Czarny piątek w Newspoint – przeceniamy produkty o 23%!

23 listopada 2012, Paulina Pocheć

Drodzy Użytkownicy Newspointa!

Czy wiecie, że w każdy pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia Amerykanie obchodzą Black Friday? Data ta uważana jest za symboliczny początek wszystkich przedświątecznych bożonarodzeniowych wyprzedaży i zapewniamy, że nie znajdziecie tam żadnej osoby, która nie szturmuje wtedy sklepów w poszukiwaniu ciekawych okazji. My też, choć mieszkamy z dala od Białego Domu, Alicii Keys i pieczonego indyka, postanowiliśmy przygotować dla Was specjalną ofertę na czas trwania Czarnego Piątku – w dniu dzisiejszym, tj. 23 listopada, mamy dla Was rabat w postaci 23% na wszystkie nasze usługi – monitoring prasy i RTV, serwisów internetowych i social media, dane XML oraz opracowanie raportów i analiz. Innymi słowy, do północy możecie zakupić w promocyjnych cenach każdy z naszych pakietów, lub poszerzyć swój pakiet o każdą z w/w usług. Przykładowo, decydując się na wykupienie pakietu Silver zapłacisz 1077,23 zł (zamiast 1399 zł). To się opłaca!

Co należy zrobić, aby otrzymać rabat? Wystarczy, że w mailu z zamówieniem napiszecie hasło promocyjne: “Czarny Piątek” lub podacie je podczas rozmowy z naszym konsultantem. Jeżeli chcecie skorzystać z naszego rabatu, albo macie pytania w związku z organizowaną przez nas ofertą, skontaktujcie się telefonicznie pod nr. (22) 852 20 06 lub mailowo kontakt@www.newspoint.pl z przedstawicielami naszego działu sprzedażowego, którzy z chęcią Wam pomogą.

Rabat obowiązuje w dniu 23 listopada 2012 r. do godz. 23.59. Promocja nie będzie uwzględniona do zamówieniach wysłanych mailowo po tym terminie. Rabat za usługę obowiązuje przez 1 miesiąc od daty uruchomienia usługi.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...

21 grudnia 2023, Robert Sadowski

Wesołych Świąt życzy Newspoint

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy zdrowia, wszelkiej pomyślności i żadnych negatywnych wzmianek w mediach.

30 listopada 2023, Robert Sadowski

Podsumowanie 30. Akcji Sprzątanie świata – Polska

Sprzątanie świata – Polska to największa i najstarsza akcja ekologiczna w Polsce, odbywająca się już od 30 lat. W tym roku w Akcji udział wzięło ponad pół miliona osób. Tegoroczne efekty – zebrane niemal 490 ton śmieci – pokazują, że nadal mamy olbrzymi problem z zaśmieceniem naszej Ziemi. Cieszy jednocześnie rosnące grono osób angażujących się...