wiedzieć więcej

Jak wykazało badanie, najwięcej pytań internautów dotyczyło kwestii montażu ogrzewania podłogowego – jak przygotować podłoże, jaki rozdzielacz wybrać? Przyszli użytkownicy dopytywali się także, czym kierować się przy wyborze ogrzewania podłogowego czy  ile powinny wynosić odległości między rurami. Opinie dotyczące tego, że ogrzewanie podłogowe jest drogie i nieopłacalne, odchodzą w niepamięć. Większość osób rekomenduje te rozwiązania. W przeciwieństwie do tradycyjnych grzejników, koszty użytkowania „podłogówki” mogą zmniejszyć się nawet trzykrotnie. Dostępne dziś na rynku modele pozwalają na całkowicie kontrolowany przepływ energii, akumulację i oddawanie ciepła, kiedy tego potrzebujemy.

Szczegółowe wyniki badania znajdują się w załączonej infografice.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.