Czarny piątek w Newspoint – przeceniamy produkty o 23%!

23 listopada 2012, Paulina Pocheć

Drodzy Użytkownicy Newspointa!

Czy wiecie, że w każdy pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia Amerykanie obchodzą Black Friday? Data ta uważana jest za symboliczny początek wszystkich przedświątecznych bożonarodzeniowych wyprzedaży i zapewniamy, że nie znajdziecie tam żadnej osoby, która nie szturmuje wtedy sklepów w poszukiwaniu ciekawych okazji. My też, choć mieszkamy z dala od Białego Domu, Alicii Keys i pieczonego indyka, postanowiliśmy przygotować dla Was specjalną ofertę na czas trwania Czarnego Piątku – w dniu dzisiejszym, tj. 23 listopada, mamy dla Was rabat w postaci 23% na wszystkie nasze usługi – monitoring prasy i RTV, serwisów internetowych i social media, dane XML oraz opracowanie raportów i analiz. Innymi słowy, do północy możecie zakupić w promocyjnych cenach każdy z naszych pakietów, lub poszerzyć swój pakiet o każdą z w/w usług. Przykładowo, decydując się na wykupienie pakietu Silver zapłacisz 1077,23 zł (zamiast 1399 zł). To się opłaca!

Co należy zrobić, aby otrzymać rabat? Wystarczy, że w mailu z zamówieniem napiszecie hasło promocyjne: “Czarny Piątek” lub podacie je podczas rozmowy z naszym konsultantem. Jeżeli chcecie skorzystać z naszego rabatu, albo macie pytania w związku z organizowaną przez nas ofertą, skontaktujcie się telefonicznie pod nr. (22) 852 20 06 lub mailowo kontakt@www.newspoint.pl z przedstawicielami naszego działu sprzedażowego, którzy z chęcią Wam pomogą.

Rabat obowiązuje w dniu 23 listopada 2012 r. do godz. 23.59. Promocja nie będzie uwzględniona do zamówieniach wysłanych mailowo po tym terminie. Rabat za usługę obowiązuje przez 1 miesiąc od daty uruchomienia usługi.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



11 lipca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...