Badanie o dyskusjach Polaków w internecie – ogrzewanie podłogowe

1 września 2016, Paulina Pocheć

Dla firmy TECE przeprowadziliśmy badanie o dyskusjach Polaków w internecie na temat ogrzewania podłogowego. Wynika z niego, że spośród wszystkich tematów związanych z techniką sanitarną, zagadnienia dotyczące ogrzewania podłogowego są najczęściej poruszane przez internautów. Czy warto i na jakim podłożu – to główne wątki poruszane na forach budowlanych przez przyszłych użytkowników ogrzewania podłogowego.

Punkt widzenia

Sezon jesienny to czas sprzyjający kompleksowym remontom. Gdzie, jeśli nie w internecie, dyskutujemy o malowaniu, montażu urządzeń sanitarnych czy instalacjach elektrycznych? Według wyników badania przeprowadzonego w mediach społecznościowych, na forach i blogach, w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku, aż 96% postów dotyczyło ogrzewania podłogowego. Okazuje się, że ten najpopularniejszy system grzewczy ostatnich lat zyskuje kolejnych sympatyków. To mężczyźni są osobami najczęściej wypowiadającymi się w kwestiach remontowo-budowlanych i zwykle do nich należą decyzje związane z organizacją prac remontowych. Nierzadko występują w roli ekspertów, zwłaszcza w tematach instalacji grzewczych. Kobiety zwracają uwagę na bardziej funkcjonalne aspekty rozwiązania. Ciepła podłoga w kuchni, salonie, holu czy łazience, to komfort użytkowania. W porównaniu do tradycyjnych grzejników, wodne ogrzewanie podłogowe daje także większą swobodę aranżacji wnętrza.

Użytkownicy wybierają TECE

Z badania wynika także, że liderem w zakresie wodnego ogrzewania podłogowego jest firma TECE, która była najczęściej wymienianym przez internautów producentem rozwiązań grzewczych i sanitarnych. Użytkownicy chwalą ją zwłaszcza za trwałość, bezawaryjność oraz modułowość. Rury grzewcze, osprzęt do ich układania oraz rozdzielacze są proste w obsłudze i ekonomiczne w eksploatacji. „Inteligentna technika domowa” oferuje wiele możliwości, otwierające nowy wymiar nowoczesnego mieszkania.

Wiedzieć więcej

Jak wykazało badanie, najwięcej pytań internautów dotyczyło kwestii montażu ogrzewania podłogowego – jak przygotować podłoże, jaki rozdzielacz wybrać? Przyszli użytkownicy dopytywali się także, czym kierować się przy wyborze ogrzewania podłogowego czy  ile powinny wynosić odległości między rurami. Opinie dotyczące tego, że ogrzewanie podłogowe jest drogie i nieopłacalne, odchodzą w niepamięć. Większość osób rekomenduje te rozwiązania. W przeciwieństwie do tradycyjnych grzejników, koszty użytkowania „podłogówki” mogą zmniejszyć się nawet trzykrotnie. Dostępne dziś na rynku modele pozwalają na całkowicie kontrolowany przepływ energii, akumulację i oddawanie ciepła, kiedy tego potrzebujemy.

Szczegółowe wyniki badania znajdują się w załączonej infografice.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

1 lutego 2022, Adriana Baranowska

Podsumowanie nowości 2021 w Newspoint

Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.

28 stycznia 2022, Robert Sadowski

M-commerce – dlaczego warto się nim zainteresować?

Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...