Bankowość mobilna – Rewolucja w Finansach

30 maja 2011, Paulina Pocheć

Szóste spotkanie z cyklu Rewolucja w Finansach, które odbędzie się 8 czerwca 2011 r. w Warszawie, poświęcone jest bankowości mobilnej. To obecnie przyszłościowa i dynamicznie rozwijająca się dziedzina bankowości. W trakcie spotkania zostanie poruszona nie tylko jej kwestia w Polsce, ale również zagraniczne doświadczenia w tej sferze. Przedstawione zostaną ciekawe rozwiązania techniczne w zakresie bankowości mobilnej i pomysły co do jej promocji.

Program spotkania przedstawia się następująco:

16.30 – 16.35 –  wprowadzenie – Michał Macierzyński , PKO Bank Polski, Fundacja internetPR
16.35 – 17.00 – Czy Polacy chcą korzystać w banku w komórce? – badanie Instytutu Homo Homini
17.00 – 17.30 – Jak promować bankowość mobilną? – M.Gieorgica, M.Załubska-Król, Clear Communiacation Group
17.30 – 18.00 – Bankowość mobilna – doświadczenia zagraniczne – Krzyszof Karabuła i Andrzej Golus, Deloitte.
18.00 – 18.30 – Najnowsze rozwiązania techniczne przykłady – Arkadiusz Jadczak, Evangelist
18.30 – 19.50 – Panel: czym w ogóle jest bankowość mobilna – przykłady i polskie realia, moderuje Tomasz Jaroszek, dziennikarz Bankier.pl.

Uczestnicy panelu:

  • prof. Remigiusz Kaszubski – Związek Banków Polskich
  • Adam Grabarczyk – Citi Bank Handlowy
  • Mariusz Gliński – Raiffeisen Bank Polska
  • Rafał Witczak  – PEKAO SA
  • Wojciech Bolanowski  – PKO Bank Polski
  • Paweł Kucharski – mBank

19.50 – 20.00 – podsumowanie spotkania – Michał Macierzyński

Spotkania z cyklu „Rewolucja w finansach” odbywają się w budynku dawnego CIUW – u, sala 306 przy Krakowskim Przedmieściu 26/28 w Warszawie. Po zakończeniu seminarium uczestnicy przejdą do BrowArmii Królewskiej przy ul. Królewskiej 1, gdzie rozpocznie się jego część nieoficjalna.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zgłoszeń przez formularz „Zgłoszenia” umieszczony na stronie Rewolucji w Finansach. Konferencja jest bezpłatna.

Organizatorami spotkania są: Fundacja internetPR.pl i Zakład Teorii Komunikacji Społecznej Instytutu Dziennikarstwa przy współpracy z Neuron Agencją PR i PKO BP.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.