Co nowego w Panelu Newspoint H1’2018?

29 czerwca 2018, Robert Sadowski

Codziennie pracujemy nad rozwojem Panelu Newspoint służącego do monitoringu mediów i influencerów. Dążymy do tego aby w pełni odpowiadał potrzebom użytkownika i zawierał, jak najwięcej funkcjonalności. Oto lista najciekawszych nowości, która została wdrożona w pierwszym półroczu 2018 roku.

Znak * na końcu wyrazu


Wprowadzamy * do Panelu Newspoint

Udogodnienie w postaci zastosowania znaku „*” na końcu wyrazu. Pozwala on na wyszukanie dokumentów, które zawierają słowa mające określony przez nas początek. Dzięki temu dużo łatwiej ustawić konta dla słów, które odmieniają się przez przypadki lub mogą być początkiem istotnego dla nas przymiotnika.

W powyższym przykładzie chleb* oznacza dowolne wystąpienia słów chleba, chlebowy, chleby, chlebów i inne zaczynające się na chleb.

Pobieranie statystyk

Pobierz statystyki

W Panelu Newspoint pojawiła się opcja generowania pełnych, graficznych statystyk z wyników monitoringu. Nie trzeba już kompletować osobnych grafik z różnych sekcji tylko jednym przyciskiem pobrać wszystkie statystyki i wykorzystać plik .png do swoich raportów, zestawień i prezentacji.

W tym celu w sekcji Statystyki schodzimy na sam dół strony i klikamy w prawy button Pobierz statystyki.

Alerty z kilku projektów

Alerty

Można już ustawiać alerty z kilku projektów na raz. Do tej pory każdy alert był ściśle powiązany z dokładnie jednym projektem. Teraz w jednym powiadomieniu mailowym można otrzymać wszystkie interesujące wzmianki.

Nowy kalendarz

Kalendarz

Dodaliśmy nowy, alternatywny kalendarz aby ułatwić wprowadzanie dużych zakresów dat poszukiwanych publikacji.

Sekcja „Branża”

Branże

Do Panelu dodaliśmy nową sekcję Branża, dzięki której można porównać się z konkurencyjnymi markami na tle całej branży lub kilku branż.

Monitorujemy Quorę

Quora

Od pewnego czasu można wyszukiwać w Panelu Newspoint pytania i odpowiedzi zawierające interesujące nas frazy pojawiające się na serwisie Quora.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.