Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?

20 marca 2009, Paulina Pocheć

We wtorek, 24 marca b.r., w siedzibie Agory w Warszawie odbędzie się X seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?”.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory we wtorek, 24 marca, godz. 9.30. Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona „Diagnozie Internetu”, pierwszemu tak dużemu badaniu polskich użytkowników sieci przeprowadzonemu wyłącznie w internecie. Badanie autorstwa portalu Gazeta.pl i SWPS to złożona analiza intensywności korzystania, preferencji, motywacji i potencjału cyfrowego tych użytkowników.

W trakcie seminarium zostaną przedstawione i omówione wyniki projektu badawczego ze szczególnym uwzględnieniem tematyki cyfryzacji oraz motywacyjnych wzorców korzystania z internetu. W drugiej części skupimy się na krótkich prezentacjach „praktyków celów” czyli  przyjrzymy się kto w polskim internecie i w jaki sposób realizuje skuteczne strategie biznesowe oparte na wyodrębnionych w „Diagnozie” celach korzystania z sieci.

W seminarium udział wezmą:

  • Edwin Bendyk, Polityka
  • dr Krzysztof Krejtz, SWPS
  • Anna Streżyńska, UKE
  • Magdalena Gaj,  Ministerstwo Infrastruktury
  • Witold Drożdż, MSWiA
  • Karol Wieczorek, Netia
  • Tomasz Hodakowski, Intel
  • dr Marcin Kowalczyk, UW
  • dr Marzena Cypryańska, SWPS
  • dr Izabela Krejtz, Instytut Psychologii PAN
  • Tomasz Adamczyk, Artegence / cel finansowy
  • Dominik Kaznowski, Xevin Consulting / cel społeczny
  • Edward Krzemień, Agora / cel informacyjny
  • Dominik Matuzewicz, Monster Worldwide Polska / cel praktyczny
  • dr Jarosław Milewski, SWPS / cel techniczny
  • dr Alek Tarkowski, Creative Commons Polska / cel kreatywny
  • Artur Waliszewski, Google Polska / podsumowanie

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do wejścia na stronę Rewolucja w Komunikacjii.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.