Czarny piątek w Newspoint – przeceniamy produkty o 23%!

23 listopada 2012, Paulina Pocheć

Drodzy Użytkownicy Newspointa!

Czy wiecie, że w każdy pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia Amerykanie obchodzą Black Friday? Data ta uważana jest za symboliczny początek wszystkich przedświątecznych bożonarodzeniowych wyprzedaży i zapewniamy, że nie znajdziecie tam żadnej osoby, która nie szturmuje wtedy sklepów w poszukiwaniu ciekawych okazji. My też, choć mieszkamy z dala od Białego Domu, Alicii Keys i pieczonego indyka, postanowiliśmy przygotować dla Was specjalną ofertę na czas trwania Czarnego Piątku – w dniu dzisiejszym, tj. 23 listopada, mamy dla Was rabat w postaci 23% na wszystkie nasze usługi – monitoring prasy i RTV, serwisów internetowych i social media, dane XML oraz opracowanie raportów i analiz. Innymi słowy, do północy możecie zakupić w promocyjnych cenach każdy z naszych pakietów, lub poszerzyć swój pakiet o każdą z w/w usług. Przykładowo, decydując się na wykupienie pakietu Silver zapłacisz 1077,23 zł (zamiast 1399 zł). To się opłaca!

Co należy zrobić, aby otrzymać rabat? Wystarczy, że w mailu z zamówieniem napiszecie hasło promocyjne: “Czarny Piątek” lub podacie je podczas rozmowy z naszym konsultantem. Jeżeli chcecie skorzystać z naszego rabatu, albo macie pytania w związku z organizowaną przez nas ofertą, skontaktujcie się telefonicznie pod nr. (22) 852 20 06 lub mailowo kontakt@www.newspoint.pl z przedstawicielami naszego działu sprzedażowego, którzy z chęcią Wam pomogą.

Rabat obowiązuje w dniu 23 listopada 2012 r. do godz. 23.59. Promocja nie będzie uwzględniona do zamówieniach wysłanych mailowo po tym terminie. Rabat za usługę obowiązuje przez 1 miesiąc od daty uruchomienia usługi.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.